SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
hallo dus dit noemen ze nou twitter
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
Tevens als Bony zo word
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoon
Niet coolquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja dan loop hij zo naar het doel en scoor hij zo of hij kop hem er in of hij schie hem er in hij doe dat gewoon
alleen niemand die daar op inzet. hij zou het zelf niet eens doenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Zhano het volgende:
Mensen die Torres to score hadden zijn nu al binnen![]()
hoeren neuken nooit meer werken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Zhano het volgende:
Mensen die Torres to score hadden zijn nu al binnen![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alleen niemand die daar op inzet. hij zou het zelf niet eens doen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Chelsea to win x5.6
Torres to score x4.5
quote:
binnen zijn met een quotering van 4.5quote:
Ik ooit een van 164quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
binnen zijn met een quotering van 4.5![]()
heb nog wel eens een funbet van 113 binnen gehaald
Ik bedoelde meer dat de bet nu al binnen was. Beetje over mijn woorden gestruikeld in mn enthousiasme. Excuusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
binnen zijn met een quotering van 4.5![]()
heb nog wel eens een funbet van 113 binnen gehaald
Hehe, staat je quote alert aan ofzo?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Was vanochtend x7.6 op betfair maar ik twijfelde, verwachtte hem niet in de basis eerlijk gezegd. Toen het bekend was odd al erg gedaald... maar goed, gratis gelden Torres is een held
heb de supercup niet meegepakt, weinig in actie gezien nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Was vanochtend x7.6 op betfair maar ik twijfelde, verwachtte hem niet in de basis eerlijk gezegd. Toen het bekend was odd al erg gedaald... maar goed, gratis gelden Torres is een held
Kut Guardiola, alsof 1 ploeg niet genoeg was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind dat getik bij Bayern saaier dan bij Barca
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kut Guardiola, alsof 1 ploeg niet genoeg was.
Ja op het begin is het allemaal leuk en geweldig, maar na een tijdje heb ik het wel gehad met die eindeloze driehoekjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
![]()
Barca speelde onder Guardiola gewoon geniaal
Ik vind het echt geweldig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja op het begin is het allemaal leuk en geweldig, maar na een tijdje heb ik het wel gehad met die eindeloze driehoekjes.
Ik kan meer genieten van twee ploegen die evenveel balbezit hebben en de wedstrijd op en neer gaat. Bij wedstrijden van Barcelona is Barca vaak de enige die het spel maakt, dat maakt een wedstrijd en stuk minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig om naar te kijken
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Zhano het volgende:
De PotSjes op de tribune bij NACNEC zijn wel fanatiek
Ik werd er niet alleen misselijk van maar ook gewoon agressief. Hun tactiek is de tegenstander in slaap te spelen, eeuwig overtikken totdat de tegenstander er klaar mee is en gewoon van het veld af staat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind het echt geweldig om naar te kijken
nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Volgens mij begin ik SIF Klose onder controle te krijgen... heerlijk doelpuntje dit!
http://www.easports.com/u(...)videos/ugc/169032603
Ja klopt vind het wel jammer, omdat clubs denken dat je tegen Barca alleen kan winnen als je ga campen voor het doel toewel Villareal ook gewoon aanvallend speelde en vaak dan nog zelfs won.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kan meer genieten van twee ploegen die evenveel balbezit hebben en de wedstrijd op en neer gaat. Bij wedstrijden van Barcelona is Barca vaak de enige die het spel maakt, dat maakt een wedstrijd en stuk minder aantrekkelijk.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik werd er niet alleen misselijk van maar ook gewoon agressief. Hun tactiek is de tegenstander in slaap te spelen, eeuwig overtikken totdat de tegenstander er klaar mee is en gewoon van het veld af staat.
Tegen slechte tegenstanders maken ze wel eens mooie doelpunten hoor maar normaal gesproken vind ik het niet om aan te zien.
Ligt ook voornamelijk aan de tegenstander hoor die durven niks anders dan counteren waardoor een wedstrijd al snel saai word.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik werd er niet alleen misselijk van maar ook gewoon agressief. Hun tactiek is de tegenstander in slaap te spelen, eeuwig overtikken totdat de tegenstander er klaar mee is en gewoon van het veld af staat.
Tegen slechte tegenstanders maken ze wel eens mooie doelpunten hoor maar normaal gesproken vind ik het niet om aan te zien.
dit is wel een klein beetje zo,quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ligt ook voornamelijk aan de tegenstander hoor die durven niks anders dan counteren waardoor een wedstrijd al snel saai word.
En zo worden ze uiteindelijk moe waardoor ze dan toch nog winnen ja.
Ploegen denken nog steeds dat Barca bijna onmogelijk te verslaan is, maar dat is gewoon niet meer zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit is wel een klein beetje zo,
genoten van barca- bayern![]()
barca is gewoon kutquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ploegen denken nog steeds dat Barca bijna onmogelijk te verslaan is, maar dat is gewoon niet meer zo
Als ze druk zetten is de kans denk ik zelfs groter dat ze winnen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
busquets kan al helemaal geen bal raken
Busquets kan geen bal rakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
barca is gewoon kutze hebben mazzel dat messi zo goed kan voetballen, rest vind ik maar niks.
xavi en iniesta zijn oud. busquets kan al helemaal geen bal raken
Haat je Messi ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Elk team dat zonder een echte spits speelt mag van mij niet meer meedoen met Europees voetbal.
de meeste wedstrijden gaat t goed maar ik vind m er nooit boven uit springen als het er om gaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]als je dat zegt dan kijk je nooit Barca
Hij is de belangrijkste speler met Messiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de meeste wedstrijden gaat t goed maar ik vind m er nooit boven uit springen als het er om gaat.
Hij is een verdedigende middenvelder ja, vind je het gek? Hij is na Messi de belangrijkste speler van Barcaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de meeste wedstrijden gaat t goed maar ik vind m er nooit boven uit springen als het er om gaat.
Nee hoor, Messi is wel ok. Ik heb gewoon niets met hun stijl van voetbal. Ik kijk liever naar snelwandelen dan naar Barca.quote:
dit dus, barca hype niet helemaal mee gekregen, kijk liever naar n goede duitse of engelse potquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nee hoor, Messi is wel ok. Ik heb gewoon niets met hun stijl van voetbal. Ik kijk liever naar snelwandelen dan naar Barca.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Er is volgens mij geen speler meer Barca dan Busquets...
[ afbeelding ]
/// Genoeg gebashed, ik ben weg!
Het lijkt ook wel alsof ze er gewoon geen zin in hebben om een verdediging van 9 man uit te spelenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
Ergens in de bazentijd van dit Barcelona is het balbezit een doel geworden ipv een middel...sinds dat moment is het gewoon meestal kut om naar te kijken.
wel nog net binnen het lijntjequote:
Huh inderdaad stond opeens dat ik gequote werd in dit topic, ik haat Fifaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe, staat je quote alert aan ofzo?
Dan hoor je hier waarschijnlijk meer thuis dan je denktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:35 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Huh inderdaad stond opeens dat ik gequote werd in dit topic, ik haat Fifa
Ik zit op de 12quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
nog paar minuutjes dan de X en under 2.5 binnen van nec nacmaar zal wel fout gaan in blessure tijd ofzo
Vrije verkoop? Vraag me af of er überhaupt nog iets overblijft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand wanneer de kaarten verkoop in gaat voor Ajax - Barca en zal wel rond de 60-70 worden denk ?
ik wil ook wel gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand wanneer de kaarten verkoop in gaat voor Ajax - Barca en zal wel rond de 60-70 worden denk ?
Clubpas heb je toch voorrang ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrije verkoop? Vraag me af of er überhaupt nog iets overblijft.
Jawel hoor, er zijn nu geen 42000 SCC houders he, iedereen moet een kaartje kopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
weet jij btw hoe zo'n scoutnation aan die clips komt? Nu weer zo'n 6 min filmpje van een cb uit portugeze comp, echt hoe danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe duur zal ongeveer een kaartje kosten op de 1e ring ? (ga echt bijna nooit naar Ajax en als ik ga is het gratis)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jawel hoor, er zijn nu geen 42000 SCC houders he, iedereen moet een kaartje kopen.
Waarom zou je 1e ring willen? Zit persoonlijk liever op de 2e ring, en 1e ring zal wel 50+ kostenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe duur zal ongeveer een kaartje kosten op de 1e ring ? (ga echt bijna nooit naar Ajax en als ik ga is het gratis)
Dichterbij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom zou je 1e ring willen? Zit persoonlijk liever op de 2e ring, en 1e ring zal wel 50+ kosten
beide weddenschappen binnenquote:
hoe duur zal dat zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dichterbij.
Heb zelf 1x 2e ring in het midden gezeten hoe duur zal dat kosten 60+ ?
Zal even in mijn glazen bol kijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dichterbij.
Heb zelf 1x 2e ring in het midden gezeten hoe duur zal dat kosten 60+ ?
wedden is echt niet voor mij weggelegd denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beide weddenschappen binnen![]()
morgen nog even RKC en twente,
zondag nog even spurs
Ongeveer bedoelde ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zal even in mijn glazen bol kijken
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://twitter.com/Matt_Widz Hij schijnt de stats van FUT14 spelers te weten. Een aantal stats van spelers zijn al gepost.
ik zeg het je spurs rkc en twentequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wedden is echt niet voor mij weggelegd denk ik
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik zeg het je spurs rkc en twente
Goede vraag..vooral omdat hij best goede kwaliteit heeft. Misschien via via ofzo..als hij op een account kan van Foxsports net als wij hier hebben kan je al veel doen. Kost wel een hoop tijd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
weet jij btw hoe zo'n scoutnation aan die clips komt? Nu weer zo'n 6 min filmpje van een cb uit portugeze comp, echt hoe danKan toch niet echt alles kijken
truequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede vraag..vooral omdat hij best goede kwaliteit heeft. Misschien via via ofzo..als hij op een account kan van Foxsports net als wij hier hebben kan je al veel doen. Kost wel een hoop tijd..
Of hij doet echt iets in de scouting..dan heb je veel middelen. Videoscouts zijn er genoeg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
trueMoet dan echt een team van 5 mensen zijn ofzo en dan met de middelen die jij beschrijft
wel apart
Interessante spelersquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://twitter.com/Matt_Widz Hij schijnt de stats van FUT14 spelers te weten. Een aantal stats van spelers zijn al gepost.
ohja kloptquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of hij doet echt iets in de scouting..dan heb je veel middelen. Videoscouts zijn er genoeg.
quote:
quote:
en de onderbouwing hiervoor is ?quote:
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en de onderbouwing hiervoor is ?
uhmm nee, maar dacht zomaar dat er een rede achter zou zitten.quote:
Heb weinig met Duits voetbal maar je kan weinig afdingen op het beleid wat ze voeren en het succes wat ze hebben bij Bayern heb gewoon niets met de spelers en clubquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
uhmm nee, maar dacht zomaar dat er een rede achter zou zitten.
Goede zaakquote:
Bij Bayern hebben ze ook wel zieke middelen tot hun beschikking..echt bizar veel geïnvesteerd afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb weinig met Duits voetbal maar je kan weinig afdingen op het beleid wat ze voeren en het succes wat ze hebben bij Bayern heb gewoon niets met de spelers en club
Dat wegkopen van Götze bij Dortmund vind ik dan wel weer een beetje jammerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij Bayern hebben ze ook wel zieke middelen tot hun beschikking..echt bizar veel geïnvesteerd afgelopen jaren.
Had een optie kunnen zijn inderdaad. Ik hoop eigenlijk dat Ajax Salih Ucan van Fenerbahce huurt over definitief overneemt. Zou prima op de plek van Eriksen kunnen spelen en past perfect bij Ajax.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede zaak
Ajax had beter hem kunnen huren dan Bojan
wiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had een optie kunnen zijn inderdaad. Ik hoop eigenlijk dat Ajax Salih Ucan van Fenerbahce huurt over definitief overneemt. Zou prima op de plek van Eriksen kunnen spelen en past perfect bij Ajax.
Natuurlijk is die niet in beeld en totaal onhaalbaar ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wieis die uberhaupt in beeld of heel vergezocht?
Heel ver gezocht, ik zie het ook niet snel gebeuren, maar zou voor die jongen echt ideaal zijn. Wordt gezien als een van de grootste Turkse talenten van de afgelopen jaren. Bij Fenerbahce zie ik hem niet definitief doorbreken, terwijl ik hem bij Ajax wel zie uitgroeien tot een topper.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wieis die uberhaupt in beeld of heel vergezocht?
Luiz natuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Klusje voor Oscar maar Lamps zal hem wel nemen
Die heeft geen afroquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze zo'n bal niet aan Oscar geven die kan dat ook goed
Fear and Loathing in las vegas gogogogogoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef Zhano het volgende:
Must... not... chase... bets....Iemand nog een goede film oid? SCHNELLL!!!!
Men in black men #vdmquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef Zhano het volgende:
two for the moneyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:49 schreef Zhano het volgende:
quote:
Same herequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet echt wennen aan het klokje met maar 1 punt ipv :
Godver, das wel echt weinig ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Aanvoerder en Duits international van Stuttgart voor 'maar' 4 miljoen euro naar Spartak. Was zeker wat geweest voor Turkse clubs die altijd miljoenen betalen voor spelers omdat ze toevallig een Turks paspoort hebben.
Akinfenwa? Maar die zit in de 3de divisie geloof ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe heet die brede gast uit de championship ook alweer? Die bronze spits.
Akinfenwaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hoe heet die brede gast uit de championship ook alweer? Die bronze spits.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Akinfenwa? Maar die zit in de 3de divisie geloof ik
Dankje!quote:
Yo dankje voor deze infoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Babel en Donk staan bovenaan met Kasimpasa met 6 punten uit 3 wedstrijden. Hebben wel een wedstrijd meer gespeeld als de rest nu.
Met 6 uit 3 bovenaan, wat een competitiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Babel en Donk staan bovenaan met Kasimpasa met 6 punten uit 3 wedstrijden. Hebben wel een wedstrijd meer gespeeld als de rest nu.
Voor de mensen die Ryan en Ryan niet uit het oog willen verliezen. Babel heeft nu 2 goals uit 3 wedsrijden ook.quote:
Heupschoten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voor de mensen die Ryan en Ryan niet uit het oog willen verliezen. Babel heeft nu 2 goals uit 3 wedsrijden ook.^O^
zozoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Voor de mensen die Ryan en Ryan niet uit het oog willen verliezen. Babel heeft nu 2 goals uit 3 wedsrijden ook.^O^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |