abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 september 2013 @ 10:39:42 #101
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130940754
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:37 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Je hebt een extra leven gekregen. En er is wel degelijk een achievement verbonden aan het neerhalen van de toad. Scholar. "Complete zone 1, 2 and 3 in world 1".
Ja ik heb een extra leven gekregen IN EEN KUTSPEL :'(
Laffe huichelaar
  zondag 8 september 2013 @ 10:40:18 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130940764
Ik ben er gewoon te slecht voor denk ik. Die achievement had ik niet meegekregen.
Laffe huichelaar
pi_130942633
Ja dat extra leven/hartje is wel handig. Ik haat die apen met vliegenmeppers in World 1 echt, of wat ze dan ook vasthouden. Ze gooien me overal vanaf. :'(

Weet niet welke skin ik in het groen ga nemen. Ik vind de focus leuk maar wil die eigenlijk in het blauw voor mijn Asura Guardian, vind het wel Asura achtig er uit zien. :D Moet even in de PvP locker kijken wat het leukst staat.

Ik vind het bij die nieuwe weapon skins stom dat er de hele tijd zo'n rood iets bij zit, dat vind ik echt lelijk. :'D

En ik ben er ook echt hopeloos slecht in hoor. Dingen die andere mensen vaak opvallen qua mechanics waardoor ze meteen doorhebben wat ze moeten doen, daar loop ik eerst nog 100 keer tegen aan. Verder ben ik altijd de weg kwijt, ook in dungeons die ik al vaker heb gedaan. _O-
pi_130942672
Iemand die me een beetje kan helpen? :P
Kom van GW1 als fervent ritualist, wat is een vergelijkbare keuze in GW2?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_130942997
Poeh ik heb zelf geen GW1 gedaan maar voor zover ik weet is er is geen rechte lijn te trekken naar een profession in GW2, volgens mij zijn de dingen die je als ritualist kon verdeeld over verschillende professions in GW2. :P Maar ik weet het ook niet precies.

Wat je kunt doen is wat gameplay videos opzoeken op YouTube en even kijken wat je zo in het oog springt van "lijkt me leuk". Ik vond zelf de guardian skills er zo leuk uitzien met al dat blauw dat ik die heb gemaakt. :D

Je kan ook een character maken en die dan meteen na de tutorial area naar Heart of the Mists brengen (is vanaf elke plek in de open wereld te bereiken door op de zwaardjes linksbovenin te klikken en dan "Go to the heart of the mists"). Daar ben je meteen level 80 voor PvP en kan je even alle weapons/skills uitproberen op training dummies/golems, sommige mensen vinden dat fijn en komen er zo achter wat ze wel/niet willen. Ik moet er zelf altijd erg inkomen, dus ik weet het pas vaak als ik ze zelf naar 80 heb gebracht wat ik er nu eigenlijk van vind. _O-
pi_130943477
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:22 schreef Vluuks het volgende:
Poeh ik heb zelf geen GW1 gedaan maar voor zover ik weet is er is geen rechte lijn te trekken naar een profession in GW2, volgens mij zijn de dingen die je als ritualist kon verdeeld over verschillende professions in GW2. :P Maar ik weet het ook niet precies.

Wat je kunt doen is wat gameplay videos opzoeken op YouTube en even kijken wat je zo in het oog springt van "lijkt me leuk". Ik vond zelf de guardian skills er zo leuk uitzien met al dat blauw dat ik die heb gemaakt. :D

Je kan ook een character maken en die dan meteen na de tutorial area naar Heart of the Mists brengen (is vanaf elke plek in de open wereld te bereiken door op de zwaardjes linksbovenin te klikken en dan "Go to the heart of the mists"). Daar ben je meteen level 80 voor PvP en kan je even alle weapons/skills uitproberen op training dummies/golems, sommige mensen vinden dat fijn en komen er zo achter wat ze wel/niet willen. Ik moet er zelf altijd erg inkomen, dus ik weet het pas vaak als ik ze zelf naar 80 heb gebracht wat ik er nu eigenlijk van vind. _O-
Hmm, ik zat inderdaad op YouTube al wat filmpjes te kijken, maar is toch nog moeilijk :P
Die keuzes als Human, Norn, Asura en Charr zeggen me ook nog weinig. Denk dat ik maar gewoon random wat aan ga kloten om te zien wat me goed ligt
pi_130943746
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand die me een beetje kan helpen? :P
Kom van GW1 als fervent ritualist, wat is een vergelijkbare keuze in GW2?
Sommige zeggen engineer. Omdat je daar turrets mee kunt zetten en die zou je kunnen vergelijken met de binding rituals van de ritualist. Maar ik heb nog geen engineer gespeeld, dus ik zou er niet echt weten. Mesmer is ook wel leuk, omdat je daar clones maakt. En je kunt ook ranger spelen met spirits.

Of je probeert ze allemaal :P

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:11 schreef Vluuks het volgende:
Weet niet welke skin ik in het groen ga nemen. Ik vind de focus leuk maar wil die eigenlijk in het blauw voor mijn Asura Guardian, vind het wel Asura achtig er uit zien. :D Moet even in de PvP locker kijken wat het leukst staat.
Ik wil twee pistolen voor m'n Asuran Engineer! Twee phasers!
pi_130944780
Wat je kiest qua race maakt niet zo heel veel uit. De racial skills zijn niet echt doorslaggevend, vind ik zelf. Het is wel zo dat je met de grotere rassen optisch trager lijkt te lopen en met bijvoorbeeld een Asura weer sneller. Het is net wat je leuk vindt, sommige mensen zweren bij humans, anderen die hebben weer 10 Charrs, het maakt niet echt wat uit. Je moet inderdaad gewoon wat gaan kijken en dan zie je vanzelf wel iets dat je aanspreekt, denk ik. :)

___

Ja die pistolen zijn wel echt tof! Mijn Asura Engineer heef een alleen een color scheme van turquoise en oranjegeel dus daar passen ze net niet bij. ;( Want die gele van tribulation in world 2 zijn meer groengeel, wel echt een supervette kleur maar niet die ik zoek. Ik wilde dat je weapons ook een verfje kon geven. :D
pi_130948177
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ben sinds kort pas eigenaar van een PC die hem knap kan draaien :@
Heb wel de beta heel even gespeeld
Nah Guild Wars 2 heeft niet belachelijk veel nodig gelukkig om goed te draaien :D Ik kon het spelen op de hoogste kwaliteit, met erg verouderde hardware :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_130948369
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef Vluuks het volgende:

[..]

Ik heb ze gewoon allebei in m'n bag. GS 5 is heel fijn om een berg mobs op elkaar te krijgen zodat je ze makkelijk tegelijk neer kan halen. Hammer heeft fijne support met de symbol op auto attack, alleen ik vind die zelf zo traag gaan dat ik liever GS pak. :'D

Hahahahah Tim, Je omschrijft precies waarom ik mijn relatie met SAB (deels) verbroken heb. Voor de lol doe ik het sowieso NIET. ;(

Oh trouwens, elke shot met de slingshot gebruikt baubles. :'D Dat je het even weet.
Dat is op zich wel een heel goed idee :Y Bedankt voor de goede tip ^O^ _O_
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_130948625
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef DjinN het volgende:

[..]

Nah Guild Wars 2 heeft niet belachelijk veel nodig gelukkig om goed te draaien :D Ik kon het spelen op de hoogste kwaliteit, met erg verouderde hardware :)
Heb met de beta echt niet/nauwelijks kunnen spelen. Was geloof ik met Lamabal en nog wat mensen op een teamspeak servertje :P Had iets van 10fps, terwijl m'n specs net onder minimum zaten.

Heb nu een 27" iMac staan, dus daar zal GW2 wel mooi op draaien :7
Vanavond key kopen

Ben trouwens benieuwd of GW2 speelbaar is met een trackpad _O-
pi_130978461
Nee, met een trackpad is gamen sowieso niet echt een aanrader.....
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
pi_130979257
Gister ook maar eens de Adventure Box ingesprongen en weer wat archievements gehaald ; waaronder degene die je krijgt voor het completen van world 1, zone 1, 2, en 3 ; niet doodgaan in een wereld ; geen potions gebruiken in een zone, etc. Later deze week maar eens door naar andere archievements.
pi_130980995
Gisteren zone 1 van wereld 2 alle baubles gevonden en geheimen opgezocht. En daarna nog even een 500 extra baubles bij elkaar gesprongen en die extra purse gekocht in W2Z3. Nu kan ik er 750 tegelijkertijd hebben!
pi_130992510
Ik moet wereld 2 ook nog steeds doen maar heb er echt geen puf voor. :O Misschien woensdag, dan ben ik vrij. Want moet er wel echt even voor gaan zitten anders heeft het geen zin. :')
pi_130994035
Hai. Hier een mededeling over mijn newb bezigheden in gw2.

Ik had als lv 16 een drop gekregen met waarde van 17gold. superveel voor mij natuurlijk :P
geinvesteerd in een shitload aan groene hammers (allemaal verschillende) (de goedkoopste). Alles bij elkaar zo ongeveer 350 van die dingen gekocht.

Alles kapot gesalvaged, materials zoals iron en soft wood weer verkocht, waardoor ik nog 7 gold over heb.
Maar van alle essence of lucks die ik gekregen heb ben ik van 21% hop ineens naar 70% magic find geknalt :P

Weet niet of het echt wat uitmaakt, maar is wel geinig natuurlijk
pi_131020327
Nou, serial gekocht, game is bijna klaar met downloaden.
Far Shiverpeaks server it is :7
pi_131023199
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nou, serial gekocht, game is bijna klaar met downloaden.
Far Shiverpeaks server it is :7
toll :) kom je ook in GoT guild? best heel erg actief
pi_131023689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

FoK*
Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
pi_131024136
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:39 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Ja, had de leiders al toegevoegd, maar zijn nog niet online geweest.
Toch even wennen, heb jarenlang GW1 gespeeld, is dit toch weer heel iets anders.
Ik voel me een newb ;(
pi_131024151
Een bekende komt weer terug: http://fok.nl/617006
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_131024218
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:10 schreef Pheno het volgende:
Een bekende komt weer terug: http://fok.nl/617006
Iedere twee weken nieuwe content, dat is m'n 30eu wel waard :P
Weet jij iets over de development van de Mac client? Is al een jaar in beta geloof ik
pi_131024291
Die werkt prima, ik speel(de) zelf ook op Mac. Ik heb alleen zo'n verdomd veel tijdgebrek dat het er niet verder van gekomen is.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_131039140
Niemand online die me toegang tot de guild kan verschaffen? ;(
pi_131076306
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niemand online die me toegang tot de guild kan verschaffen? ;(
FOK guild? bestaat maar uit 1 lid toch? :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')