quote:Op maandag 2 september 2013 15:47 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ok dan, doe em de groete man iedereen mist em hier op FOK!, ga soberzo wel ff kaartje kopen en laten tekenen door iedereen van FOK!, gwoon als teken van dat we achter ze back staan G. no spang, creds heeft ie
brakka gezet in lely manquote:
wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:53 schreef Melissa21 het volgende:
Serhat, kan ik jouw even spreken via een prive berichtje? Het is belangrijk en helaas niet echt goed nieuws, x mel
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:53 schreef Melissa21 het volgende:
Serhat, kan ik jouw even spreken via een prive berichtje? Het is belangrijk en helaas niet echt goed nieuws, x mel
stuur dm dan wie ben jijquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Melissa21 het volgende:
Serhat, ik kan je geen bericht sturen omdat ik me nu pas heb aangemeld op fok.
Dat kan schijnbaar pas na 10 dagen maar dan ben ik een tijd op vakantie.
Het is echt best dringend, als je wilt kan je wel je mail adres doorgeven.
Het gaat over Fatih.
Wat een taalgebruik. Je lijkt wel een Turk ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:34 schreef amenth het volgende:
Gister was ik een zomerfestival, beetje smoken en drinken enzo want ik wist al waar de alcoholcontrole was dus gewoon mijn auto (BMW M5) daarvoorbij gezet, kom ik chimeid tegen die mij neefje kende maar ze ging heel tijd met der lekkere kont tegen me aan staan enzo dus later zoen ik haar beetje enzo, kom ik er later achter dat ze pas 16 jaar was.. erg genant, ik ben dan ook gelijk weggegaan en heb haar geblokkeerd op whatsapp
klacht: meisje van 16 die 20 leek
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |