Die hebben ook hun kontjes eerste tegen hem aangeduwd om hem uit te dagen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want volgens die logica zijn de slachtoffertjes van Benno L eigenlijk ook medeplichtig.
Je weet het maar nooit met die kids tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:41 schreef irisdepieruz het volgende:
[..]
Die hebben ook hun kontjes eerste tegen hem aangeduwd om hem uit te dagen?
Als je als minderjarige je kontje tegen een mogelijk meerderjarige aanduwt om hem uit te dagen ben je vervolgens verplicht om zijn id te vragen ja?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:41 schreef irisdepieruz het volgende:
[..]
Die hebben ook hun kontjes eerste tegen hem aangeduwd om hem uit te dagen?
heeft die ook een jong meisje gezoend?quote:
nee braka gezetquote:Op maandag 2 september 2013 14:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
heeft die ook een jong meisje gezoend?
ok dan, doe em de groete man iedereen mist em hier op FOK!, ga soberzo wel ff kaartje kopen en laten tekenen door iedereen van FOK!, gwoon als teken van dat we achter ze back staan G. no spang, creds heeft iequote:
Is dit een verkapte "kijk ik ben stoer, want ik heb in een BMW M5 gereden" topic? Het is niet verboden om een 16-jarige te zoenen, maar ik persoonlijk vind het wel een pedo-dingetje als u een stuk ouder bent dan haar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:34 schreef amenth het volgende:
Gister was ik een zomerfestival, beetje smoken en drinken enzo want ik wist al waar de alcoholcontrole was dus gewoon mijn auto (BMW M5) daarvoorbij gezet, kom ik chimeid tegen die mij neefje kende maar ze ging heel tijd met der lekkere kont tegen me aan staan enzo dus later zoen ik haar beetje enzo, kom ik er later achter dat ze pas 16 jaar was.. erg genant, ik ben dan ook gelijk weggegaan en heb haar geblokkeerd op whatsapp
klacht: meisje van 16 die 20 leek
tot haar vader het hoort en ze zegt dat ze niet wou en je verkrachting ten laste wordt gelegdquote:Op maandag 2 september 2013 18:15 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Is dit een verkapte "kijk ik ben stoer, want ik heb in een BMW M5 gereden" topic? Het is niet verboden om een 16-jarige te zoenen, maar ik persoonlijk vind het wel een pedo-dingetje als u een stuk ouder bent dan haar.
De tering wat een lelijk hok.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |