Ah, dat past wel bij je kisten en je broekquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb geen bovenste knoopje. Mijn gulp heeft een rits
*Zoekt Mary Mouse chatvenstertje op Facebook*quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
Kwam net in Zandvoort MaryMouse tegen die haar auto aan het wassen is;
[ afbeelding ]
Zo, die is veranderdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, dan pas ik wel uitquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat open ik een FB-topic over je.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is een contaminatie godverdorie!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:59 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als jij zo doorgaat open ik een FB-topic over je.
tjongequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:31 schreef Schild het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jawel, en dat ga ik tot grote schrik van Jitzzze morgen op zo'n 600 meter van het strand af doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:22 schreef Pumatje het volgende:
crap, en moet jou auto niet worden gewassen dan?
Avond Remco, denk dat de rest in de kroeg zit.quote:
Kan beter, gisteren mijn spullen opgehaald bij mijn inmiddels ex, die besloot mij maandag toen ik op oefening was ff een mes in mijn rug te steken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Avond Remco, denk dat de rest in de kroeg zit.
Alles goed?
Aj, lullig man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:25 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Kan beter, gisteren mijn spullen opgehaald bij mijn inmiddels ex, die besloot mij maandag toen ik op oefening was ff een mes in mijn rug te steken.
Hoe is het hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |