quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:41 schreef Uccie het volgende:
Weet je wie ik in deze gate ook nog wel zie opduiken, wellicht na het afwikkelen van de scheiding/voogdij, moeder Lolita, die een "ma Smit"-je doet.
laat maar komenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:41 schreef Uccie het volgende:
Weet je wie ik in deze gate ook nog wel zie opduiken, wellicht na het afwikkelen van de scheiding/voogdij, moeder Lolita, die een "ma Smit"-je doet.
Who the fuck is Touriya? Wat heb ik gemist? Wat heeft ze te maken met Raf, Sab en Syl? Met wie heeft ze geneukt? Wie is haar huidige relatie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad leuke vent maar Touriya is ook niet lelijk mooie kindjes.
quote:
Ik verwacht dat het nog even duurt, maar ik ben er klaar voor!quote:
Juist. Rafael is de naieve goede kerel en de rest is slecht. Raf en Syl hebben beide de onschuld uitgehangen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Like duh
En ondertussen is het 'wat een goedzak hè, die Raf, hij bemoeit zich nergens mee'!
Touriya Haoud, was vroeger Syl d'r beste vriendin en kennelijk nu weer.quote:
Veelquote:Wat heb ik gemist?
Syl is er afgelopen week wezen uithuilen.quote:Wat heeft ze te maken met Raf, Sab en Syl?
Greg Vaughanquote:Met wie heeft ze geneukt? Wie is haar huidige relatie?
Geen seks tussen Syl en Greg? Ik verwacht dat het verhaal nog veel smeuïger gaat worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Touriya Haoud, was vroeger Syl d'r beste vriendin en kennelijk nu weer.
[..]
Veel
[..]
Syl is er afgelopen week wezen uithuilen.
In LA.
Waar Touriya woont.
Nadat ze elkaar zes jaar niet gezien hadden.
[..]
Greg Vaughan
Dattes dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De enigen die hebben gezegd dat het niet waar is zijn Raf en Saab
Ik snap je punt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet. Dat mens heeft net de vuile was uitgehangen over de moeder van zijn zoon (ja, ik blijf daarover doorhameren). Ik zie het toch wel als een soort verraad naar zijn zoon toe op een 1 of andere manier.
Trouwens, als Damian later dat interview te horen krijgt en hij merkt dat zijn vader het maar allemaal oke vond dat er zo over zijn moeder wordt gesproken, ben dan wel benieuwd of Raf dan niet een kans verspeeld heeft bij zijn zoon.
Wat vind jij, valt dit onder seks? Ja he?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:48 schreef polderturk het volgende:
[..]
Geen seks tussen Syl en Greg?
Oeh dat is ook wel een prachtige combiquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat vind jij, valt dit onder seks? Ja he?
[ afbeelding ]
Nee dat hoeft niet perseequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft duidelijk aangegeven dat het leugens waren, Sabia daarentegen had zelf ook contact met Sylvie kunnen opnemen en vragen wat er waar van is ipv een groots interview te geven achter haar rug om. Ze zullen toch straks allemaal door een deur moeten ivm Damian...dus Sabia had het anders moeten aanpakkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:50 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik snap je punt.
Aan de andere kant, de vrouw van wie hij niet meer houdt, heeft hoe je het wendt of keert ook een sneer gegeven aan zijn huidige vrouw.
Welk verhaal er waar is (Sab die achter de mannen van Syl zit, of dat Syl haar beentjes niet bij elkaar kan houden), weet ik natuurlijk niet.
Naar aanleiding van het eerste Zarka-stuk zei Sylvie alleen dat ze haar advocaten erop zou zetten, na deel 2 zei ze niets (misschien omdat het niet om haar ging?). Ze had op dat moment ook een weerwoord kunnen doen om de band met Sabia (die Damian nu dus ook gedeeltelijk opvoedt) in stand te houden. Maar dat doet ze ook niet. Kan me dan ook wel voorstellen dat Sabia (als Rafael) dan tegengas en andere verhalen gaan vertellen.
Denk dat het van beide niet classy is, maar denkt niet dat er hier 1 fout is, maar 2 (of 3)
Ja, dat zei Sabia.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:53 schreef lady-wrb het volgende:
saab zei toch dat ze allang wat met die zarka had?
dat heb ik zarka nergens horen/zien zeggen of heb ik dat gemist?
Het is net of wij gaan vragen wat nou buitenspel is in VBL. Schattigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Who the fuck is Touriya? Wat heb ik gemist? Wat heeft ze te maken met Raf, Sab en Syl? Met wie heeft ze geneukt? Wie is haar huidige relatie?
Ja inderdaad als het al langer was tussen Syl En Zarka dan had hij dat heus ook nog wel even groots naar voren gebracht ....dat valt me dan alweer tegenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:04 schreef kvd het volgende:
[..]
Ja, dat zei Sabia.
Zarka had het erover dat hij S&S na de een paar maanden na de bekendmaking van de scheiding heeft ontmoet en dat ze net een paar dagen aan het viezelevozelen waren toen naar buiten kwam dat Sab en Raf wat met elkaar hadden. Weet even niet meer of de foto van Guillaume en Sylvie toen al naar buiten waren gebracht (volgens Zarka door Sabia via de cloud van Sylvie).
Toch? Of ben ik nu helemaal in de war?
(kan goed, niet mijn dag vandaag)
Haar hand gaat de goede kant op iig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over het eerste deel toch? Deel 2 heeft ze niks over gezegd. De leugens waar ze het over had waren de beschuldigingen van Sabia, niet over Sabia.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:03 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk aangegeven dat het leugens waren, Sabia daarentegen had zelf ook contact met Sylvie kunnen opnemen en vragen wat er waar van is ipv een groots interview te geven achter haar rug om. Ze zullen toch straks allemaal door een deur moeten ivm Damian...dus Sabia had het anders moeten aanpakken
Of....zou hij dat niet hebben gezegd omdat het anders niet zou stoken met zijn beschuldigingen tov Sabia?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:06 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja inderdaad als het al langer was tussen Syl En Zarka dan had hij dat heus ook nog wel even groots naar voren gebracht ....dat valt me dan alweer tegen
Ja, maar zijn hand. Hoe zit het daarmeequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:07 schreef static het volgende:
[..]
Haar hand gaat de goede kant op iig.
Ja maar misschien mocht ze ook niks meer zeggen van haar advocaten, in ieder geval blijf ik erbij Sabia had het anders kunnen aanpakken...Na zo'n lange ''intense'' vriendschapquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:08 schreef kvd het volgende:
[..]
Over het eerste deel toch? Deel 2 heeft ze niks over gezegd. De leugens waar ze het over had waren de beschuldigingen van Sabia, niet over Sabia.
Nou volgens mij heeft hij zijn zegje wel gedaan in het interviewquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:10 schreef kvd het volgende:
[..]
Of....zou hij dat niet hebben gezegd omdat het anders niet zou stoken met zijn beschuldigingen tov Sabia?
Als hij gezegd zou hebben dat ze voor de vermoedelijke klap als wat met elkaar hadden, zou dat de mogelijke reden voor de scheiding kunnen zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |