SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
Graagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik zou Affelay er wel bij willen hebben. Geef hem 2 miljoen euro salaris.
Die speelt pas in 2014 weer en komt toch niet door de medische keuring heen, toetoet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ja, zo'n passe-partout spreekt me wel aan, maar daar heb ik momenteel het geld niet voorquote:
Ik huil met je mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo'n passe-partout spreekt me wel aan, maar daar heb ik momenteel het geld niet voor
Bagger.
Barca zal wel 90 euro worden voor een goede plek ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zo'n passe-partout spreekt me wel aan, maar daar heb ik momenteel het geld niet voor
Bagger.
Dat is geen Nederlander. En hij gaat al naar PSV toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Labyad, ik weet het zeker. Die komt Eriksen vervangen.
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen Nederlander. En hij gaat al naar PSV toch?
Hm, goeie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Labyad eist toch 2 miljoen euro salaris? Dat gaat Ajax echt niet betalenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik las ergens dat hij weer heel graag naar NL wilde, dus ook wel teruggaat in salaris.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:06 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Labyad eist toch 2 miljoen euro salaris? Dat gaat Ajax echt niet betalen
Volgens mij heel graag naar PSV. Maar is ook geen Nederlander toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij weer heel graag naar NL wilde, dus ook wel teruggaat in salaris.
Ok, maar dan zou hij max 1 miljoen krijgen...zou hij dat doen? (Als hij terug wil zou Ajax in ieder geval enige oplossing zijn)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij weer heel graag naar NL wilde, dus ook wel teruggaat in salaris.
Ja maar misschien kwam Ajax ertussen ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij heel graag naar PSV. Maar is ook geen Nederlander toch?
Ach als hij de poule zit van Ajax in de CL dan zou ik me wel kunnen voorstellen dat je naar Ajax komt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ok, maar dan zou hij max 1 miljoen krijgen...zou hij dat doen? (Als hij terug wil zou Ajax in ieder geval enige oplossing zijn)
Afellay.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Is Affelay geblesseerd? Dat zou wel echt een versterking zijn.
Dat heb ik aan het begin van het topic nog uitgelegd...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
PSV kon hem al voor een ton meenemen toen ze arias en schaars haalden, maar hebben ze toen niet gedaan vanwege salaris eisen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou gewoon je muil.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Ik bedoel meer qua inlevering van het salarisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar misschien kwam Ajax ertussen ofzo
[..]
Ach als hij de poule zit van Ajax in de CL dan zou ik me wel kunnen voorstellen dat je naar Ajax komt.
Jawel, heeft alleen voor Marokko gekozen volgens mij. Zou wel een goede zijn als vervanger van Eriksen. Wel een vervelend mannetje, al doet hij een poging tot een charmeoffensief om weer in het gevlei te komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat hij dat er wel voor over heeft.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua inlevering van het salaris
Mmmhh...ik weet het nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dat hij dat er wel voor over heeft.
Hij heeft wel ballen hoor als hij terugkomt bij PSVquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:10 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Jawel, heeft alleen voor Marokko gekozen volgens mij. Zou wel een goede zijn als vervanger van Eriksen. Wel een vervelend mannetje, al doet hij een poging tot een charmeoffensief om weer in het gevlei te komen.
Kan ook dat PSV hem weer terugneemt, maar dan zal hij toch echt nog verder door het stof moeten.
Die viel vorig topic al...maar het zal best wel eens urby kunnen zijn ja..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik laat even een naam vallen. Oeps, daar valt ie.
Urby Emanuelson
My mistake.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barazite, als je het goed uit wilt spreken.
Duarte & ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar het is dus Duarte en een andere speler? Of twee onbekende spelers?
Wel goed dat ze voor Nederlanders gaan.
Wie denkt dat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je denkt dat Elia een goede optie is...
Krijg toch eens wat met je Afellay. Die speelt pas in 2014 weer en komt toch niet door de medische keuring heen, toetoetquote:
Dan ga ik echt heel erg huilen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Ik denk zelf aan Duarte & Heitinga wellicht...
Urby op de plek van Eriksen zou tof zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik laat even een naam vallen. Oeps, daar valt ie.
Urby Emanuelson
Ajax heeft geen centrale verdediger nodig....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Of op de plek van Fischerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Urby op de plek van Eriksen zou tof zijn
Ja, laten we een centrale verdediger kopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:13 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Die is met een hoop trammelant uit Eindhoven vertrokken, die nemen ze echt niet terug. Maar hij is wel aantrekkelijk want in Portugal gaat het nou niet echt crescendo met hem. Ook met z'n club gaat het niet ze goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is geen Nederlander. En hij gaat al naar PSV toch?
Graagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Geen gezeur, geen gezeik. Lekker voetballen. Onder Martin Jol vond ik hem ook nog aardig spelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lees nou godverdomme eens wat ik heb gezegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
jij wil liever een urzaiz, viktor sikora, machlas, luque of sonck type?
Altijd goed tegen PSV en Feyenoord, en tegen de rest knudde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen gezeur, geen gezeik. Lekker voetballen. Onder Martin Jol vond ik hem ook nog aardig spelen.
Knip het draadje van je toetsenbord door.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
jij wil liever een urzaiz, viktor sikora, machlas, luque of sonck type?
Oh nee shitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Zijn dat Nederlanders? What the fuck.
jij zit toch op korfbal?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees nou godverdomme eens wat ik heb gezegd.
Te duur en te veel salarisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:17 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
De Guzman zou toch eens een aankoop zijn maar zal toch nooit gebeuren.
Omdat die verhuurd is aan Swansea ja, lees je eerst in voordat je ongecontroleerd rare dingen roept.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:17 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
De Guzman zou toch eens een aankoop zijn maar zal toch nooit gebeuren.
Denswil ipv Alderweireld en een aankoop of Andersen in de plaats van Eriksen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:17 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
We mogen onze verwachtingen wel bijstellen hoor. Zonder Eriksen en Alderweireld zijn we gewoon 30-40 procent minder. Mike van der Hoorn is er nog niet klaar voor. Daar moet echt een 'topper' voor gehaald worden. Serero zou er klaar voor moeten zijn in z'n derde seizoen bij ons aller Ajax, om Eriksen op te volgen.
Ben bang dat Frank voor Veltman kiest in de toekomst.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denswil ipv Alderweireld en een aankoop of Andersen in de plaats van Eriksen.
Komt goed joh.
Mensen die kat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitwerpselen van mijn kat zitten op het vliegtuig naar Spanje.
ik moest niet lachenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat de fuck.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |