quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Toch geluktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vs.
[ link | afbeelding ]
Je bent een schatquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En dit is de laatste keer dat ik linkjes helemaal overtyp. Kut ipad.
en dat is echt een van dr beste foto'squote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch gelukt
Ik moest huilen zodra ik de onderste foto zag
het is gewoon puur dat ik mijn gelijk wil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent een schatHelemaal overtypen voor mijn luiheid
have funquote:
Hoe langer ik naar de foto kijk, hoe lelijker ze wordtquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat is echt een van dr beste foto's
Hoe kon ik dat nou vergetenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is gewoon puur dat ik mijn gelijk wil.
Snowiequote:
Van beide zo te zien de beste, maar hier heb je idd wel gelijk dat die best leuk is, maar nog te gemaaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat is echt een van dr beste foto's
Dank jequote:
Je weet toch inmiddels wel hoe ik ben?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar de foto kijk, hoe lelijker ze wordt
[..]
Hoe kon ik dat nou vergeten![]()
[..]
Snowie
van jwoww heb ik niet eens verder gezocht, dit is de eerste afbeelding bij google. Maar in de show is ze ook mooi.. Voor Barbie heb ik nog moeten zoeken voor een fatsoenlijke foto.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Van beide zo te zien de beste, maar hier heb je idd wel gelijk dat die best leuk is, maar nog te gemaakt.
[..]
Dank je.
Nu in ieder gevalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wel hoe ik ben?
traag jij.quote:
hoiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Snowbells het volgende:
Hoi! Lang geleden dat ik hier postte, maar toen ik de titel zag moest ik even reageren hoor.
Halloquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Snowbells het volgende:
Hoi! Lang geleden dat ik hier postte, maar toen ik de titel zag moest ik even reageren hoor.
ja, ik ook. Zo een keer maar bed denk ikquote:
Begrijpelijk. Slaap lekker alvastquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik ook. Zo een keer maar bed denk ik
Goodnightquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Slaap lekker alvast
Ik ga nog maar even gamen denk ik, ben nog niet moe
Hoi 1 van mijn 2 wifi netwerkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:56 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 04:40 schreef Tamashii het volgende:
Aaaaah thuis. Vast niemand meer wakker. Zo ook maar naar bed want drukke week voor de boeg.
Dat is vet tof manquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klaarmaken om naar de Apenheul te gaan![]()
jaaaa zo'n kleine brutale....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]kijken of we een aapje mee kunnen pikken
Maar dat vroege opstaan
Help!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Klaarmaken om naar de Apenheul te gaan![]()
Nee ik ruil ze in dus de kids blijven daarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jaaaa zo'n kleine brutale....Heb je aan je kinderen niet genoeg?
Mja dat hou je toch wel met kinderen...
Hier ook al up en running.... veel doen vandaag
Whahahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee ik ruil ze in dus de kids blijven daar
Zorg er dan maar dat het niet gaat regenenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik ga er niet heen, maar ik woon in Apeldoorn
Als het goed is blijft het droogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zorg er dan maar dat het niet gaat regenen
Naar de bios en daarna nog een fles wijn opengetrokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie weet![]()
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Naar de bios en daarna nog een fles wijn opengetrokken
Was erg gezellig, niets gebeurd (
) maar wel potentie voor meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie weet![]()
![]()
Ja thanks vet leukquote:
Als je niks doet, gebeurt er ook niksquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja thanks vet leuk![]()
maar ik had stiekem wel op een zoen gehoopt![]()
Jaja, eckte FOK!ker dusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je niks doet, gebeurt er ook niks
En nu ga ik even
[..]
Nice aldoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie weet![]()
![]()
![]()
Thanksquote:
Dat klinkt alsof je naar de tandarts moetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik ben ook wel een tevreden man numorgen of maandag maar eens bellen voor een vervolgafspraak
![]()
[..]
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad. En je hebt de tijd :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus wie weet
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
Wel een andere waar ik in eerste instantie ging kijken vanmorgen.quote:
Dat is best weinig voor een auto van 13 jaar oudquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel een andere waar ik in eerste instantie ging kijken vanmorgen.
Maar inderdaad, antraciete 5-deurs Ibiza uit 2000 met 155k op de teller
Correctquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is best weinig voor een auto van 13 jaar oud
Zekersquote:
Zolang we kunnen slapen, want ik wil wel zuipenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus nu kunnen mensen in het oosten Vinnie hosselen voor ritjes naar meets in het westen
Heerlijk weer inderdaadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemiddag![]()
vanaf 12 uur lekker in de zon, muziekje, chilling
feli met je waggel vin!
In je stoel of bed? Of hoe?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Boh, geen zin in vanavond.. Overnachten in de bus
Achterbankquote:
Ach, een beetje wegdutten in de bijrijdersstoel op z'n tijd is best lekker...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
Damn heb laatst een keer in de auto geslapenwas niks
Oh ik kan het op zich wel hoor, heb er alleen weinig zin in.. Wie verzint het nou om om 4 uur 's morgens naar schiphol te gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
ook nog geneukt in de auto?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:57 schreef Tamashii het volgende:
Meh was tot 6 uur snachts wakker, op schiphol en toen tot 8 uur daar in de auto geslapen om vervolgens iemand op te halenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, een beetje wegdutten in de bijrijdersstoel op z'n tijd is best lekker...
Mensen die een goedkope vakantievlucht hebben geboekt lijkt me...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ik kan het op zich wel hoor, heb er alleen weinig zin in.. Wie verzint het nou om om 4 uur 's morgens naar schiphol te gaan
Oh hahahhaaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ik kan het op zich wel hoor, heb er alleen weinig zin in.. Wie verzint het nou om om 4 uur 's morgens naar schiphol te gaan
Ja hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook nog geneukt in de auto?
Uiteindelijk was het de moeite dus wel waard?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Meh was tot 6 uur snachts wakker, op schiphol en toen tot 8 uur daar in de auto geslapen om vervolgens iemand op te halen
Nou het duurde vooral erg lang allemaal en op schiphol was bijna geen winkel openquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk was het de moeite dus wel waard?
Een of ander kerkgemeenschapje dat naar Israel gaat..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:02 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Mensen die een goedkope vakantievlucht hebben geboekt lijkt me...
Alles kan open.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou het duurde vooral erg lang allemaal en op schiphol was bijna geen winkel open
dat is echt stom ja, je kunt heel laat/heel vroeg vliegen, maar dan is er bijna geen shit openquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou het duurde vooral erg lang allemaal en op schiphol was bijna geen winkel open
Ik wist echt niet dat dat zo was, daarom had ik er heel veel zin in. Lekker winkelen enzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
dat is echt stom ja, je kunt heel laat/heel vroeg vliegen, maar dan is er bijna geen shit open
Daarom baal ik dat ik er dus om 5 uur al benquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat dat zo was, daarom had ik er heel veel zin in. Lekker winkelen enzo
JIj denkt alleen maar aan winkelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dat dat zo was, daarom had ik er heel veel zin in. Lekker winkelen enzo
Klinkt niet fantastisch nee. Iig telefoon goed opladen enzo en een boek ofzo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom baal ik dat ik er dus om 5 uur al ben
Nieteens fatsoenlijk eten kunnen halen enzo..
Zou nu wel even snel kunnen douchen en wat inslaan, maar meh, niet zo'n beste bui atm..
Nah, ik gooi ze af en rij weer terug, dat dan weer wel, dan stop ik op de terugweg wel bij Delft ofzo..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klinkt niet fantastisch nee. Iig telefoon goed opladen enzo en een boek ofzo?
Gelukkig zitten al die kilo's geconcentreerd op borsthoogte.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:30 schreef Evie het volgende:
[..]zo veel kilo's om van te houden
hey!
euhm alleen in jouw gedachten ben ik bangquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig zitten al die kilo's geconcentreerd op borsthoogte.
Daar valt prima mee te leven zolang ik niet weet hoe het echt zit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:35 schreef Evie het volgende:
[..]
euhm alleen in jouw gedachten ben ik bang
Maar hoe gaat het?
Ook zoietsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar valt prima mee te leven zolang ik niet weet hoe het echt zit.
Alles goed hier. Vandaag relaxed aan. Vanaaf eerst verjaardag en daarna de stad in voor een biertje.En jij?
pijnlijk herkenbaar.. au kater au WAAAROM???quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker, beetje heel erg brak van een geweldig feestje gister
Ik hoor het al, dat wordt weer neuken zeker?quote:
A, je hebt je nieuwe hobby gevondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, ik gooi ze af en rij weer terug, dat dan weer wel, dan stop ik op de terugweg wel bij Delft ofzo..
Nadeel is dan dat de meeste mensen allaaaang slapen op fok ook
Telefoon kan ik mooi in de bus opladen, dat scheelt ook, en boeken lees ik eigenlijk niet
Euh? Nee, juist niet mutsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A, je hebt je nieuwe hobby gevonden
I'm evvvvvvvvvvvvvvvil todaaaaaaaaaaaaY
Mjah, en toch heb ik er helemaal niks meequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maarruh boeken lezen is leuk![]()
![]()
enzo... en je kan het praktisch overal doen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al, dat wordt weer neuken zeker?In mijn stad of je eigen stad?
Nou wens je iig succes vannacht. Ik hoop weer eens op tijd te slapenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, en toch heb ik er helemaal niks mee
Uurtje of 4 ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou wens je iig succes vannacht. Ik hoop weer eens op tijd te slapen
Mocht je nou in Den Haag zijn...quote:
Komt wel goed uiteindelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou wens je iig succes vannacht. Ik hoop weer eens op tijd te slapen
Geen Seat Ibiza gekocht?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Even geld uitgegeven vandaag. Nieuwe mobiel en horloge gekocht
waar dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ook, maar dat had ik al gemeld
En een auto ook nog!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
Hallo
Even geld uitgegeven vandaag. Nieuwe mobiel en horloge gekocht
quote:
Spuit 11quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ook, maar dat had ik al gemeld
Ohquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dit topic en ook in R49 topic.
Zeker lekkerquote:
Strak plan. Helaas moet ik een kast in elkaar zettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker lekker
en dan nog even genieten van het mooie weer
zo'n ikea expedit kastje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strak plan. Helaas moet ik een kast in elkaar zetten
het schijnt sneller te gaan als je de plankjes er goed opzet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Strak plan. Helaas moet ik een kast in elkaar zetten
Ja, ik zal opletten bij de laatjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het schijnt sneller te gaan als je de plankjes er goed opzet.![]()
Hallo btw
blij dat ik nog ff een jaar niet hoef te verhuizenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat is zo gebeurd. Dit is een of andere kledingkast van de Kwantum geloof ik
Kut kasten
GvEquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het schijnt sneller te gaan als je de plankjes er goed opzet.![]()
Hallo btw
Is ook niet mijn kast gelukkig. Als ik een kast nodig heb koop ik wel een degelijk dingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
blij dat ik nog ff een jaar niet hoef te verhuizen
[..]
GvE
Ik was GvsE haar laatjes in elkaar aan het zetten. Nu heb je op die zijplankjes vaak zo'n borgschroef zitten, en die moest naar buiten. Plankjes op het front gezet, "hmm.... zit verkeerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
oh, bij laatjes heb ik ze er ook wel eens ondersteboven ingedaan
met een snorrende laptop op schoot en een pizzaslice zeker?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik moet zo nog douchen, aankleden, boodschappen doen, een broek en jurk bij mn moeder ophalen en dan naar een vriendin. Het enige dat ik wil doen is bankhangen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook niet mijn kast gelukkig. Als ik een kast nodig heb koop ik wel een degelijk ding
[..]
Ik was GvsE haar laatjes in elkaar aan het zetten. Nu heb je op die zijplankjes vaak zo'n borgschroef zitten, en die moest naar buiten. Plankjes op het front gezet, "hmm.... zit verkeerd". Weer los gehaald en opnieuw gemonteerd, "verdomme, zitten ze weer verkeerd
"
Ja. Maar uiteindelijk zitten de lades wel in elkaar. Nu de spullen er nog in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is ook niet mijn kast gelukkig. Als ik een kast nodig heb koop ik wel een degelijk ding
[..]
Ik was GvsE haar laatjes in elkaar aan het zetten. Nu heb je op die zijplankjes vaak zo'n borgschroef zitten, en die moest naar buiten. Plankjes op het front gezet, "hmm.... zit verkeerd". Weer los gehaald en opnieuw gemonteerd, "verdomme, zitten ze weer verkeerd
"
Je bent gewoon met 10 minuten weer klaar, net als de vorige keerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik moet zo nog douchen, aankleden, boodschappen doen, een broek en jurk bij mn moeder ophalen en dan naar een vriendin. Het enige dat ik wil doen is bankhangen.
ik heb wel upc, maar ik vermoed meer met een spinnende kat op schoot en geen eten omdat ik te lui ben om eten te maken/bestellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met een snorrende laptop op schoot en een pizzaslice zeker?![]()
kutreclame
Ja, maar dat ga ik toch echt niet voor je doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Maar uiteindelijk zitten de lades wel in elkaar. Nu de spullen er nog in.
nee, toen was ik al gedoucht. Nu moet ik eerst nog douchen. En dus eerst mijn badkamervloer schrobben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent gewoon met 10 minuten weer klaar, net als de vorige keer
Oja. Tot over een uur of 3.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, toen was ik al gedoucht. Nu moet ik eerst nog douchen. En dus eerst mijn badkamervloer schrobben.
mijn moeder bood aan om mijn kleding op te vouwen. Ik heb geweigerd omdat ik dan eerst mijn huis op moest ruimenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dat ga ik toch echt niet voor je doen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb wel upc, maar ik vermoed meer met een spinnende kat op schoot en geen eten omdat ik te lui ben om eten te maken/bestellen.
nee, dan moet ik al bij die vriendin zijn.quote:
Ultieme luiheidquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn moeder bood aan om mijn kleding op te vouwen. Ik heb geweigerd omdat ik dan eerst mijn huis op moest ruimen
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dan moet ik al bij die vriendin zijn.
Ja, soms levert luiheid je alleen maar meer werk op.quote:
moed verzamelen.quote:
Truequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, soms levert luiheid je alleen maar meer werk op.
Is het zo erg dat je naar die vriendin toe moet?quote:
Niet als ik dat alles zittend kon doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True
[..]
Is het zo erg dat je naar die vriendin toe moet?
Kan welquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet als ik dat alles zittend kon doen.
nee, want ik heb geen rolstoel en om nu overal heen te schuiven kost meer moeite dan het lopend te doen.quote:
Klopt, maar dat neemt niet weg dat het niet kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want ik heb geen rolstoel en om nu overal heen te schuiven kost meer moeite dan het lopend te doen.
True, true.. Maar voor een lui persoon is het onmogelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar dat neemt niet weg dat het niet kan
Dan pak je inderdaad de weg van de minste weerstandquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
True, true.. Maar voor een lui persoon is het onmogelijk
Ik ga een peuk roken en dan douchen. Ik kan het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan pak je inderdaad de weg van de minste weerstand
Succesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga een peuk roken en dan douchen. Ik kan het.
smakelijkquote:
HEUJquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eerste biertjes zijn alweer op.
Hier ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De eerste biertjes zijn alweer op.
Goed hoor. Nieuwe 2e hands auto gekocht, en tevens een nieuw horloge en telefoonquote:
Je bent dronken na 2 biertjes?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:23 schreef zeefje het volgende:
[..]
Hier ook. Ik kan ook niks hebben
Veel uitgegeven danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoor. Nieuwe 2e hands auto gekocht, en tevens een nieuw horloge en telefoon![]()
Zo even kast in elkaar beunen en daarna niks meer doen.
En bij jou?
Ik krijg altijd koppiin als ik twee biertjes drinkquote:
Kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Veel uitgegeven danmja jij kan het hebben want woont nog thuis
.
Ik ben bij een paar vrienden geweest vanavond naar verjaardag
Dan zuip je wat andersquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koppiin als ik twee biertjes drink
Uhu idd leuke film gekeken en lekker gekooktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ah, gezellig. Die vrienden althans
[..]
Dan zuip je wat anders
Welke film en wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Uhu idd leuke film gekeken en lekker gekookt
Anders drink ik baco maar dat ia gelijk ook weer zo sterk
Ja officieel wel jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke film en wat heb je gegeten?
Officieel gezien zit er net zoveel alcohol in een glas baco als in een glas bier
Toch Royco?
Ik weet niet meer welke film ik gekeken heb Haha Sorryquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke film en wat heb je gegeten?
Officieel gezien zet er net zoveel alcohol in een glas baco als in een glas bier
Hahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:36 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke film ik gekeken heb Haha Sorry. En we hebben bami gemaakt met hete peper, wat ketjap en lamsvlees
Ik dacht bier 4% en baco 14%?
Ohquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha
Bacardi is x%, maar dat mix je
Bittere bendequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan er ook een glas van leeg drinken
Of gewoon de fles aan de mond zetten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
Je kan er ook een glas van leeg drinken
dat vind ik zo egoïstischquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of gewoon de fles aan de mond zetten.
Reis daarheen ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is legoland of euro Disney zo duur.... nee wacht verblijf is duur
*zucht*
Legoland hoeft niet zo duur te zijn. Er is een camping naast legoland (Denemarken) die is volgens mij niet zo duur. Een dag in legoland is meer dan genoegquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet zo duur als het verblijf
Efteling?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is legoland of euro Disney zo duur.... nee wacht verblijf is duur
*zucht*
ik ga niet in een tent, puntquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Legoland hoeft niet zo duur te zijn. Er is een camping naast legoland (Denemarken) die is volgens mij niet zo duur. Een dag in legoland is meer dan genoeg
Ja, park is niet zo groot. De attracties heb je na een dag wel gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga niet in een tent, punt
ja is 1 dag genoeg??
Ik niet meerquote:
Whut?quote:
Geloof me.. je hebt er nog genoeg, maar alleen niet die achter in je keel of daarboven bij je neusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik niet meer
[..]
Whut?Waarom hebben jullie die dingen nog?
Omdat teveel risico om er uit te halenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik niet meer
[..]
omdat zelden last....quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik niet meer
[..]
teveel risico? Tis toch een standaard lopende band ingreep?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat teveel risico om er uit te halenof maar een en dat wilde ik niet.
Niet op je 19equote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teveel risico? Tis toch een standaard lopende band ingreep?
owquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Geloof me.. je hebt er nog genoeg, maar alleen niet die achter in je keel of daarboven bij je neus
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat teveel risico om er uit te halenof maar een en dat wilde ik niet.
mja dan heb je er wat meer last van dan een kind toch... kinderen herstellen wat sneller....quote:
lukt het niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
Keelamandelen eruit 》ijsjes eten
Tevens: Kwantum kasten
owquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tegenwoordig doen ze dat echt niet zo snel meer als vroeger.
broekkiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lukt het niet?![]()
[..]
owtja is bij mij ook al weer 7 jaar geleden
Het is gewoon bagger kwaliteit. Die schroeven waar je basisplaat van scharnieren mee vast zet zijn veel groter dan de voorgeboorde gatenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lukt het niet?![]()
[..]
owtja is bij mij ook al weer 7 jaar geleden
heb je wel de goede schroeven gepakt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is gewoon bagger kwaliteit. Die schroeven waar je basisplaat van scharnieren mee vast zet zijn veel groter dan de voorgeboorde gaten. De helft van de schroeven zitten daardoor scheef en niet goed vast
ik heb altijd de juiste toolsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is toch easyindien juiste tools
Ook van die bitjes erbij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb altijd de juiste tools
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je wel de goede schroeven gepakt?
ik weet niet waar ik nu aan moet denkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben zo'n ding met bitjes
Dan is er voor iedere klus een tool aanwezig
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik nu aan moet denken
Zo'n goedkoop setje dat je na 1 keer gebruiken weg kunt gooien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben zo'n ding met bitjes
Dan is er voor iedere klus een tool aanwezig
Lola weeetquote:
Weet je dat niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet niet waar ik nu aan moet denken
Ik wilde er eigenlijk een tuintopic van maken.... maar ik heb de sleutel niet dus kan ik een vriendin ook niet verrassenquote:
Zal ik, zal ik?!?!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Op deze manier wordt dit topic gekicked naar CRE
Tuinenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lola weeet
[..]
Weet je dat niet?
[..]
Ik wilde er eigenlijk een tuintopic van maken.... maar ik heb de sleutel niet dus kan ik een vriendin ook niet verrassen
ik ben niet zo'n klusserquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lola weeet
[..]
Weet je dat niet?
[..]
Ik wilde er eigenlijk een tuintopic van maken.... maar ik heb de sleutel niet dus kan ik een vriendin ook niet verrassen
sowieso blufquote:
Sex is ook een klus, maar met het juiste gereedschap is dat geen probleem. Net op tijd geredquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Op deze manier wordt dit topic gekicked naar CRE
En dat heb je altijd bijquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sex is ook een klus, maar met het juiste gereedschap is dat geen probleem. Net op tijd gered
Ik heb mijn setje al zo'n 10 jaar hoor en doet het nog steedsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n goedkoop setje dat je na 1 keer gebruiken weg kunt gooien.
Dan hoef ik niet te vragen of jij ff wat bij mij komt ophangen... Good to knowquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n klusser![]()
[..]
sowieso bluf![]()
Omdat het kanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
waarom zit ik nou aan allemaal vieze dingen te denken![]()
Omdat je geil bent ..wssquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
waarom zit ik nou aan allemaal vieze dingen te denken![]()
ik kan wel heel goed dingen inhangenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet te vragen of jij ff wat bij mij komt ophangen... Good to know
quote:
Why is alles te groot?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pfoe.. Just made it.. Fijn wanneer al je truitjes te groot zijn en je dus echt moet graven naar een shirtje waarin je vrouwelijke vormen nog te zien zijn
Uiteraard, never leave home without itquote:
No tnx!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
ik kan wel heel goed dingen inhangen
Had ik ook maar gezegd dat ik niet kan klussen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet te vragen of jij ff wat bij mij komt ophangen... Good to know
omdat ik er zo'n 10 kilo afgekotst hebquote:
Tooo laaaaate! Royco To late! Ik ga alleen nof ff niet klussenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ik ook maar gezegd dat ik niet kan klussen.
Mijn pak paste nog gisterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Pfoe.. Just made it.. Fijn wanneer al je truitjes te groot zijn en je dus echt moet graven naar een shirtje waarin je vrouwelijke vormen nog te zien zijn
Ik ben dan ook bezig met iemand anders, dat wil ik niet verpesten door ergens anders iets te gaan inhangenquote:
Dat kotsen is niet best, maar 10kg pleitos is wel fijn denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik er zo'n 10 kilo afgekotst heb
Eigenwijs jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tooo laaaaate! Royco To late! Ik ga alleen nof ff niet klussenwijs ben ik
Ik zeg DOENquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[CREA SEX]
Het nieuwe seksen van 2013
Klinkt sexy!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik er zo'n 10 kilo afgekotst heb
kreeg je hem ook nog dicht?quote:
Ekte Fok!er jij... bezig zijn en Fok!enquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bezig met iemand anders, dat wil ik niet verpesten door ergens anders iets te gaan inhangen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[CREA SEX]
Het nieuwe seksen van 2013
Jazeker, zat als gegoten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kreeg je hem ook nog dicht?
Gewoon vanachter stiekem op de mobielquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ekte Fok!er jij... bezig zijn en Fok!en
ik vind het niet erg dat het weg is.. Ik baal alleen dat ik nieuwe kleren moet gaan kopenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kotsen is niet best, maar 10kg pleitos is wel fijn denk ik
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon vanachter stiekem op de mobiel
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het niet erg dat het weg is.. Ik baal alleen dat ik nieuwe kleren moet gaan kopen
omdat toen ik de kast in elkaar had, die klootzak binnen kwam en ik daarna er echt geen zin meer in hadquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vroeg mij ineens af he. Waarom koop je een ladekast en zet je de kast wel in elkaar, maar de lades niet?
Oh. Dan snap ik hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat toen ik de kast in elkaar had, die klootzak binnen kwam en ik daarna er echt geen zin meer in had
te lui om een website te openen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet jij toevallig of er morgen nog iets boeiends in de bios draait?
Nee dit is een verkapte vraag of ze zin heeft om naar de bios te gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
te lui om een website te openen?
Smoothquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dit is een verkapte vraag of ze zin heeft om naar de bios te gaan
verkapte vraag dus voor: hoi neuken??quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dit is een verkapte vraag of ze zin heeft om naar de bios te gaan
alsof naar de bios gaan meteen neuken betekent?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkapte vraag dus voor: hoi neuken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |