SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
hallo dus dit noemen ze nou twitter
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
Tevens als Bony zo word
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoon
Niet coolquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoon
alleen niemand die daar op inzet. hij zou het zelf niet eens doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Zhano het volgende:
Mensen die Torres to score hadden zijn nu al binnen![]()
hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Zhano het volgende:
Mensen die Torres to score hadden zijn nu al binnen![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen niemand die daar op inzet. hij zou het zelf niet eens doen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Chelsea to win x5.6
Torres to score x4.5
quote:
binnen zijn met een quotering van 4.5quote:
Ik ooit een van 164quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
binnen zijn met een quotering van 4.5![]()
heb nog wel eens een funbet van 113 binnen gehaald
Ik bedoelde meer dat de bet nu al binnen was. Beetje over mijn woorden gestruikeld in mn enthousiasme. Excuusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
binnen zijn met een quotering van 4.5![]()
heb nog wel eens een funbet van 113 binnen gehaald
Hehe, staat je quote alert aan ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Was vanochtend x7.6 op betfair maar ik twijfelde, verwachtte hem niet in de basis eerlijk gezegd. Toen het bekend was odd al erg gedaald... maar goed, gratis gelden Torres is een held
heb de supercup niet meegepakt, weinig in actie gezien nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Was vanochtend x7.6 op betfair maar ik twijfelde, verwachtte hem niet in de basis eerlijk gezegd. Toen het bekend was odd al erg gedaald... maar goed, gratis gelden Torres is een held
Kut Guardiola, alsof 1 ploeg niet genoeg was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind dat getik bij Bayern saaier dan bij Barca
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kut Guardiola, alsof 1 ploeg niet genoeg was.
Ja op het begin is het allemaal leuk en geweldig, maar na een tijdje heb ik het wel gehad met die eindeloze driehoekjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Barca speelde onder Guardiola gewoon geniaal
Ik vind het echt geweldig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja op het begin is het allemaal leuk en geweldig, maar na een tijdje heb ik het wel gehad met die eindeloze driehoekjes.
Ik kan meer genieten van twee ploegen die evenveel balbezit hebben en de wedstrijd op en neer gaat. Bij wedstrijden van Barcelona is Barca vaak de enige die het spel maakt, dat maakt een wedstrijd en stuk minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig om naar te kijken
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Zhano het volgende:
De PotSjes op de tribune bij NACNEC zijn wel fanatiek
Ik werd er niet alleen misselijk van maar ook gewoon agressief. Hun tactiek is de tegenstander in slaap te spelen, eeuwig overtikken totdat de tegenstander er klaar mee is en gewoon van het veld af staat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig om naar te kijken
nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij begin ik SIF Klose onder controle te krijgen... heerlijk doelpuntje dit!
http://www.easports.com/u(...)videos/ugc/169032603
Ja klopt vind het wel jammer, omdat clubs denken dat je tegen Barca alleen kan winnen als je ga campen voor het doel toewel Villareal ook gewoon aanvallend speelde en vaak dan nog zelfs won.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan meer genieten van twee ploegen die evenveel balbezit hebben en de wedstrijd op en neer gaat. Bij wedstrijden van Barcelona is Barca vaak de enige die het spel maakt, dat maakt een wedstrijd en stuk minder aantrekkelijk.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik werd er niet alleen misselijk van maar ook gewoon agressief. Hun tactiek is de tegenstander in slaap te spelen, eeuwig overtikken totdat de tegenstander er klaar mee is en gewoon van het veld af staat.
Tegen slechte tegenstanders maken ze wel eens mooie doelpunten hoor maar normaal gesproken vind ik het niet om aan te zien.
Ligt ook voornamelijk aan de tegenstander hoor die durven niks anders dan counteren waardoor een wedstrijd al snel saai word.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik werd er niet alleen misselijk van maar ook gewoon agressief. Hun tactiek is de tegenstander in slaap te spelen, eeuwig overtikken totdat de tegenstander er klaar mee is en gewoon van het veld af staat.
Tegen slechte tegenstanders maken ze wel eens mooie doelpunten hoor maar normaal gesproken vind ik het niet om aan te zien.
dit is wel een klein beetje zo,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ligt ook voornamelijk aan de tegenstander hoor die durven niks anders dan counteren waardoor een wedstrijd al snel saai word.
En zo worden ze uiteindelijk moe waardoor ze dan toch nog winnen ja.
Ploegen denken nog steeds dat Barca bijna onmogelijk te verslaan is, maar dat is gewoon niet meer zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is wel een klein beetje zo,
genoten van barca- bayern![]()
barca is gewoon kutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ploegen denken nog steeds dat Barca bijna onmogelijk te verslaan is, maar dat is gewoon niet meer zo
Als ze druk zetten is de kans denk ik zelfs groter dat ze winnen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
busquets kan al helemaal geen bal raken
Busquets kan geen bal rakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
barca is gewoon kutze hebben mazzel dat messi zo goed kan voetballen, rest vind ik maar niks.
xavi en iniesta zijn oud. busquets kan al helemaal geen bal raken
Haat je Messi ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Elk team dat zonder een echte spits speelt mag van mij niet meer meedoen met Europees voetbal.
de meeste wedstrijden gaat t goed maar ik vind m er nooit boven uit springen als het er om gaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]als je dat zegt dan kijk je nooit Barca
Hij is de belangrijkste speler met Messiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de meeste wedstrijden gaat t goed maar ik vind m er nooit boven uit springen als het er om gaat.
Hij is een verdedigende middenvelder ja, vind je het gek? Hij is na Messi de belangrijkste speler van Barcaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de meeste wedstrijden gaat t goed maar ik vind m er nooit boven uit springen als het er om gaat.
Nee hoor, Messi is wel ok. Ik heb gewoon niets met hun stijl van voetbal. Ik kijk liever naar snelwandelen dan naar Barca.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |