Yeps voetbal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voetbal?
Ben jij ook zo'n krijswijf langs de lijn?
Leg de buitenspelregel eens uit...
Nog even en je mag je aanstaande schoondochters gaan ontvangen en beoordelen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Laatste jaar basisschool, onze puber:
[ afbeelding ]
sorry, beetje grote foto.![]()
Hij is wat emotioneel, zullen we maar zeggen...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:03 schreef iamredleader het volgende:
MM wat een typetje, die "Tokkie"![]()
![]()
je gaat je kat niet je kind noemen hequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:58 schreef MaJo het volgende:
We zijn met Noa naar de dierenarts geweest en ze blijkt een blaasontsteking te hebbenzo moeder zo dochter inderdaad MM
ik bedoelde het uiteraard gekscherendquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je gaat je kat niet je kind noemen he
gelukkigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik bedoelde het uiteraard gekscherend
Ze heeft van de dierenarts een prikje gekregen met pijnstiller/ontstekingsremmer en ze zat net alweer druk met haar muis te spelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ah MaJo wat sneuhopelijk is ze er gauw vanaf!
ja haha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog even en je mag je aanstaande schoondochters gaan ontvangen en beoordelen...
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
kom je wel op tijd vanavond MM?
volgens Facebook komt ie gewoon nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
Hij heeft een buurtbbq, heeft hij zich niet afgemeld?
Ben onderweg, heb wat oponthoud op Parijs...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens Facebook komt ie gewoon nog
kun je een beetje rekenen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens Facebook komt ie gewoon nog
Vervelend, maar mw. MM en Bertha zaten goed dus...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:58 schreef MaJo het volgende:
We zijn met Noa naar de dierenarts geweest en ze blijkt een blaasontsteking te hebbenzo moeder zo dochter inderdaad MM
Dat trammetje rijdt toch langs het bos, niet er doorheen?quote:Op zondag 1 september 2013 07:43 schreef iamredleader het volgende:
Vandaag feestje van PR en DHR hun zoon E, eindje met de tram in het Amsterdamse bos rijden. Dat zullen de kinderen leuk vinden
ik leef nog. net.quote:Op zondag 1 september 2013 09:17 schreef MadMaster het volgende:
Sorry PS, heb het qua aansluiting op Parijs niet gered en ben dus maar weer richting Amsterdam gegaan....![]()
Geen alcoholvergiftiging opgelopen?
was Nemo niet zijn werktitel?quote:Op zondag 1 september 2013 15:46 schreef iamredleader het volgende:
Het was leukJair heeft heel veel verhalen verteld, zit nu uitgeteld op de bank "Finding Nemo" te kijken
Jaquote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was Nemo niet zijn werktitel?
Wat stond er op het menu?quote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Lotusss het volgende:
2 dagen achter elkaar gekookt voor vrienden. Super gezellig en super lekker, maar wel redelijk slopend.
Gaat het beter met Noa?quote:
Gisteren een Saturday "Sunday Roast" met rosbief, gebakken aardappelen, wortels en pastinaak.quote:
ik weet het niet zo goed. Ze zit heel veel op de bak maar ik zie maar weinig. Morgen nog eens de dierenarts bellen of dat wel goed is. Ze gedraagt zich verder normaal en los van een plasje op de bank doet ze het netjes op de bakquote:
Ah, de betere Britse hap, ook bekend als het knoop-van-je-broek-open menu...quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gisteren een Saturday "Sunday Roast" met rosbief, gebakken aardappelen, wortels en pastinaak.
En vanmorgen als brunch een Full English breakfast met eckte eckte Britse sausages.
Heerlijk, komende tijd ga ik ook wat uitgebreider koken (vrij cq vakantie) - ditmaal Jair er nog meer bij betrekkenquote:Op zondag 1 september 2013 20:15 schreef Lotusss het volgende:
2 dagen achter elkaar gekookt voor vrienden. Super gezellig en super lekker, maar wel redelijk slopend.
Epicquote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
En daar is 'tie dan...![]()
[ afbeelding ]
Ben je ook in te huren?quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gisteren een Saturday "Sunday Roast" met rosbief, gebakken aardappelen, wortels en pastinaak.
En vanmorgen als brunch een Full English breakfast met eckte eckte Britse sausages.
trustenquote:Op zondag 1 september 2013 20:47 schreef iamredleader het volgende:
En daarmee is ook een eind gekomen aan een druk en vermoeiend, maar leuk en gezellig weekend. Biertje opdrinken en dan ga ik tukken
Misschien ooit...quote:
leuk om in de kast te hebben staanquote:Op zondag 1 september 2013 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorkantje is ook mooi...
[ afbeelding ]
Daar werkte mijn halve middelbare schoolquote:Op zondag 1 september 2013 20:46 schreef iamredleader het volgende:
Beide jongens gingen probleemloos slapen. We waren gezamelijk (schoonmama is hier) uit eten, leuke tent: cradam (cafe restaurant Amsterdam)
Nee, echo of Mirena nog goed zit.quote:Op maandag 2 september 2013 11:02 schreef MaJo het volgende:
Feli tinu!![]()
B niks ernstigs hoop ik?
Ik twee dagen werken, dagje cursus en dan komt donderdag mijn vriendin over uit Engeland en rijden we samen naar Vlieland waar ze de volgende dag op moet treden
Hoe lang heb je dat al dan?quote:Op maandag 2 september 2013 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb last van mijn elleboogals ik 'm strek bijvoorbeeld om iets te pakken. Als dit aanhoudt moet ik maar eens de huisarts bellen.
Sinds afgelopen week, woensdag of donderdag. Ik heb (als een brave hedendaagse 'patient' betaamd) even gegoogeld, kan een tenniselleboog zijn. Ik tennis niet. Vlieg op.quote:
Tennisarm krijg je niet alleen van tennisquote:Op maandag 2 september 2013 11:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week, woensdag of donderdag. Ik heb (als een brave hedendaagse 'patient' betaamd) even gegoogeld, kan een tenniselleboog zijn. Ik tennis niet. Vlieg op.
Weet ikquote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tennisarm krijg je niet alleen van tennis
Dat weet ik ook, maar ik zit al jaren veel achter de computer, ik vind het raar dat ik er nu ineens last van zou hebben.quote:En als het dat is, moet je zeker naar de dokter. RSI is zeer kwalijk.
Sterker nog, ik heb nergens last vanquote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tennisarm krijg je niet alleen van tennis
Ik zou sowieso even gaan. Genegeerde RSI kun je jaren last van hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Dat weet ik ook, maar ik zit al jaren veel achter de computer, ik vind het raar dat ik er nu ineens last van zou hebben.
Maar eerst maar even aanzien, misschien trekt het wel weer weg - en anders inderdaad bellen
ah niks ernstigsquote:Op maandag 2 september 2013 11:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, echo of Mirena nog goed zit.
Leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:I'm the trouble starter, punkin' instigator
Oh, I'm the fear addicted, danger illustrated
I'm a firestarter, twisted firestarter
Twisted, yeah I'm twisted
You're the firestarter, twisted firestarter
quote:Op maandag 2 september 2013 15:18 schreef MadMaster het volgende:
Mijn familie in de USA:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Nu nog een ring in zijn neus en het plaatje is compleet
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Dat euvel hoor ik de laatste tijd vaker.quote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
Had net een tegenvaller![]()
Vorige week auto laten keuren, moest wel wat aan gebeuren maar viel mee, voor 210 euro was ik klaar. Rij ik net op de snelweg en wil mijn raam op een kiertje zetten. Stukje ging ie open en toen hoorde ik een klap(je). Ding deed niets meer behalve langzaam zakken door de zwaartekracht.
Ik naar de garage, huppatee zo'n mechanisme kost 97 euro, beetje arbeid, gaat zo'n 140 euro kosten![]()
Deze auto gaat er uit
Wat levert dat nou op, zo'n overwinning?quote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef Greenpeas het volgende:
Goedesmiddags!
Collegejaar is in Rotterdam weer gewonnen, en ik mis natuurlijk de eerste lessen door mijn avonddienst.
Zou wel kunnen ja, meer weerstand misschien daardoor.quote:Op maandag 2 september 2013 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat euvel hoor ik de laatste tijd vaker.
Schijnt (althans, horen/zeggen...) dat dat te maken heeft met de afgelopen warme maanden en het daardoor uitdrogen van rubbers e.d. in de deur...
In Amsterdam ook niet toch?quote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n overwinning?
Zijn ze in rotterdam niet zo gewend de laatste tijd...
We shall see..quote:Op maandag 2 september 2013 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit in de 1e helft, 2e helft komt dat wel weer goed...
Schrijf je dat niet ge-neger-de?quote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zou sowieso even gaan. Genegeerde RSI kun je jaren last van hebben.
Nou ja, gelijk de auto eruit doen als je een tegenvaller hebt? Is het zo'n barrel dan? Wel balen natuurlijkquote:Op maandag 2 september 2013 15:27 schreef lubje25 het volgende:
Had net een tegenvaller![]()
Vorige week auto laten keuren, moest wel wat aan gebeuren maar viel mee, voor 210 euro was ik klaar. Rij ik net op de snelweg en wil mijn raam op een kiertje zetten. Stukje ging ie open en toen hoorde ik een klap(je). Ding deed niets meer behalve langzaam zakken door de zwaartekracht.
Ik naar de garage, huppatee zo'n mechanisme kost 97 euro, beetje arbeid, gaat zo'n 140 euro kosten![]()
Deze auto gaat er uit
quote:Op maandag 2 september 2013 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat levert dat nou op, zo'n overwinning?
Zijn ze in rotterdam niet zo gewend de laatste tijd...
Noem een volle asbak maar geen tegenvaller...quote:Op maandag 2 september 2013 17:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou ja, gelijk de auto eruit doen als je een tegenvaller hebt?
haha is niet eerste tegenvaller hoor. De zoveelste. Nu zit er nog een jaar Apk op. Dus als ik m binnenkort verkoop brengt ie misschien nog.iets opquote:Op maandag 2 september 2013 17:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou ja, gelijk de auto eruit doen als je een tegenvaller hebt? Is het zo'n barrel dan? Wel balen natuurlijk
quote:Op maandag 2 september 2013 19:02 schreef Greenpeas het volgende:
Drie groene ballen achter elkaar in Lingo... Codes
Ah, ik verwachtte een TRU-achtige verklaring.quote:Op maandag 2 september 2013 19:27 schreef Greenpeas het volgende:
Een team pakt drie groene ballen achter elkaar in Lingo, ze spelen vals.
De druk van de finale konden ze helaas niet aan.
Een rondje wat? Kruipen?quote:Op maandag 2 september 2013 19:51 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen een rustig rondje 5k rond de bosbaan, overmorgen wellicht ook nog een goede wandeling en dan is zondag de run
nee, met de tramquote:
Zou je joggen dan niet doen na die goede wandeling als voorbereiding op die run?quote:Op maandag 2 september 2013 20:03 schreef iamredleader het volgende:
Hinkstapsprong, huppelend, achteruit, allemaal: nee. Gewoon joggen, niet op toptempo
Nee, nu afbouwen ivm rust nemen. En dus gedaan, relaxed rondje Bosbaan. En kijken naar de laatste training van de zwemmers die de Amsterdam City Swim doen aanstaande zondagquote:Op maandag 2 september 2013 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zou je joggen dan niet doen na die goede wandeling als voorbereiding op die run?
Je had geen tijd voor ze?quote:Op maandag 2 september 2013 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, ik heb braaf alle grootouders afgebeld vandaag
je snapt wat ik bedoel.quote:
ik snap het nietquote:
net zoiets als alle winkels aflopen...quote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik snap het niet
Ik ga slapen, sta echt op instorten
Ah, je hebt een rondje opa's en oma's bellen gedaan.quote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
net zoiets als alle winkels aflopen...
Heb zoiets al een paar keer gezien qua variaties, blijft leuk...quote:Op maandag 2 september 2013 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
Dit kostuum moet ik hebben!
[ afbeelding ]
ja is het incorrect dan? Heb vandaag alleen nog maar Nederlands gesrpoken (grootouders, een vriend, geen Amerikanen/roommate). Maar het is soms wel even nadenken/ingewikkeld jaquote:Op maandag 2 september 2013 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, je hebt een rondje opa's en oma's bellen gedaan.
Je verleert het snel, die Nederlandse taal...
Ik snapte het wel. Dus het zal wel wat dialect-achtigs zijn ofzoquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is het incorrect dan? Heb vandaag alleen nog maar Nederlands gesrpoken (grootouders, een vriend, geen Amerikanen/roommate). Maar het is soms wel even nadenken/ingewikkeld ja
ok, dan snapte ik jouw opmerking wel maar die van MM nietquote:Op maandag 2 september 2013 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
net zoiets als alle winkels aflopen...
Nee, op zich niet, maar je kan het op 2 manieren uitleggen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is het incorrect dan? Heb vandaag alleen nog maar Nederlands gesrpoken (grootouders, een vriend, geen Amerikanen/roommate). Maar het is soms wel even nadenken/ingewikkeld ja
fijn is dat! Ik nog 1 dag werken, 1 dag cursus en dan een lang weekend vrijquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:45 schreef iamredleader het volgende:
Nog twee daagjes werken en dan vakantie
quote:Begin september komt het nieuwe fotoboek ‘Studio Paradiso’ uit; een vervolledigde heruitgave van ‘Paradiso Stills’ uit 1986 met portretten geschoten door Max Natkiel. Het nieuwe boek bevat ruim 600 foto’s waarvan er vierhonderd niet eerder werden gepubliceerd. Paradiso Stills wordt beschouwd als vintage en is alleen nog met moeite antiquarisch verkrijgbaar.
Als frequent bezoeker van concerten ontmoette Max Natkiel in Paradiso eind jaren ’70, begin jaren ’80 jongeren uit alle subculturen die Paradiso bezochten. Hij feestte met ze mee, ze dronken samen en ze raakten aan de praat. Vanaf 1980 nam Max zijn oude Rolleiflex-camera en een flitser mee en maakte hij meer dan duizend portretten. Het Paradiso-publiek werd tegen een neutrale achtergrond gefotgografeerd: in een gang, voor de tegeltjes van de toiletten. Frontaal, maar ongedwongen staan punks, skinheads, rasta’s en andere subculturen geportretteerd. Een kijkje in een tijdperk.
Het fotoboek verschijnt bij uitgeverij Voetnoot, telt 624 pagina’s en komt op de markt met vier verschillende covers. De inleiding is van filosoof en publicist Dirk van Weelden. De boekpresentatie is op dinsdag 3 september in de kleine zaal van Paradiso. Hiervoor worden geen toegangskaarten verkocht, geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door te mailen naar publiciteit@paradiso.nl. Van 3 september tot 5 januari 2014 is bovendien een selectie van 40 portretten te zien in de kelder van het Stadsarchief van Amsterdam (Vijzelstraat 32).
Nog wel...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:27 schreef Trafassie het volgende:
Goedemorgen
Iedereen fit voor een nieuwe dag?
Hoe was de whisky proeverij geweest?quote:
Prima.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:30 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Hoe was de whisky proeverij geweest?
Mooiquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima.
Ik weet dat je niet terugleest, maar ik heb er hier wel al wat over gepost...
Begin volgend jaar...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:42 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Mooi
En wanneer weer een keer terug naar Schotland?
Heb het je voor deze ene keer makkelijk gemaakt, zie mijn voorgaande post...quote:Sorry idd, ik lees niet terug, zit in 4 SC's
Dan moettie teruglezenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Heb het je voor deze ene keer makkelijk gemaakt, zie mijn voorgaande post...
Ben die posts nu aan het lezenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin volgend jaar...
[..]
Heb het je voor deze ene keer makkelijk gemaakt, zie mijn voorgaande post...
Dat moet ik mijzelf idd toch eens aanleren jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan moettie teruglezen
Ugh, ellenlange mail van een collega. Of ik even specificaties van dit en dat en zus en zo heb. Niet echt
hehehequote:Op dinsdag 3 september 2013 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Of in minder SC's zittenik zit in 2, en moet zeggen dat ik alleen deze teruglees. ABO geloof ik wel, dat is me al te veel werk
voor 4 heb ik niet eens de tijd
Ik drink ook niet, ik proef alleen maar...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:43 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Ben die posts nu aan het lezen
Jammer dat ik niet meer mag drinken
Klaar, verleden tijd...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Nog sorry van dat conflict afgelopen zaterdag, ik had duidelijker moeten zijn.
Cobra en ik rookten vroeger wel eens een goede whisky met een goede sigaar erbij. Dat bleef echter niet alleen bij proeven.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink ook niet, ik proef alleen maar...
Paling roken ken ik wel, whisky roken niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:52 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Cobra en ik rookten vroeger wel eens een goede whisky met een goede sigaar erbij. Dat bleef echter niet alleen bij proeven.
Sinds o.a. jij hier minder komt gaat het helemaal niet zo hard meer...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:53 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens lees ik ook meestal niet meer terug. Soms wel een stukje tijdens een nachtvoeding, maar als t hard is gegaan echt niet... dan hoop ik altijd maar dat ik niks groots mis. Als ik allerlei reacties zie lees ik uiteraard wel terug.
Koffie had je het toch over?quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:53 schreef Trafassie het volgende:
Voila, koffie genoeg voor iedereen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sinds o.a. jij hier minder komt gaat het helemaal niet zo hard meer...
Gewoon doenquote:Op dinsdag 3 september 2013 09:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Paling roken ken ik wel, whisky roken niet.
Maar goed, het verschil tussen drinken en proeven heet zelfdiscipline.
En daarmee ben je nu hard aan het werk, als ik het goed begrepen heb, en dan moet het dus uiteindelijk wel goedkomen...
Nu weer even aan de slag, er komt niks uit mijn handen... ;')
Daar kan koffie in, of whisky indien je wiltquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:47 schreef Trafassie het volgende:
[..]
hehehe
Nog sorry van dat conflict afgelopen zaterdag, ik had duidelijker moeten zijn.
Nog 4 dagen werken en dan broodnodige vakantie!quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:45 schreef iamredleader het volgende:
Nog twee daagjes werken en dan vakantie
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:59 schreef Trafassie het volgende:
Heeft iemand goede ervaringen met een Nespresso apparaat?
Nee, heb een 'echt' espresso-/cappucinomachine met ongemalen bonen...quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:59 schreef Trafassie het volgende:
Maar dat zal dan vast een apparaat zijn voor de horeca?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]Heb het in mijn cafe . Met zo'n melkopschuimding er aan vast. Kan je dus van alles mee maken qua koffie. Heel veel goede reacties gekregen
Dat lijkt me an sich ook wel wat, duurt wel wat langer voordat je koffie klaar is, of niet?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, heb een 'echt' espresso-/cappucinomachine met ongemalen bonen...
quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:17 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Maar dat zal dan vast een apparaat zijn voor de horeca?
Ik ga wel ff googlelen, kijken wat er als beste uit de test komtquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:23 schreef lubje25 het volgende:
[..]![]()
Ik verkoop veel te weinig koffie om zo'n (half) automaat te kopen van een paar duizend euro. Dus heb voor een nespresso geval gekozen. Geen moment spijt van. Vers gemalen bonen is natuurlijk beter
quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:30 schreef Lotusss het volgende:
Zojuist mijn contractverlenging getekend
In ieder geval werk tot 1 februari 2014.
Gefeliciteerd schatquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:30 schreef Lotusss het volgende:
Ik snap er idd niks van, maar ik heb dan ook de ballen verstand van dit soort dingenquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Is het vandaag 'val Etcie lastig met geneuzel'. Ik word er echt chagrijnig van zo ongeveer.
'Heb je al gekeken naar het filter? Ze hebben volgens mij een ander IP adres'. Ik heb geen filters geplaatst, ik heb een segment op domeinnaam gemaakt. En naar je toegestuurd, want je wilde geen filter, flapdrol.
Nondeju. Sorry, Google Analytics rant. Als je het niet snap is dat niet erg
Naar Engeland wederom, eerst naar Reading, dan 8 dagen Barnstable en dan 1 overnachting in Doverquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Met een wat meer gerust gevoel op vakantie...
Hele goede ervaring. Het is niet bedoeld voor koffieleuten die >5 kopjes per dag drinken (tenzij je geld zat hebt) want de cups zijn erg prijzig. Maar iedereen die ik erover heb gehoord was lyrisch. Ik heb mijn zusje ooit een tweedehandse (3-4 jaar) gegeven en die werkt nu nog prima (3 jaar later).quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:59 schreef Trafassie het volgende:
Die cups zijn idd niet goedkoop als je dat vergelijkt met die senseo pads die we nu gebruiken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hele goede ervaring. Het is niet bedoeld voor koffieleuten die >5 kopjes per dag drinken (tenzij je geld zat hebt) want de cups zijn erg prijzig. Maar iedereen die ik erover heb gehoord was lyrisch. Ik heb mijn zusje ooit een tweedehandse (3-4 jaar) gegeven en die werkt nu nog prima (3 jaar later).
Ga alleen niet voor de DE cups. Die zijn maar enkele centen goedkoper maar ik ken niemand die ze lekker vindt....
Dat is ook nog een optie ja, maar dat duurt zolang voordat de koffie klaar isquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:11 schreef Etcetera het volgende:
Waarom geen gewone koffiezetter![]()
zeg ik als niet-koffiedrinker![]()
Pizza night tonight om het te vieren lieverdquote:
Waarom niet een koffiebonenmaler en een normaal koffiezetapparaat?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:10 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Die cups zijn idd niet goedkoop als je dat vergelijkt met die senseo pads die we nu gebruiken.
Mijn ouders en broertje hebben er eentje, een Nespresso, en die zijn minder lyrisch daarover omdat als je een grote mok wilt maken hij kuren gaat vertonen.
Ik drink momenteel erg veel koffie, 15 per dag (decafe), dus dan zal dat wel duur worden ja.
Anders zat ik nog aan een Dulce Gusto te denken.
Geen lasagne...?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:12 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Pizza night tonight om het te vieren lieverd
Ohhh ja shit, ik zou lasagne makenquote:
Dolce gusto is nauwelijks goedkoper dan Nespresso maar kwalitatief veel slechter.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:10 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Die cups zijn idd niet goedkoop als je dat vergelijkt met die senseo pads die we nu gebruiken.
Mijn ouders en broertje hebben er eentje, een Nespresso, en die zijn minder lyrisch daarover omdat als je een grote mok wilt maken hij kuren gaat vertonen.
Ik drink momenteel erg veel koffie, 15 per dag (decafe), dus dan zal dat wel duur worden ja.
Anders zat ik nog aan een Dulce Gusto te denken.
Valt wel mee als je 1 kopje tegelijk zet. Een nespresso/senseoapparaat moet ook opwarmen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:12 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optie ja, maar dat duurt zolang voordat de koffie klaar is
Lieve schat, als je zoveel geld uit wilt geven aan de machine en de cups, neem dan alstjeblieft een Nespresso. Of een Illy. Hier koop je hele dure troep mee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:18 schreef Trafassie het volgende:
Dit, de Dulce Gusto vind ik wel mooi qua design
[ afbeelding ]
Ik zou liever kijken naar hoe de koffiekwaliteit is die zo'n machine uitspuugtquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:18 schreef Trafassie het volgende:
Dit, de Dulce Gusto vind ik wel mooi qua design
[ afbeelding ]
Dat je het maar uit je hoofd laat om die senseo met verse bonen te kopen!quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:32 schreef Trafassie het volgende:
Jullie hebben wel gelijk, misschien dat ik toch voor MM's optie ga, versgemalen bonen.
Zag net wat reviews en daar word ik niet zo blij van
Kijk, smaken verschillen, denk dat alles beter is dan de oude Senseo die we nu hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat je het maar uit je hoofd laat om die senseo met verse bonen te kopen!
[ afbeelding ]
Dan betaal je echt een godsvermogen voor nieuwe bonen van niet al te beste kwaliteit.
Met een warmhoud kan toch wel?quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben mijn ouders nog steeds dankbaar voor hun cadeau: onze koffiezetter. Gewoon van DE, niks geen tierelantijnen, maar hij is goed genoeg voor wat wij willen
Glazen pot, we hebben zelf ergens een thermosfles gekocht.quote:
Wellicht ben ik stront verwend, maar als we een koffiezetter kopen, dan wil ik er een timer op hebben, dus zodra ik wakker word de koffie al klaar staatquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Glazen pot, we hebben zelf ergens een thermosfles gekocht.
Mijn nerd in mij zegt 'dat kan vast met arduino'.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:41 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Wellicht ben ik stront verwend, maar als we een koffiezetter kopen, dan wil ik er een timer op hebben, dus zodra ik wakker word de koffie al klaar staat
Zonde, zondequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn nerd in mij zegt 'dat kan vast met arduino'.
Maar het is er vast, ik heb geen idee, ik drink geen koffie
Neem je 'm dan wel met afstandsbediening, want jij staat volgens mij zelden of nooit op dezelfde tijd op...quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:41 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Wellicht ben ik stront verwend, maar als we een koffiezetter kopen, dan wil ik er een timer op hebben, dus zodra ik wakker word de koffie al klaar staat
Ik sta standaard op om 07:30quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem je 'm dan wel met afstandsbediening, want jij staat volgens mij zelden of nooit op dezelfde tijd op...
Euh, het is maar werk, hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Is het vandaag 'val Etcie lastig met geneuzel'. Ik word er echt chagrijnig van zo ongeveer.
'Heb je al gekeken naar het filter? Ze hebben volgens mij een ander IP adres'. Ik heb geen filters geplaatst, ik heb een segment op domeinnaam gemaakt. En naar je toegestuurd, want je wilde geen filter, flapdrol.
True, maar het was nummer zoveel in zeer korte tijd die aan m'n hoofd komt zeurenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, het is maar werk, hoor.
Als je partner dit soort dingen aat vragen/eisen, dan mag je slaan...
Heb deze al 3 jaar, bevalt uitstekend:quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:32 schreef Trafassie het volgende:
Jullie hebben wel gelijk, misschien dat ik toch voor MM's optie ga, versgemalen bonen.
Zag net wat reviews en daar word ik niet zo blij van
Ik kan me er soms ook wel druk om maken, maar dat schiet niet op.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
True, maar het was nummer zoveel in zeer korte tijd die aan m'n hoofd komt zeurenen alles moet meteen gisteren af natuurlijk
Ach, het is bij mij heel simpel: als het zo doorgaat, dan ga ik het gewoon teruggooien. Geen tijd voor, te druk, kom later maar terug. En als dat niet goed genoeg is, dan moeten ze maar nog iemand inhuren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan me er soms ook wel druk om maken, maar dat schiet niet op.
Dan maar er om lachen...
Precies, je moet het gewoon zakelijk bekijken, niet emotioneel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach, het is bij mij heel simpel: als het zo doorgaat, dan ga ik het gewoon teruggooien. Geen tijd voor, te druk, kom later maar terug. En als dat niet goed genoeg is, dan moeten ze maar nog iemand inhuren.
Jawel, als je het maar niet op onze tere zieltjes afreageert...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:22 schreef Etcetera het volgende:
Maar soms is ranten even heel lekker
Ik zit...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen. gaan jullie eens even zitten. Ik heb jullie iets te vertellen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, als je het maar niet op onze tere zieltjes afreageert...
ik zitquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:25 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve mensen. gaan jullie eens even zitten. Ik heb jullie iets te vertellen.
jij had toch ook al een ipad?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb sinds een uur geleden gewoon een smartphone!
Shit. Kun je daar ook me bellen dan?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij had toch ook al een ipad?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
Galaxy S4 mini.quote:
nee, dat komt vanavond wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
That's all?
Geen aankondiging van een relatie, onverwachte zwangerschap, mensen van Spoorloos op bezoek gehad of andere relationele toestanden?
Volgens mij wel een goede keuzequote:
Whatsupp is al gelukt. Zonder sim in het toestel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij wel een goede keuzeal verdwaald in de apps?
Het programma probeerde een paar keer de sms te herkennen met de code. Die kon ie niet vinden. Want ik heb de code naar mijn oude toestel laten sturen. Na een paar pogingen kreeg ik een scherm te zien dat whatsupp ook kon bellen. Met daaronder een invoerscherm voor de code.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:34 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat vind ik wel knap, registratie gaat aan de hand van je telefoonnummer
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het programma probeerde een paar keer de sms te herkennen met de code. Die kon ie niet vinden. Want ik heb de code naar mijn oude toestel laten sturen. Na een paar pogingen kreeg ik een scherm te zien dat whatsupp ook kon bellen. Met daaronder een invoerscherm voor de code.
Ik heb ook niet hoeven bellen. Ik heb gewoon de code uit het smsje ingevoerd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nice
ik had gewoon mijn sim erin, dus heb nooit hoeven laten bellen
Wat moet je nou jet Whatsapp?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
WhatsApp is al gelukt. Zonder sim in het toestel.
SnOtje ging me voor. (en thnx)quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Via Otje en het kdv, of helemaal zelf?
Beterschap
Kom ik dan even terug.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door _Ophelia_ op 03-09-2013 13:58:38 ]
Dat doet me denken aan Rembo en Rembo.quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar nu het er toch over gaat, nog meer tips voor goede espressovolautomaten?Ons apparaatje had je gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk bij een dieet dat je dan toch beter koffie verkeerd kan nuttigen i.p.v. verkeerde, vette loempia's...quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:30 schreef MaJo het volgende:
Ik heb al een week geen koffie op omdat ik weer aan het diëten ben, ik drink altijd koffie verkeerd. Maar net wel Vietnamese loempia's als lunch gehad omdat ik even schijt had aan het dieet![]()
Die is vast niet giedkoopquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb deze al 3 jaar, bevalt uitstekend:
[ afbeelding ]
DeLonghi Magnifica ESAM 4500
Met Espresso Barrista koffiebonen van Simon Levelt.
Nee, mijn nieuwe sim is nog niet binnen. Ik heb dus nu tijdelijk de sim uit mijn ipad in de nieuwe telefoon zitten en mijn oude telefoon dus nog in de buurt voor de telefoontjes.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:10 schreef Trafassie het volgende:
[..]![]()
Dat ding uit de steentijd dus vaarwel gezegd
Jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 08:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik snapte het wel. Dus het zal wel wat dialect-achtigs zijn ofzo
Leuk met ze gepraat?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:20 schreef Greenpeas het volgende:
Heb ik antibiotica gekregen van de arts, kuur van 4 weken. Blijkt dat ik helemaal niet zou mogen rijden met deze medicijnen.
Samsung Galaxy S4 mini.quote:Welke telefoon heb je Cobra?
Hoe dat zo?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en volgens mij heb ik een teen gebroken
Tegen een tafel gestoten?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
Fijn nieuws LotusssKlopt het dan dat iedereen in de SC lekker aan het werk zit?
(week 2 en ik zit al te fokken op het werkmaar een erg rustige dag vandaag)
en volgens mij heb ik een teen gebroken
Ik blijf me verbazen over de mogelijkheden op dat ding.quote:
quote:
9292 app voor bustijden is voor jou wel handig denk ikquote:
Het is me al gelukt om dat te vinden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
9292 app voor bustijden is voor jou wel handig denk ik
Dan heb jij dat sneller dan ik gevondenquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is me al gelukt om dat te vinden.
Sinds wanneer ga jij met de busquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:36 schreef Trafassie het volgende:
[..]
Dan heb jij dat sneller dan ik gevonden
muah, heel af en toe, zelden dus.quote:
Wat een kut programma was dat.quote:
Met Hans van der Togtquote:
Meneer Zonnebank.quote:
Dat was Fred Emmerquote:
Ook.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had eigenlijk beter gewoon naar school kunnen gaan.
Nee, was Hans van Willigenburgquote:
Ja.quote:
kom naar beneden en sla je slag!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:37 schreef Greenpeas het volgende:
Hans van der Togt was van het Rad van Fortuin.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:21 schreef ß het volgende:
Ze hebben er wel een mooie website voor gemaakt. http://www.android.com/kitkat/
*zucht*quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
kom naar beneden en sla je slag!
Toen Gaston, niet zonder reden, alleen nog met z'n stem op tv was, die goeie ouwe tijd.
dat bedoelde ik ook eigenlijk ja, foutjequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:35 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht*
Dat was prijzenslag met Hans Kazan.
Ja, daarom twijfelde ik ook. Maar ik vind het een leuke stuntquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:41 schreef ß het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje vroeg voor 1 aprilgrappen?
doet pijn, zit een raar plekje op, maar geen idee hoe het komtquote:
http://www.bbc.co.uk/news/technology-23926938quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, daarom twijfelde ik ook. Maar ik vind het een leuke stunt
Nee ben als een sneltrein gewoon doorgegaanquote:
Truste, ik ga ook zoquote:
De filter snap ik wel, dat met het segment niet echt. Heb vandaag filters gecontroleerd in ons budget document. Ken jij ook Excellent Analytics?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo.... you should know betterBeterschap wel
Oh en koffie. Ik ben op een andere locatie gaan werken, maar dat had ik NIET voor de koffie hoeven doenDie op mn oude locatie was al behoorlijk matig, maar deze is echt niet te zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |