Alles?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:25 schreef dennis3d het volgende:
Kan niet wachten op FM 14
FM 13 ben ik nu wel klaar mee alles wel gehad
Tijd voor de transfers in FM 14 en dan weer in elk land kampioen worden met verschillende clubs
Nice!quote:Op zondag 1 september 2013 00:18 schreef DeHovenier het volgende:
De nieuwe Bony
[ afbeelding ]
Voor 500k opgepikt (transferclausule), en hij was al 7.5 mln waard![]()
Zo'n kans laat ik niet liggen uiteraard
Leuk team.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
In 2015 eindelijk voor het eerst kampioen geworden met Arsenal en de CL gewonnen.
[ afbeelding ]
Niks mis mee
Ik rouleer met mijn keepersquote:Op zondag 1 september 2013 03:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Leuk team.
Wie van de twee keepers staat basis? En loopt degene die op de bank zit niet te gigantisch te zeuren? Lijkt me dat beiden Veel te goed zijn om te banken.
Makkelijk denk ikquote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef Syntix het volgende:
Ik speel nog steeds FM11 of kan ik al overschakelen naar FM13 zonder bugs etc.?
Ah op die manier.quote:Op zondag 1 september 2013 10:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik rouleer met mijn keepers. Dus de ene keer Valdes en de andere keer Hart. Het zat meer zo dat ik eerst een goede keeper erbij wou en Valdes toch transfervrij was. Maar toen kon Hart voor 9 miljoen weg en dat kon ik niet laten lopen. Ook omdat hij Engels is.
Ja en ik heb wel op meerdere posities concurrentiestrijdjesquote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Scheelt ook wel dat je in Engeland aardig wat wedstrijden speelt natuurlijk.
Dat je zelf scheel bent betekent niet dat de interface kut is.quote:Op zondag 1 september 2013 19:51 schreef Syntix het volgende:
FM13 ff geprobeerd, maar vond het maar kut. FM11 nog steeds zoveel beter en fijner qua interface.
[ afbeelding ]
Dit is 1 van mijn CM helden in mijn Barnet game.
Dit kijkt zoveel fijner dan van die gare kut interfaces in FM13. Ik kon bij FM13 niet eens de trainingsonderdelen vinden
Dan kan FM13 nog wel kut zijn. FM11 had een strakkere interface die van FM13 is gewoon een beetje gepimpt, wat het niet ten goede is gekomen.quote:Op zondag 1 september 2013 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat je zelf scheel bent betekent niet dat de interface kut is.
Slecht, zoals altijd.quote:Op maandag 2 september 2013 13:10 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af hoe die clubs gebalanced zijn in FM2014, koopziekte van Tottenham bijvoorbeeld
http://www.fmscout.com/a-(...)te-packs-by-pr0.htmlquote:Op maandag 2 september 2013 16:02 schreef dennis3d het volgende:
Ik ga morgen gewoon naar een Transfer update voor FM 13 zoeken anders is het wachten op FM 14 zo lang
Mja, er dingen nog meer clubs naar zn hand.... en de vorige keer dat ik 'm een contract aanbood, weigerde hij, hoewel ik in eerste instantie wel geinteresseerd wasquote:
Wie?quote:Op maandag 2 september 2013 21:00 schreef inZanity het volgende:
En m'n derde grote aanwinst. Deze had ik eigenlijk totaal niet verwacht. Ik had Clasie verkocht voor 40 miljoen aan Chelsea en zat al een tijdje te zoeken naar een goede vervanger. Tot ik zag dat Matuidi z'n transfervrij was. Meteen een contract aangeboden maar totaal geen rekening mee gehouden dat ie ook daadwerkelijk akkoord zou gaan aangezien er al een hele berg grote club achteraan zat(o.a Juventus, Roma, Dortmund). Maar tot m'n grote verbazing zie ik opeens dat ie het aanbod accepteerd:
[ afbeelding ]
Toch aardig versterkt deze transferperiode met Valdes, Matuidi en Verratti. Nu alleen nog een goede reserve linksback als backup voor BMI zien te vinden en ik ben klaar voor het nieuwe seizoen.
zoals hierboven : http://www.fmscout.com/a-(...)te-packs-by-pr0.htmlquote:
Nice. Gelijk maar gedownload. Nu kijken welk team ik ga pakken.quote:
De MU Update doet geen aanpassingen aan kwaliteiten van spelers voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, een transfer update is misschien wel leuk.
Zijn er ook nieuwe jeugdspelers toegevoegd en spelers beter/slechter gemaakt?
maar die van fmscout wel, of iig de ca/paquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De MU Update doet geen aanpassingen aan kwaliteiten van spelers voor zover ik weet.
Misschien eens naar kijken dan. Weet je ook of zij ook alle namen van de competities aangepast hebben naar de officiële namen? Dat doet MU dan weer wel.quote:
Feyenoord speelt bijvoorbeeld wel gewoon vEL hoor nu?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien eens naar kijken dan. Weet je ook of zij ook alle namen van de competities aangepast hebben naar de officiële namen? Dat doet MU dan weer wel.
Wat ik overigens ook gemerkt heb bij de MU Update is dat de Europese deelnemers niet aangepast zijn, maar gewoon hetzelfde als vorig seizoen zijn gelaten. Dat vind ik wel een fikse domper, normaal ben ik altijd wel fan van de MU Update.
nog niet echt op gelet, volgens mij hebben ze wel deelnemers aan chamions leaque enz geupdatequote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien eens naar kijken dan. Weet je ook of zij ook alle namen van de competities aangepast hebben naar de officiële namen? Dat doet MU dan weer wel.
Wat ik overigens ook gemerkt heb bij de MU Update is dat de Europese deelnemers niet aangepast zijn, maar gewoon hetzelfde als vorig seizoen zijn gelaten. Dat vind ik wel een fikse domper, normaal ben ik altijd wel fan van de MU Update.
Echt? Bij de MU Update van augustus niet bij mij, daar zitten ze nog in de CLquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
Iemand suggesties voor een leuke club met wat nieuwe spelers?
[..]
Feyenoord speelt bijvoorbeeld wel gewoon vEL hoor nu?
je moet een nieuwe game starten om de updates te hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe werkt het precies? Kan ik die gewoon downloaden en verder spelen met mijn save game?
Downloaden, in de map Mijn Documenten/Sports Interactive/editor data zetten en een nieuwe game starten. Kan niet bij je huidige game dus.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe werkt het precies? Kan ik die gewoon downloaden en verder spelen met mijn save game?
bij mij nog wel EL deelnemers van vorig jaarquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Echt? Bij de MU Update van augustus niet bij mij, daar zitten ze nog in de CL![]()
Maar de allernieuwste heb ik nog niet geprobeerd.
Oke thx!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Downloaden, in de map Mijn Documenten/Sports Interactive/editor data zetten en een nieuwe game starten. Kan niet bij je huidige game dus.
Dan daar maar op wachtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:50 schreef lesleyyb het volgende:
nieuws van fmscout update: ◄NEWS UPDATE►
• Νext update pack is coming on the 3rd of September (tomorrow late evening).
• All latest worlwide transfers are included like : Gareth Bale,Martin Demichelis,Kaka,Mamadou Sakho,Morgan Amalfitano,Samuel Eto'o and so.
• Marko Dabro, wonderkid from Fiorentina created.
Hoeft niet per se, je kan als je een nieuwe game aanmaakt bij het kiezen van je database een hokje "Wijzigen" (oid) aanvinken, als je dat doet ga je naar een scherm waar al je databestanden staan en dan kan je aanvinken welke je wilt gebruiken en welke niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten die andere bestanden weer eruit zeker?
bedoel je van mu? of de oude fm scout?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dan moeten die andere bestanden weer eruit zeker?
Ik heb deze net gedownload; http://www.fmscout.com/a-(...)te-packs-by-pr0.htmlquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:54 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
bedoel je van mu? of de oude fm scout?
Dankje!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, je kan als je een nieuwe game aanmaakt bij het kiezen van je database een hokje "Wijzigen" (oid) aanvinken, als je dat doet ga je naar een scherm waar al je databestanden staan en dan kan je aanvinken welke je wilt gebruiken en welke niet.
denk gwn de oude bestanden overschrijvenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb deze net gedownload; http://www.fmscout.com/a-(...)te-packs-by-pr0.html
[/url]
Om het overzicht te bewaren gooi ik oude wel altijd wegquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb deze net gedownload; http://www.fmscout.com/a-(...)te-packs-by-pr0.html
[/url]
[..]
Dankje!
Sorry voor al deze vragen maar ik ben nog niet zo bekend met FM en dan al helemaal niet met de updates.
je kan ook in de fm database editor al de updates bij elkaar in voegen, overschrijven ze elkaar denk ik maar je hebt wel alle updates in 1 bestand, en das wat makkelijker selecterenquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Om het overzicht te bewaren gooi ik oude wel altijd wegMaar bijvoorbeeld een FM Scout en MU Update allebei erin hebben staan kan prima. Denk alleen niet dat FM het erg leuk vindt als je ze allebei tegelijk probeert te gebruiken
Overigens, als je oude databestanden weggooit draaien de games die je met dat bestand hebt aangemaakt gewoon nog, dus dat is prima
Oke dankje!quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Om het overzicht te bewaren gooi ik oude wel altijd wegMaar bijvoorbeeld een FM Scout en MU Update allebei erin hebben staan kan prima. Denk alleen niet dat FM het erg leuk vindt als je ze allebei tegelijk probeert te gebruiken
Overigens, als je oude databestanden weggooit draaien de games die je met dat bestand hebt aangemaakt gewoon nog, dus dat is prima
Is die laatste nu geupdate?(die net gepost is) Met de laatste transfers zoals Ozil?quote:Op woensdag 4 september 2013 00:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga een game beginnen met die FM Scoutupdate. Ben alleen nog aan het twijfelen of ik ook de aanpassingen aan de CA/PA ga gebruiken.
quote:Op woensdag 4 september 2013 00:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is die laatste nu geupdate?(die net gepost is) Met de laatste transfers zoals Ozil?
Kan je gewoon zelf aanmaken, zolang je hem 'editor data' noemt gaat het prima.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Er zit bij mij geen editor mapje in de football manager map.
Zag het al ja! Toch bedankt.quote:Op woensdag 4 september 2013 01:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kan je gewoon zelf aanmaken, zolang je hem 'editor data' noemt gaat het prima.
Eriksen.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand nog tips voor aankopen?
Ik heb een budget van rond de dertig miljoen en ben opzoek naar eenaanvallende middenvelder, rechts centraal of links maakt me niet uit
Ik speel met Everton en het liefst een directe versterking.
Maher heb ik geprobeerd te kopen maar die wil Az voorlopig niet laten gaan.
Leroy Fer komt in mijn games vaak bij United of Real terecht, die kun je proberen. Gastón Ramírez van Southampton is zeker niet haalbaar?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb een budget van rond de dertig miljoen en ben opzoek naar eenaanvallende middenvelder, rechts centraal of links maakt me niet uit
quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siem de Jong is inmiddels recordhouder qua aantal competitiewedstrijden in Ajax 1. Nu met 476.
Het aantal doelpunten staat op 273, daarmee staat hij op de gedeelde eerste plaats. Nog 1 goal en hij heeft ook dat record te pakken. Wat een baas.
Hij scoort net, op zijn 35ste, zijn 275ste goal uit een penalty tegen PSV.quote:
Ramirez zit al bij Manu geloof ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Leroy Fer komt in mijn games vaak bij United of Real terecht, die kun je proberen. Gastón Ramírez van Southampton is zeker niet haalbaar?
maybe gilfy sigurdsson van spurs?quote:Op woensdag 4 september 2013 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Speelt bij mij bij psg en kost 18miljoen ik denk dat ik dan eerder de clausule uit het contract van Maher gebruik is even veel.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:38 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
maybe gilfy sigurdsson van spurs?
In welk seizoen zit je?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speelt bij mij bij psg en kost 18miljoen ik denk dat ik dan eerder de clausule uit het contract van Maher gebruik is even veel.
Ik begin nu aan seizoen drie.quote:
Dan is Maher wel aardig ja. Of Wijnaldum, Mattias Suarez, Praet, Fischer, Schurrle, Lacazette, Grenier, James om even wat spelers te noemen waar ik zelf ervaring mee hebquote:
Dankje Maher zijn clausule ga ik gewoon gebruiken en hem binnen halen.. Kan hij mooi de strijd aangaan met Barkley.(Dat is trouwens een super talent op die plek en kan ook mc.) Fischer ook maar een bod op uitgebracht.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is Maher wel aardig ja. Of Wijnaldum, Mattias Suarez, Praet, Fischer, Schurrle, Lacazette, Grenier, James om even wat spelers te noemen waar ik zelf ervaring mee heb
Niet allemaal spelers voor in de as dus. Nangis is ook een baas, maar ik weet niet hoe goed hij al is na 3 seizoenen. Zelfde voor Origi.
Hoe heet James voluit?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is Maher wel aardig ja. Of Wijnaldum, Mattias Suarez, Praet, Fischer, Schurrle, Lacazette, Grenier, James om even wat spelers te noemen waar ik zelf ervaring mee heb
Niet allemaal spelers voor in de as dus. Nangis is ook een baas, maar ik weet niet hoe goed hij al is na 3 seizoenen. Zelfde voor Origi.
James Rodríguez..ging IRL voor heel veel miljoen van Porto naar Monaco afgelopen zomer.quote:
Speelt al bij Man U.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
James Rodríguez..ging IRL voor heel veel miljoen van Porto naar Monaco afgelopen zomer.
Lekkere Eredivisiescouting welquote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speelt al bij Man U.
Waarschijnlijk gaat het Wijnaldum worden
Die stond al op de transfer lijst. Maher heb ik trouwens binnen.
Bony is bij mij de spits met Chadli en Mirallas als de huidige vleugel spitsen.
Ik heb ook nog BMI en Janmaat in de defensie lopen.quote:
Verratti voor dat bedrag binnenhalen is echt ziek..sowieso doenquote:Op donderdag 5 september 2013 19:58 schreef inZanity het volgende:
Speel dus momenteel een game met Feyenoord. Zit inmiddels in het derde seizoen. Na achtereenvolgens 4e en 2e te zijn geeindigt, vorig seizoen bovendien de beker gewonnen. Door de 2e plek van vorig seizoen mocht ik dus voorronde CL spelen. Eerste ronde moesten we tegen Anderlecht, uit wonnen we 2-1 en thuis wonnen 3-1. De ronde daarna moesten we tegen Sporting Portugal en dat was iets spannender, thuis verloren we met 0-1 in een dramatische wedstrijd, en uit kwamen we zelfs al snel 1-0 achter door een penalty maar door 3 goals na rust wonnen we uiteindelijk knap met 1-3 en wisten we ons voor het eerst te plaatsen voor de Champions League. Loting is inmiddels ook al geweest: Bayern, Marseille en Austria Wien. Had erger gekund. 3e plek moet toch minimaal haalbaar zijn maar ook 2e lijkt me niet onmogelijk.
Seizoen zijn we verder uitstekend begonnen. Buiten een valse start in de JC Schaal, 1-0 verlies tegen Ajax, zijn we samen met Heerenveen nog de enigen zonder puntverlies in de competitie na 4 wedstrijden. Aangezien ik me goed versterkt heb wil ik dit seizoen voor de titel gaan.
Door de verkoop van Clasie aan Chelsea voor 40 miljoen en nog wat overbodige spelers voor een leuk bedrag had ik een aardig budget. En aangezien de komst van Valdes, Matudidi(beiden tranfervrij) en Verratti(huur met optie) me geen transfersom kostten had ik nog een hoop over. Daarvan een Braziliaanse linkbuiten(Thomas 8,5M) een Braziliaanse reserve linksback(Douglas Santos 4,8M) en een karrenvracht aan (voornamelijk Braziliaanse) talentjes gehaald. Had eerst Duarte op linksbuiten staan maar die heb ik verkocht voor 7,5 miljoen nadat ie in real-life naar Ajax is gegaan.
Dit is momenteel m'n selectie:
[ afbeelding ]
*Verratti is gehuurd met een optie tot koop van 10,75 miljoen. Afgaande op z'n prestaties tot nu toe is de kans groot dat ik die ook ga lichten.
*Langerak is voor één seizoen gehuurd omdat reservekeeper Renan Ribeiro voor ruim 8 maanden geblesseerd is.
(Screens op aanvraag)
Ja ga ik ook wel doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verratti voor dat bedrag binnenhalen is echt ziek..sowieso doen
Als je ook Europees speelt dan is die dubbele bezetting ook wel een mustquote:Op vrijdag 6 september 2013 01:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja ga ik ook wel doen.
Enige nadeel is dat ik met Vilhena al een heel groot talent heb voor die positie. Maar goed, een beetje concurrentie is nooit verkeerd.
Ja daarom. En de eerste paar rondes in de beker tegen amateurs en Eerstedivisionisten speel ik sowieso altijd met een compleet reserve-elftal. Zal dus uiteindelijk wel genoeg aan spelen toekomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je ook Europees speelt dan is die dubbele bezetting ook wel een must
Mag ik screens van de stats van pelle?quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja daarom. En de eerste paar rondes in de beker tegen amateurs en Eerstedivisionisten speel ik sowieso altijd met een compleet reserve-elftal. Zal dus uiteindelijk wel genoeg aan spelen toekomen.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mag ik screens van de stats van pelle?
Boetius is toch nog niet zo goed in het begin? Vind hem altijd maar tegenvallen in ieder geval. Tevens zou ik Mathijsen er in zetten, is altijd de beste speler gemiddeld het eerste seizoen als ik met Feyenoord speel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:05 schreef Sejt het volgende:
Ik ben een nieuwe Feyenoord game begonnen met de MU update van 3 september. Daarnaast de nodige versterkingen binnen gehaald voorin.
Twente thuis won ik met 1-0 en daarna was het Heracles uit. Eén woord: Boëtius![]()
[ afbeelding ]
Boëtius lijkt een kleine 'upgrade' gekregen te hebben - zie spoiler. Daarnaast hou ik ervan om met jonge spelers te spelen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boetius is toch nog niet zo goed in het begin? Vind hem altijd maar tegenvallen in ieder geval. Tevens zou ik Mathijsen er in zetten, is altijd de beste speler gemiddeld het eerste seizoen als ik met Feyenoord speel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Boëtius lijkt een kleine 'upgrade' gekregen te hebben - zie spoiler. Daarnaast hou ik ervan om met jonge spelers te spelen.
Mathijsen is geen basis bij mij doordat ik met aanvallende backs speel (en naar binnen trekkende vleugelspelers ervoor), daardoor is BMI beter in het centrum.Aha aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ook maar een gamepje starten met de nieuwe update, ook Feyenoord maar weer eens.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:09 schreef Sejt het volgende:
[..]
Boëtius lijkt een kleine 'upgrade' gekregen te hebben - zie spoiler. Daarnaast hou ik ervan om met jonge spelers te spelen.
Mathijsen is geen basis bij mij doordat ik met aanvallende backs speel (en naar binnen trekkende vleugelspelers ervoor), daardoor is BMI beter in het centrum.boëtius heeft idd een update gekregen, kreeg normaal 2 1/2 ster nu 4 bij niveau arsenalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Realistisch.quote:
Ik zoek bij zulke gespreken altijd nog naar de optie reserves moeten er ook zijn.quote:
Tot zover de realiteit in dit spel dus:Pquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:27 schreef MMUFC het volgende:
Na 2 seizoenen de CL finale gemist te hebben, sta ik in 2029 weer in de CL finale. Reeds 7 CL's heeft PSV in de pocket, de tegenstander heeft er "slechts" 4. Ook natuurlijk een behoorlijk aantal, desondanks zou ik het wel heel leuk vinden om Ajax in de CL finale opzij te zetten
Met deze volledig Nederlandse finale pakken we misschien net genoeg punten om naar de 3e plaats te stijgen op de coefficientenlijst voor landen.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb na 10 jaar Ajax afscheid genomen. Baan opgezegd. Ook bij Denemarken na een slecht verlopen EK.
Wat gesolliciteerd en Vitesse wilde me eerst niet hebben omdat ik niet bij de club zou passen, maar ze boden toch een contract aan. Met mijn status pik ik dat niet en ben bij Heerenveen aan de slag gegaan. Er is geen geld eigenlijk. De selectie is bagger. Dat wordt een overgangsjaar totdat ik alle puin heb geruimd en wat geld heb vrij kunnen maken.
Mijn opvolger bij Ajax heeft in zijn eerste maand meer dan 100 miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers. Paar Brazilianen, een Argentijn. Deze zijn niet beter dan de spelers die hij heeft verkocht...
Europa League en Champions League gewonnen.quote:
Hoe speel jij met Pellè? Als complete spits of targetman?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Nog één doelpunt en Coen Dillen is uit de boeken.
Ik selecteer alle grote competities(Engeland, Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk, Nederland) plus dan het eventuele land waar ik een club uit ga nemen , allemaal speelbaar en met grote database. En dan kies ik bij extra spelers inladen nog alle spelers die actief zijn in Brazilie en Argentinië.quote:Op zondag 8 september 2013 12:56 schreef BDIL het volgende:
Met welke database beginnen jullie meestal een nieuwe FM ? Ik selecteer alle competities maar gebruikt alleen kijken behalve me eigen competitie natuurlijkWat is het beste aan te raden ?
Hoe doe je dat extra spelers inladen ?quote:Op zondag 8 september 2013 13:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik selecteer alle grote competities(Engeland, Duitsland, Spanje, Italië, Frankrijk, Nederland) plus dan het eventuele land waar ik een club uit ga nemen , allemaal speelbaar en met grote database. En dan kies ik bij extra spelers inladen nog alle spelers die actief zijn in Brazilie en Argentinië.
quote:Op zondag 8 september 2013 12:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoe speel jij met Pellè? Als complete spits of targetman?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 september 2013 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier de uiteindelijke stats van Pelle.Jezus, 46 goalsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ie uiteindelijk opgeroepen voor Italië?![]()
Nee nog niet. Hij kan ook bijna Nederlander worden, misschien dat hij daar wel in beeld kan komen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jezus, 46 goals![]()
Is ie uiteindelijk opgeroepen voor Italië?
Wanneer je een nieuwe game start kom je op een gegeven moment in het scherm waar je de competities kan kiezen. Daar kan je ook de grootte van de database kiezen. Je kan dan kiezen uit: 'klein', 'middel' of 'groot' maar je kan ook kiezen voor 'aangepast' en dan kan je extra landen kiezen waarvan je de spelers ingeladen wilt hebben, handig voor landen waar veel talentjes rond lopen maar waarvan je niet meteen de hele competitie wilt inladen.quote:Op zondag 8 september 2013 13:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe doe je dat extra spelers inladen ?
Hmm, hij is helemaal niet goed ofzo. Vreemd.quote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer dit: met nota bene Immers in de basis omdat Bakkal nog niet fit is en Vilhena vermoeid was.
[ afbeelding ]
Ik gebruik de MU Update, voor zo ver ik weet past die geen attributes aan. Maar Vilhena is al niet zo héél slecht in het begin, bij mij bij PSG speelt hij gewoon goed mee. Heeft al een keer gescoord en is bij zijn debuut in de basis (wegens al die blessures, normaal heeft hij 2 man voor zich op AMCquote:Op maandag 9 september 2013 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Vilhena een beetje beter geworden na de update?
MU past sinds kort ook spelers aan. Zo is Pelle bijvoorbeeld aanzienlijk verbeterd in de recente updates.quote:Op maandag 9 september 2013 11:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik gebruik de MU Update, voor zo ver ik weet past die geen attributes aan. Maar Vilhena is al niet zo héél slecht in het begin, bij mij bij PSG speelt hij gewoon goed mee. Heeft al een keer gescoord en is bij zijn debuut in de basis (wegens al die blessures, normaal heeft hij 2 man voor zich op AMC) zelfs MotM geworden.
Dit heb ik dus ook met Cambuur. Buiten het feit dat ik er geen klote van kan, is er volgens mij geen eer aan te behalen. Goed om te zien dat iemand met meer kennis van de game, dit ook nog meemaaktquote:Op zaterdag 7 september 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben het spel met Heerenveen nu al zat.
Ze kunnen er werkelijk waar geen kut van. Al 4 wedstrijden op rij niet gescoord.De bal komt wel voorin, en er wordt op goal geschoten. Maar de bal gaat er gewoon van zijn levensdagen niet in. Ik kan nog 28 wedstrijden spelen, maar scoren gaan ze niet.
En achterin heb ik 2 kut keepers. Dit gaat een ontslag worden. Kan niet missen.
Pelle doet het echt goed bij jou! Kolere! Heb je hem in team-instructies ook ingesteld als targetman? En heb je een spelmaker ingesteld?quote:Op maandag 9 september 2013 00:25 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
En nu weer dit: met nota bene Immers in de basis omdat Bakkal nog niet fit is en Vilhena vermoeid was.
[ afbeelding ]
Ok, want Vilhena is gewoon matig in mijn spel.quote:Op maandag 9 september 2013 11:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik gebruik de MU Update, voor zo ver ik weet past die geen attributes aan. Maar Vilhena is al niet zo héél slecht in het begin, bij mij bij PSG speelt hij gewoon goed mee. Heeft al een keer gescoord en is bij zijn debuut in de basis (wegens al die blessures, normaal heeft hij 2 man voor zich op AMC) zelfs MotM geworden.
Er is weinig aan, ja. Je weet gewoon iedere keer dat je een hoogtepunt ziet, dat je de lul bent.quote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook met Cambuur. Buiten het feit dat ik er geen klote van kan, is er volgens mij geen eer aan te behalen. Goed om te zien dat iemand met meer kennis van de game, dit ook nog meemaakt.
Iets met Skype?quote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook met Cambuur. Buiten het feit dat ik er geen klote van kan, is er volgens mij geen eer aan te behalen. Goed om te zien dat iemand met meer kennis van de game, dit ook nog meemaakt.
Wereldklasse.quote:
Dat is dus het probleem niet.quote:Op maandag 9 september 2013 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wereldklasse.
Heb alles gewonnen wat er te winnen valt.
Ik heb een parent club, AC Milan. Maar hun spitsen wilden niet komen.quote:Op maandag 9 september 2013 12:46 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem niet.
Ik zou in zo'n geval conservatief (op de counter) gaan spelen en een tweetal snelle aanvallers ergens huren. Ze hoeven niet enorm goed te zijn, maar gewoon minimaal 15 acceleratie en snelheid, beetje flair en finishing minimaal 12 ofzo. De rest maakt niet zoveel uit.
Zet 4 verdedigers met 2 of 3 middenvelder ervoor, hun passing op direct / lang en de aanvallers lekker laten rennen. Ook bij de verdedigende dode-bal situaties de 2 aanvallers voorin zetten, zodat je volop kan counteren.
Als je dan wat betere resultaten haalt gaat het moraal vanzelf omhoog.
En kijk of je een parent club kan krijgen om goedkoop te huren en voor extra inkomsten.
Geen target man of spelmaker ingesteld. Enige wat ik nog extra op Pelle heb afgestemd zijn de vrije trappen en corners. En ook de lange inworpen (van Nelom) kopt hij er wel eens in.quote:Op maandag 9 september 2013 11:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat Skype zelfs kosten gaat vragen voor het bellen voordat ik het door heb. GTA 5 & Fifa 14 staan weer op de stoep hier, dus er zal weinig meer van komen.quote:
Pfff - als het mij lukt na een dag werken (incl. aansturen van een groep Indiërs), 2 uur woon-werk, vrouw, kind en huisdieren het lukt, dan moet jou het toch ook wel lukken.quote:Op maandag 9 september 2013 14:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk dat Skype zelfs kosten gaat vragen voor het bellen voordat ik het door heb. GTA 5 & Fifa 14 staan weer op de stoep hier, dus er zal weinig meer van komen.
Ik mag die wat gecompliceerdere spellen wel, maar met deze game heb ik het gevoel dat na een dag werken (mails / overleg / prijsafspraken / overeenkomsten) het gezeik pas begint als ik FM start. Dat kan de bedoeling ook niet wezen
Dat geloof ik graag, daar zit ook direct het probleem. En ik vermaak me tegenwoordig uitstekend met Fifa (Ultimate Team). Maar ik geniet van de verhalen hier. Mocht ik het weer oppakken dan skype ik je zekerquote:Op maandag 9 september 2013 14:18 schreef Sejt het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet als je het door hebt.![]()
Prima.quote:Op maandag 9 september 2013 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, daar zit ook direct het probleem. En ik vermaak me tegenwoordig uitstekend met Fifa (Ultimate Team). Maar ik geniet van de verhalen hier. Mocht ik het weer oppakken dan skype ik je zeker.
Fifaquote:Op maandag 9 september 2013 14:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, daar zit ook direct het probleem. En ik vermaak me tegenwoordig uitstekend met Fifa (Ultimate Team). Maar ik geniet van de verhalen hier. Mocht ik het weer oppakken dan skype ik je zeker.
Kakuta?quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef inZanity het volgende:
Iemand een goede tip voor een linksbuiten voor Feyenoord in het derde seizoen, budget ongeveer 19 miljoen?
Transfermarkt sluit over twee dagen en ik kan maar geen fatsoenlijke linksbuiten vinden..
Hmm krijgt van m'n scout maar 2 sterren(3 potentieel) maar eigenschappen zien er best goed uit. Heb een bod op m gedaan.quote:Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef Sejt het volgende:
[..]
Kakuta?
In FM12 hééél veel plezier met hem gehad als linksbuiten.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 september 2013 19:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hmm krijgt van m'n scout maar 2 sterren(3 potentieel) maar eigenschappen zien er best goed uit. Heb een bod op m gedaan.
Laat maar zitten. Vraagt 100k salaris en 145k na één interland. Mij iets teveel voor een reserve speler.quote:Op maandag 9 september 2013 19:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ben benieuwd.![]()
Sterren zeggen niet zoveel, dus komt wel goed.
Per week?quote:Op maandag 9 september 2013 19:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Laat maar zitten. Vraagt 100k salaris en 145k na één interland. Mij iets teveel voor een reserve speler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
quote:Op maandag 9 september 2013 19:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Per week?![]()
Hoe ziet Ninkovic er bij jou uit? Groot talent bij mij in december 2012:Nee, per maand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan nog. Hij zal voornamelijk op de bank gaan zitten aangezien ik al een goede links en rechtsbuiten heb. Wou een goede back-up hebben aangezien aangezien ik elke positie dubbelbezet wil hebben maar voor dat salaris is het me iets te gortig. Denk dat ik maar gewoon Boëtius naar het eerste haal, misschien dat ie zich eindelijk wat ontwikkeld als ie bij het eerste zit.
Ninkovic kan ik niet vinden helaas.![]()
Luigi en Ricky kwamen even hun gram halenquote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef inZanity het volgende:
Tien wedstrijden op rij ongeslagen. Überhaupt nog maar één keer 1 keer verloren(onterecht en nipt uit bij Vitesse) na 22 wedstrijden dit seizoen. En dan opeens dit:
[ afbeelding ]![]()
het teken dat je tactiek dit seizoen uitgewerkt is.quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Dat is echt typisch FM..zo'n dikke reeks gewonnen/ongeslagen wedstrijden zie je nooit eindigen met een kleine nederlaag, altijd meteen ineens heel ruim
Nu je het zegt.quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Luigi en Ricky kwamen even hun gram halen
Inderdaad, en ook altijd tegen baggerteams. ADO staat één puntje boven de streep.quote:Op maandag 9 september 2013 21:24 schreef Tim86 het volgende:
Dat is echt typisch FM..zo'n dikke reeks gewonnen/ongeslagen wedstrijden zie je nooit eindigen met een kleine nederlaag, altijd meteen ineens heel ruim
Zo zie ik het niet eigenlijk..als mijn tactiek eenmaal succesvol blijkt te zijn dan hou ik hem altijd. Die dipjes zijn gewoon short term en zijn meer een mentaal dingetje dat is ingebouwd.quote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
het teken dat je tactiek dit seizoen uitgewerkt is.
Bij mij is het vaak zo dat voor dat grote verlies je al een paar keer 'dom' gelijk gespeeld hebt tegen kleinere ploegen.
Wedstrijd erna gelukkig 2-0 gewonnen uit bij Heerenveen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
het teken dat je tactiek dit seizoen uitgewerkt is.
Bij mij is het vaak zo dat voor dat grote verlies je al een paar keer 'dom' gelijk gespeeld hebt tegen kleinere ploegen.
Om echt structureel CL finales te halen moet je wel luisteren naar die nukjes. Al moet ik toegeven dat FM13 wat minder eenvoudig is.quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo zie ik het niet eigenlijk..als mijn tactiek eenmaal succesvol blijkt te zijn dan hou ik hem altijd. Die dipjes zijn gewoon short term en zijn meer een mentaal dingetje dat is ingebouwd.
Misschien heb je veel spelers die blessuregevoelig zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb echt last van een blessuregolf zeg, het hele seizoen al.... Zo'n beetje de halve basis ligt eruit en dan ook nog een aantal reservespelers. Moet de laatste tijd elke wedstrijd van taktiek veranderen om een beetje een fatsoenlijke basis neer te zetten....
Trainingsintensiteit staat op gemiddeld, dus daar lijkt het me niet aan te liggen. Andere manieren waarop ik dit kan voorkomen of heb ik gewoon heel veel pech?
Heb je wel genoeg (goede)fysio's en een (goede)hoofd fysio?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb echt last van een blessuregolf zeg, het hele seizoen al.... Zo'n beetje de halve basis ligt eruit en dan ook nog een aantal reservespelers. Moet de laatste tijd elke wedstrijd van taktiek veranderen om een beetje een fatsoenlijke basis neer te zetten....
Trainingsintensiteit staat op gemiddeld, dus daar lijkt het me niet aan te liggen. Andere manieren waarop ik dit kan voorkomen of heb ik gewoon heel veel pech?
Ik had de training nu al een tijdje op conditie gezet inderdaad. Ben benieuwd of het verschil maakt!quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb je veel spelers die blessuregevoelig zijn.
Die vermijd ik altijd. Als er in het scoutrapport staat dat ze blessuregevoelig zijn, koop ik ze niet.
Zelf train ik de eerste 2 maanden van het seizoen, plus januari, op conditie. Mijn spelers hebben goede conditie en zijn minder geblesseerd dan toen ik het aan mijn assistent over liet. Weet niet of er een verband is, maar zou kunnen.
Ik ben PSG, dus ben maar voor het beste van het beste gegaanquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg (goede)fysio's en een (goede)hoofd fysio?
Evandro Roncatto uit CM03/04 was mijn heldquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef inZanity het volgende:
Moest vandaag trouwens ineens denken aan Tó Madeira![]()
Wat een baas was dat
Ik heb altijd zoveel mogelijk fysio's. Bij Feyenoord mag ik er nu 4 hebben. Dus heb ik één hoofd, één onder 19 en twee normale fysio's. Maar als ik er bij wijze van spreken 20 zou mogen hebben zou ik 20 nemen. Geen idee of het werkt, maar baadt het niet schaadt het niet. Moet zeggen dat ik eigenlijk zelden echt grote blessuregolven heb ofzo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had de training nu al een tijdje op conditie gezet inderdaad. Ben benieuwd of het verschil maakt!
[..]
Ik ben PSG, dus ben maar voor het beste van het beste gegaanMijn hoofdfysio is Lieven Maasschalck (20 bij fysiotherapie) en ik heb nog een 'normale' fysio met 18. Verder niks. Zou het verschil maken als ik een derde fysio aantrek?
Die ken ik niet eens.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Evandro Roncatto uit CM03/04 was mijn held
Hmmm, die Lieven is daar nog wel goed, maar die andere heeft alleen veel bij fysioquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoveel mogelijk fysio's. Bij Feyenoord mag ik er nu 4 hebben. Dus heb ik één hoofd, één onder 19 en twee normale fysio's. Maar als ik er bij wijze van spreken 20 zou mogen hebben zou ik 20 nemen. Geen idee of het werkt, maar baadt het niet schaadt het niet. Moet zeggen dat ik eigenlijk zelden echt grote blessuregolven heb ofzo.
Vergeet overigens niet dat je fysio's net als trainers ook een goed cijfer moeten hebben voor 'motiveren', 'discipline' en 'doorzettingsvermogen'. Veel mensen weten dat volgens mij niet.
Welke update speel je eigenlijk? Want het kan ook een bug zijn, maar dat is volgens mij alleen bij de originele database.. Maar het kan natuurlijk aan van alles liggen. Zoals iemand eerder al zei kan je ook gewoon de pech hebben net heel veel blessuregevoeligen te hebben.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmmm, die Lieven is daar nog wel goed, maar die andere heeft alleen veel bij fysioIk ga nog eens kijken naar een andere fysio dan. Onder 19 heb ik trouwens geen klachten over blessures en daar heb ik geen aparte fysio voor.
Sowieso is het de eerste game waarin ik zo'n enorme blessuregolf heb, terwijl ik altijd alleen een hoofdfysio en 1 normale heb.
Laatste MU Update en patch weet ik niet, maar aangezien Steam alles toch automatisch update zal dat de nieuwste zijn.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Welke update speel je eigenlijk? Want het kan ook een bug zijn, maar dat is volgens mij alleen bij de originele database.. Maar het kan natuurlijk aan van alles liggen. Zoals iemand eerder al zei kan je ook gewoon de pech hebben net heel veel blessuregevoeligen te hebben.
Het staat op de scoutpagina bij weakness. Als het er niet staat dan heeft hij het niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan ik de injury proneness eigenlijk ook zien bij mijn eigen spelers? Het is mij namelijk nog nooit opgevallen dat ik dat ergens heb zien staan...
Ook niet in scoutingsverslagen btw.
Roncatto en anatoli todorov waren de beste spitsen van de wereld. Heb in cm03/04 nog een keer finale CL gehaald met roncatto, robin kieft, guarin, aaron lennon, timon van leeuwen en fabregas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Evandro Roncatto uit CM03/04 was mijn held
Met spartaquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Roncatto en anatoli todorov waren de beste spitsen van de wereld. Heb in cm03/04 nog een keer finale CL gehaald met roncatto, robin kieft, guarin, aaron lennon, timon van leeuwen en fabregas.
Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is..valt me iedere carrière weer op bij hem. Weet niet zeker of hij ook die trait heeft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Freddy Guarin, wat een eindbaas. Goede lange afstand schoten, zodat hij nogal vaak scoorde. Ook uit corners die op hem werden teruggelegd.
Dit ja! Had altijd 17 voor afstandschoten. In real life was het een laatbloeier.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Freddy Guarin, wat een eindbaas. Goede lange afstand schoten, zodat hij nogal vaak scoorde. Ook uit corners die op hem werden teruggelegd.
Ik koop hem nooit meer, omdat hij zo duur is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is..valt me iedere carrière weer op bij hem. Weet niet zeker of hij ook die trait heeft.
Klopt. Heeft toch nog deels zijn belofte kunnen inlossen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dit ja! Had altijd 17 voor afstandschoten. In real life was het een laatbloeier.
Jammer genoeg heeft the bulgarian bomber, todorov dit niet kunnen doen. Ik zal eens kijken of ik nog screens kan maken/vinden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik koop hem nooit meer, omdat hij zo duur is.
Maar in oudere versies was hij bij mij bijna nooit geblesseerd.
Kan het even voor je opzoeken, als je wilt, hoe zijn blessuregevoeligheid is in 2013.
[..]
Klopt. Heeft toch nog deels zijn belofte kunnen inlossen.
Ha, Todorov, helemaal vergeten. En Maxim Tsigalko. Ook zo'n baasje.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:08 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft the bulgarian bomber, todorov dit niet kunnen doen. Ik zal eens kijken of ik nog screens kan maken/vinden.
Ok, ik heb het voor je opgezocht. Als je het wilt weten, klik de spoiler.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij zo vaak geblesseerd is..valt me iedere carrière weer op bij hem. Weet niet zeker of hij ook die trait heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, ik heb het voor je opgezocht. Als je het wilt weten, klik de spoiler.Thanks, was ik al bang voor ja. Ben even bondscoach van Colombia geweest en toen had ik er ook steeds last van. Als hij speelde was hij geniaal en scoorde hij veel, maar meestal was hij geblesseerd. Met Witsel heb ik nu hetzelfde bij de Belgen. Als zoiets verborgen is dan is het helemaal naar..als het meteen naar voren komt bij de scouting kan je het tenminste nog voorkomen (door hem niet te halen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Komt het niet naar voren na scouting? Staat dan toch meestal bij Zwakke punten?quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, was ik al bang voor ja. Ben even bondscoach van Colombia geweest en toen had ik er ook steeds last van. Als hij speelde was hij geniaal en scoorde hij veel, maar meestal was hij geblesseerd. Met Witsel heb ik nu hetzelfde bij de Belgen. Als zoiets verborgen is dan is het helemaal naar..als het meteen naar voren komt bij de scouting kan je het tenminste nog voorkomen (door hem niet te halen).
Bij hem vast wel, maar onder een bepaald niveau niet (en als bondscoach moet je toch roeien met de riemen die je hebt). Kan me goed voorstellen dat hij 15 uit 20 (of hoger) moet hebben om officieel die eigenschap te krijgen, maar als je iemand van 14 hebt zit je waarschijnlijk met dezelfde shit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt het niet naar voren na scouting? Staat dan toch meestal bij Zwakke punten?
Was in mijn game met Everton ook, je moet hem meteen een nieuw contract aanbieden wil je die stomme clausule uit het contract kunnen krijgen en dan vraagt hij ook meteen twee keer zoveel salarisquote:Op woensdag 11 september 2013 03:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
De zaakwaarnemer van Fellaini is echt een klootzak.
Heb ik eindelijk genoeg budget om te bieden wat hij al twee jaar vroeg.
Vraagt hij nu nog net iets meer. Die loop straks gratis de deur uit ben ik bang.
Welke update is dat dan?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, ben niet onder de indruk van de update die ik heb gedownload.
Pelle is nog steeds slecht. Lobotka zit er niet in, Koppers zit nog bij Ajax, Joe van der Sar bij Noordwijk, alle jeugdspelers die bij Ajax zijn toegevoegd zijn bagger, behalve Bazoer.
Alle goede spelers (Ronaldo, Bale, Pato, Neymar etc) zijn nog veel beter gemaakt.
Vanaf het begin probeer ik hem al te laten verlengen.quote:Op woensdag 11 september 2013 07:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was in mijn game met Everton ook, je moet hem meteen een nieuw contract aanbieden wil je die stomme clausule uit het contract kunnen krijgen en dan vraagt hij ook meteen twee keer zoveel salaris
http://megafileupload.com(...)e-September-dbc.htmlquote:Op woensdag 11 september 2013 11:43 schreef Zenit- het volgende:
Had iemand die MU Update nog voor mij? Ik kan hem niet vinden.
Vielen dank.quote:Op woensdag 11 september 2013 21:37 schreef Happel het volgende:
[..]
http://megafileupload.com(...)e-September-dbc.html
Sterker nog, dat is Kolbeinn... Kwestie van verkeerde foto volgens mij lolquote:Op donderdag 12 september 2013 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nummero 8 is net Kolbeinn
GGquote:Op donderdag 12 september 2013 02:38 schreef inZanity het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kneep m nog wel even toen Matuidi uit het veld gestuurd werd en we met 10 man verder moesten. Maar gelukkig kwam het goed. Kan nog steeds niet geloven dat we de CL gewonnen hebben. Dit was pas het 3e seizoen en zelfs het 1e seizoen dat we CL speelden. Vooraf tekende ik ervoor als we alleen al de groepsfase door zouden komen. In de finale moesten we zelfs nog topscorer Fierro missen omdat ie met Mexico naar de Gold Cup moest (), maar gelukkig stond Pellé op om de wedstrijd eigenhandig te beslissen. Vooraf aan deze game had ik als doelstelling om de CL te winnen, en nu dat gebeurd is ga ik nog één jaartje door zodat we misschien nog de Europese Super Cup en het WK voor clubs kunnen winnen. En dan op naar de volgende game.
Wrong pic jaquote:Op donderdag 12 september 2013 16:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nummero 8 is net Kolbeinn
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 13 september 2013 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg echt op de meest simpele kutmanieren een gol tegen, echt debiel.
Christian Benitez?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Creapy ik had een speler in mijn save gekocht die in het echt deze zomer is overleden hoor ik net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannend.
I love my mispoken words.
Yupquote:
SPOILER: Drage awardsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een paar gerichte versterkingen, vooral in de aanval, groeide het voetbal in m'n team. Aan het begin van het seizoen was het huilen met de pet op, maar naarmate het seizoen vorderde, speelde het team beter en beter.
Met een vrij smalle selectie van 23 spelers kon ik grote blessuregolven lastig opvangen - al kon ik verhuurde spelers terugroepen - maar een goede trainingsintensiviteit zorgde voor een gebalanceerde selectie.SPOILER: TransfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VertrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SeizoensverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gehuurde en verhuurde spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de taak om het team klaar te stomen voor het volgende seizoen én Champions League. Ik moet de overbodige spelers lozen om een transferbudget te krijgen. Immers, Verhoek en Cisse staan bovenaan de lijst van die overbodige spelers. Ondertussen aas ik zelf op de volgende spelers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze Fransman kon ik niet laten lopen (transfervrij):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Sejt op 14-09-2013 12:57:43 ]I love my mispoken words.![]()
Seizoen 1 met Arsenal: 2de in de Premier League, de Champions League en Capital One Cup gewonnen.
Minpunten: vroeg worden uitgeschakeld in de FA Cup (door Brighton). Daarnaast bijna het gehele seizoen koploper geweest, maar in de laatste 5 wedstrijden veel punten laten liggen, waardoor Manchester City met het kampioenschap ervandoor is gegaan.
![]()
Nieuwe game gestart met Bristol Manor Farm. Spelen in Western League Premier Division. Spelen nog wat niveaus dieper dan de Conference. LLM![]()
![]()
Omdat ik m'n doelstelling heb behaald. Voor ik aan deze game begon was de doelstelling om de CL te winnen en nu dat gebeurd is ga ik op naar de volgende game. De bedoeling is ook om steeds meer richting de échte LLM te gaan. Ik neem eigenlijk ieder jaar weer opnieuw een soort geleidelijke weg richting LLM. LLM blijft toch het mooiste wat er is maar ik wil wel eerst het spel zo goed mogelijk doorhebben daarom begin ik altijd bij de absolute top (dit jaar Real) om dan via Europese subtop (Porto) via nationale top (Feyenoord) naar subtop> middenmoter> degradatiekandidaat enz. Enz. Om zo uiteindelijk een megalange game met de plaatselijke 2e klasse amateurs te spelen. Overigens heb ik besloten om dit jaar een aantal stappen over te slaan aangezien FM 2014 al bijna uitkomt en ik nog met Feyenoord bezig was. Maar aangezien ik het inmiddels wel heel makkelijk ging met Feyenoord(3e seizoen al titel, beker en CL) denk ik dat ik al klaar ben voor de wat grotere uitdagingen.quote:
Overigens vind ik het sowieso al niet meer zoveel aan als ik met Feyenoord de CL heb gewonnen. Het hoogst haalbare hen je dan in principe al bereikt. Dan kun je nog wel verder gaan om je talentjes te ontwikkelen en records te verbreken Enzo maar de lol is er voor voor het grootste gedeelte dan al vanaf. Meestal ga ik na het winnen van de CL Nog een seizoen door vanwege de Europese super cup en het WK voor clubs. Maar zelfs daar had ik dit keer geen zin meer in.
Een dus een nieuwe game begonnen. Deze keer met: Royal Antwerp FC! Leuke club met veel potentie. Ooit een redelijk grote club in België nu al een paar jaar een divisie lager actief. Leuke uitdaging om ze weer terug te brengen waar horen.![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 12 september 2013 02:38 schreef inZanity het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik kneep m nog wel even toen Matuidi uit het veld gestuurd werd en we met 10 man verder moesten. Maar gelukkig kwam het goed. Kan nog steeds niet geloven dat we de CL gewonnen hebben. Dit was pas het 3e seizoen en zelfs het 1e seizoen dat we CL speelden. Vooraf tekende ik ervoor als we alleen al de groepsfase door zouden komen. In de finale moesten we zelfs nog topscorer Fierro missen omdat ie met Mexico naar de Gold Cup moest (), maar gelukkig stond Pellé op om de wedstrijd eigenhandig te beslissen. Vooraf aan deze game had ik als doelstelling om de CL te winnen, en nu dat gebeurd is ga ik nog één jaartje door zodat we misschien nog de Europese Super Cup en het WK voor clubs kunnen winnen. En dan op naar de volgende game.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:17 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi seizoen met Feyenoord verder, leuk al die screentjesDie Franse middenvelder is echt een beest
En Tim Matavz topscorer![]()
![]()
FM Realisme laat te wensen over w.b. Immers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:50 schreef Keselo het volgende:
[..]![]()
Mooi seizoen met Feyenoord verder, leuk al die screentjesDie Franse middenvelder is echt een beest
En Tim Matavz topscorer
Mijn topscorer was Armenteros geloof ik. Maar iedereen rondom Pellè scoorde erop los, zoals het hoort.I love my mispoken words.![]()
Ja Immers kon in mijn games ook nooit overtuigen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef Sejt het volgende:
[..]
FM Realisme laat te wensen over w.b. Immers.
Mijn topscorer was Armenteros geloof ik. Maar iedereen rondom Pellè scoorde erop los, zoals het hoort.![]()
Kennen jullie leuke clubs om mee te beginnen uit de eerste divisie van Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland en Spanje?![]()
Atalantaquote:Op zondag 15 september 2013 13:03 schreef BroodjeKebab het volgende:
Kennen jullie leuke clubs om mee te beginnen uit de eerste divisie van Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Nederland en Spanje?![]()
![]()
Ik heb geen idee waar je affiniteit mee hebt, maar Atalanta is als een warm badquote:Op zondag 15 september 2013 14:46 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Iets bekender :$. Ik heb namelijk geen affiniteit met Atalanta.![]()
![]()
Ja ik zoek eigenlijk een club, waar het realistisch is om te beginnen als 'startende' manager. Alleen moet het wel een club zijn met potentie waar wel iets mee te doen is dan alleen maar te strijden voor degradatie of voor de middenmoot. Gewoon echt een startclub. Later zal ik mezelf toch naar boven werken naar de topclubs of de club waar ik wel affiniteit mee heb.quote:Op zondag 15 september 2013 15:02 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je affiniteit mee hebt, maar Atalanta is als een warm bad![]()
Valenciennes of St. Etienne is ook wel leuk.quote:Op zondag 15 september 2013 15:03 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja ik zoek eigenlijk een club, waar het realistisch is om te beginnen als 'startende' manager. Alleen moet het wel een club zijn met potentie waar wel iets mee te doen is dan alleen maar te strijden voor degradatie of voor de middenmoot. Gewoon echt een startclub. Later zal ik mezelf toch naar boven werken naar de topclubs of de club waar ik wel affiniteit mee heb.![]()
Hmm.. Zou je er ook een paar kunnen noemen uit Engeland, Spanje en Nederland?quote:Op zondag 15 september 2013 15:07 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Valenciennes of St. Etienne is ook wel leuk.![]()
Leeds, Swansea, Southampton , Real Betis , Getafe , Bilbao (aanrader)quote:Op zondag 15 september 2013 15:44 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Hmm.. Zou je er ook een paar kunnen noemen uit Engeland, Spanje en Nederland?RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: