ahaha ik weet niet man t klinkt zo fuckin jong broquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef haan33 het volgende:
Kan gebeuren, 16 is de pedo-grens toch?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:37 schreef murp het volgende:
Dat mag toch? TS is namelijk niet ouder dan 12
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen en je hebt de tijd van je levenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef amenth het volgende:
[..]
ahaha ik weet niet man t klinkt zo fuckin jong bro
Als ze 20 lijkt niks aan de hand gek.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef amenth het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan, als ze wou is toch primaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:36 schreef amenth het volgende:
[..]
valt mee hoor, ik ben ook wel eens een zomerfestivalquote:
tfoe zeg maar high class ga weg man oeterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:39 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Het gaat hier over jou. Niet over mij.
Ben je autist ofzo.quote:
Ik was gisteren een tuinslang.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ben je autist ofzo.
Je snapt niet dat TS een woordje vergat in alle opwinding.
Typisch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:41 schreef amenth het volgende:
[..]
tfoe zeg maar high class ga weg man oeter
typisch zo wannabe high class jaa vrage wie je ben en dan te hoog vcoele om terug te antwoorde dan raar vinden als k dat zeg ga weg man je bent niksquote:
Ik doelde op je leeftijd. Maar ik begrijp nu heel goed waarom jij dat niet snapt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:43 schreef amenth het volgende:
[..]
typisch zo wannabe high class jaa vrage wie je ben en dan te hoog vcoele om terug te antwoorde dan raar vinden als k dat zeg ga weg man je bent niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |