SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
Graagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik zou Affelay er wel bij willen hebben. Geef hem 2 miljoen euro salaris.
Die speelt pas in 2014 weer en komt toch niet door de medische keuring heen, toetoet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik zou Affelay er wel bij willen hebben. Geef hem 2 miljoen euro salaris.
Ja, zo'n passe-partout spreekt me wel aan, maar daar heb ik momenteel het geld niet voorquote:
Ik huil met je mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo'n passe-partout spreekt me wel aan, maar daar heb ik momenteel het geld niet voor
Bagger.
Barca zal wel 90 euro worden voor een goede plek ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo'n passe-partout spreekt me wel aan, maar daar heb ik momenteel het geld niet voor
Bagger.
Dat is geen Nederlander. En hij gaat al naar PSV toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Labyad, ik weet het zeker. Die komt Eriksen vervangen.
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen Nederlander. En hij gaat al naar PSV toch?
Hm, goeie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Labyad eist toch 2 miljoen euro salaris? Dat gaat Ajax echt niet betalenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik las ergens dat hij weer heel graag naar NL wilde, dus ook wel teruggaat in salaris.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Labyad eist toch 2 miljoen euro salaris? Dat gaat Ajax echt niet betalen
Volgens mij heel graag naar PSV. Maar is ook geen Nederlander toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij weer heel graag naar NL wilde, dus ook wel teruggaat in salaris.
Ok, maar dan zou hij max 1 miljoen krijgen...zou hij dat doen? (Als hij terug wil zou Ajax in ieder geval enige oplossing zijn)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij weer heel graag naar NL wilde, dus ook wel teruggaat in salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |