Voornamelijk naar de tieten van m'n vriendin. Maakt me het meest opgewonden.quote:Op maandag 2 september 2013 17:13 schreef sabeltandcavia het volgende:
Haar laten nemen door een paar man.
Waar kijk je naar tijdens de sex
meh.quote:Op maandag 2 september 2013 17:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Voornamelijk naar de tieten van m'n vriendin. Maakt me het meest opgewonden.
Word je geil van een forum als dit?
Vrouw; rond de 1.70, strak buikje, goed gevormde benen en grote borsten. Mooi lang haar, sprekende ogen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:37 schreef marc0871 het volgende:
[..]
meh.
hoe ziet jouw ideale man/vrouw eruit?
quote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vrouw; rond de 1.70, strak buikje, goed gevormde benen en grote borsten. Mooi lang haar, sprekende ogen.
Deze vraag nog een keer, ben benieuwd, dus hoe ziet jouw ideale man/vrouw eruit?
lengte mag ook nog wel tot 1.60 zijn, maar kleiner niet. en borsten vind ik niet zo'n punt verder, maar verder hetzelfde als wat jij zei. alles in verhouding het liefste bij mij.quote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef Bolters het volgende:
[..]
Vrouw; rond de 1.70, strak buikje, goed gevormde benen en grote borsten. Mooi lang haar, sprekende ogen.
Deze vraag nog een keer, ben benieuwd, dus hoe ziet jouw ideale man/vrouw er uit?
Altijd met respect, maar binnen die grenzen wel zover mogelijk. Goed overleg van tevoren, maar dat scheelt natuurlijk als je langer een vaste vriendin hebt.quote:Op maandag 2 september 2013 17:45 schreef F1978 het volgende:
[..]
lengte mag ook nog wel tot 1.60 zijn, maar kleiner niet. en borsten vind ik niet zo'n punt verder, maar verder hetzelfde als wat jij zei. alles in verhouding het liefste bij mij.
En hoever ga je qwa seks met je partner, ga je soms te ver, of altijd met respect bv ?
Wat? Puntborsten?quote:
quote:
Ja, zou een idee kunnen zijn idd, waarom niet.quote:Op maandag 2 september 2013 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat? Puntborsten?
Oh en OT:
Altijd respect, maar de grens opzoeken kan geen kwaad![]()
Tepeltjes draaien tijdens penetratie?
Graag afwisseling wat betreft klaarkomen. Niet altijd op dezelfde plaats.quote:Op maandag 2 september 2013 17:52 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, zou een idee kunnen zijn idd, waarom niet.
Klaarkomen in de keel, of op andere plaatsen ?
Ja en deed pijnquote:Op maandag 2 september 2013 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
Anaal met dildo in de poes! ( of andersom )
Wel eens perongeluk in en oog gespoten? Schijnt vervelend te zijn.
tussen haar tenen.quote:Op maandag 2 september 2013 17:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja en deed pijn
Raarste plek waar je als man op het lichaam van een vrouw bent gekomen
Mag ik die als man ook beantwoorden?quote:Op maandag 2 september 2013 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
tussen haar tenen.
zij deed een footjob.
welke fantasie maakt jou als vrouw supergeil?
Sure!quote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik die als man ook beantwoorden?
ik heb liever een vrouwelijke reactie.quote:Op maandag 2 september 2013 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik die als man ook beantwoorden?
Ik heb ook liever een vrouwquote:Op maandag 2 september 2013 19:47 schreef marc0871 het volgende:
[..]
ik heb liever een vrouwelijke reactie.
Er wordt op een vrouw gewacht ;-)quote:Op maandag 2 september 2013 20:25 schreef Greco91 het volgende:
Om er weer wat leven in te blazen:P
Vragen mogen natuurlijk vaker dan 1x worden gesteld
Niet echt een fantasie maar een herinnering: mijn scharrel die echter me kwam zitten, me in mijn nek begon te zoenen en me vingerde. Misschien een beetje braaf, maar hij is een stuk ouder dan ik en dat gaf het iets 'stouts'. Ook was het de eerste keer dat hij me daar aanraakte.quote:Op maandag 2 september 2013 17:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
tussen haar tenen.
zij deed een footjob.
welke fantasie maakt jou als vrouw supergeil?
Ja en vastgebonden tegelijk, super!!!quote:Op maandag 2 september 2013 20:38 schreef Onweer het volgende:
[..]
Niet echt een fantasie maar een herinnering: mijn scharrel die echter me kwam zitten, me in mijn nek begon te zoenen en me vingerde. Misschien een beetje braaf, maar hij is een stuk ouder dan ik en dat gaf het iets 'stouts'. Ook was het de eerste keer dat hij me daar aanraakte.
Ben je ooit geblinddoekt geweest tijdens de seks?
Echte pijn (een beetje plagen mag natuurlijk wel).quote:Op maandag 2 september 2013 20:40 schreef sabeltandcavia het volgende:
[..]
Ja en vastgebonden tegelijk, super!!!
Wat is not done tijdens de sex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |