Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Leugens!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dat bij jou zo uitpakt wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
Hey jijquote:
ZO SCHATTIGquote:
Mquote:
Enthousiast heurquote:
Ja goedquote:
Joofquote:
Ach, lekker lui dagje. Hoort er ook bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Enthousiast heur!
[..]
Ja goed. Ik was vrij vandaag dus ik heb de hele dag gegamed
...
!
[..]
Joof!
Truequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, lekker lui dagje. Hoort er ook bij
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Enthousiast heur!
[..]
Ja goed. Ik was vrij vandaag dus ik heb de hele dag gegamed
...
!
[..]
Joof!
Uugh wat een werkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
Pff, zo een boxspring naar boven slepen en ook nog een kast in elkaar zetten
Dat is hip ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een of ander grietje in een outfit fietsen, wat leek op een pyjama
JEUJquote:
Ik snap ook niet waarom het mode isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is hip ofzo. Ik zie die mokkels komen en gaan op mijn werk
. Ik weet ook meteen precies waar je het over hebt
.
Van die hobbezakken die je buurvrouw 3 huizen naast je verkooptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Nee juist die wijde fladderdingenquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Van die hobbezakken die je buurvrouw 3 huizen naast je verkooptOe ja die hysterische dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheeltquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Uugh wat een werkGelukkig hoef ik alleen maar naar de winkel voor geraspte kaas
..
Primaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor en met jou dan?
[..]
Hoi
Echt focking lelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is hip ofzo. Ik zie die mokkels komen en gaan op mijn werk
. Ik weet ook meteen precies waar je het over hebt
.
Aaah nice, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
PrimaMorgen bij een Seat Ibiza kijken denk ik
Enter Sjonniemodequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheeltHeb je geen blok kaas en zo'n rasp?
[..]
PrimaMorgen bij een Seat Ibiza kijken denk ik
Nee, die nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
ditte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de beste afbeelding maar ik weet niet hoe die krengen heten dus dat zoekt zo kut
edit: oh gewoon harembroeken dus...
Net zo ergquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
ditte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de beste afbeelding maar ik weet niet hoe die krengen heten dus dat zoekt zo kut
edit: oh gewoon harembroeken dus...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Van die hobbezakken die je buurvrouw 3 huizen naast je verkooptTe lelijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ow was me nog niet opgevallen, op de uitbouwwagens na dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tegenwoordig ook een petjesgast/bontkraagjes auto
Dat komt omdat vrouwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het heeft je ook geen successen gebracht he
Ow hoiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Qua broekenmode is het sowieso rampzalig voor vrouwen. Die hangdingen hierboven en veel broeken met zo'n laag kruis.Geef me een gewone, flatteus zittende broek aub.
Hai?quote:
Jeans. wel in de juiste maat pls..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Qua broekenmode is het sowieso rampzalig voor vrouwen. Die hangdingen hierboven en veel broeken met zo'n laag kruis.Geef me een gewone, flatteus zittende broek aub.
Cameltoesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Alleen in jeans lopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jeans. wel in de juiste maat pls..
gewoon geen broeken meer dragen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Nee!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap het broeder, je moet homo worden dus.
Ik moet nog werkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is vrijdag!!
Alcohol doodt bacteriën!!
2 verdomd goede redenen om nu een pilsje open te trekken
En het zou leuk zijn als vrouwen leren welke maat ze hebben en dat die skinny echt NIET voor elke maat geschikt is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Heeeeel slim jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is vrijdag!!
Alcohol doodt bacteriën!!
2 verdomd goede redenen om nu een pilsje open te trekken
Te grote smartphones in de kontzak wegstoppen van een te kleine skinnyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het zou leuk zijn als vrouwen leren welke maat ze hebben en dat die skinny echt NIET voor elke maat geschikt is.
Oh en dat je echt WEL een tas moet meenemen als je een skinny aandoet!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kat ligt in de dakgoot te pitten
Daarom draag ik ook geen skinnyjeans inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het zou leuk zijn als vrouwen leren welke maat ze hebben en dat die skinny echt NIET voor elke maat geschikt is.
Bleef het daar maar bij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te grote smartphones in de kontzak wegstoppen van een te kleine skinny
Ik ben niet slimquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bleef het daar maar bij.
Bij sommige sletjes kan je zelfs zien dat ze oogpotlood, mascara, peuken, aansteker, en zelfs een condoom bij hebben!!
Ik heb goed gegeten vandaag!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw woorden. Je weet zelf wel of het verstandig is en wat niet
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kat ligt in de dakgoot te pitten
Inclusief muffintop en te kort topjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die groep doet het er dan ook om
Van die uitstekende telefoonsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ziet er niet uit manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een goede cameltoe niet kunnen waarderen
Whahahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die uitstekende telefoons
Of telefoon bij je tiet die wederom uitsteekt
Nice bro, hopelijk veel wind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
Trouwens weekje Zanzibar vanaf volgend weekend bitches!
Hey, daar is Freddie Mercury geboren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
Oh zo'n topje zonder bandjes wat net geen topje meer mag heten.. Ook een maat of 2 te klein het liefst..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inclusief muffintop en te kort topje![]()
![]()
![]()
Have fun, alvast!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
Ja, zo lelijk als het zo opzichtig isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Ja ik heb ook meestal mn foon in mn bh.
Was ik in de kroeg, meisje had zelfde foon als ik maar die van haar stak echt enorm uit
Freddy was homo /interessant feitje #2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, daar is Freddie Mercury geboren.
/zeer interessant feitje
(nutteloze) feitjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
/zeer interessant feitje
Nice!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
Hij is inmiddels ook overleden aan Aids.. Feitje #3quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Freddy was homo /interessant feitje #2
Goed dat ik het weet, nu kan ik vredig stervenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
/zeer interessant feitje
het zijn geen nutteloze toffe feitjes meer als letterlijk iedereen het weetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij is inmiddels ook overleden aan Aids.. Feitje #3
Dat jij nou als een puberjochie overal opgewonden van wordtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja bah nu je het zegt
[ afbeelding ]
Da's ook een feit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
het zijn geen nutteloze toffe feitjes meer als letterlijk iedereen het weet
Ja en dan vooral dames met hangtieten die daarin lopen en de hele tijd zeer charmant dat ding weer omhoog plukkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh zo'n topje zonder bandjes wat net geen topje meer mag heten.. Ook een maat of 2 te klein het liefst..
Bij mij valt het niet op, ik kan heel veel opbergen in mijn bhquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have fun, alvast!
[..]
Ja, zo lelijk als het zo opzichtig is
Ik wist dat van Zanzibar ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zijn geen nutteloze toffe feitjes meer als letterlijk iedereen het weet
Niet zo chagrijnig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Goed dat ik het weet, nu kan ik vredig sterven
Boeie, een goede cameltoe kan altijdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij nou als een puberjochie overal opgewonden van wordt
Tevens hadden we het over kleding en geen lingerie
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I take that as a no..
Jammer weer
Als ik ga verhuizen kan ik jou inhuren dus?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan vooral dames met hangtieten die daarin lopen en de hele tijd zeer charmant dat ding weer omhoog plukken
[..]
Bij mij valt het niet op, ik kan heel veel opbergen in mijn bh
Neen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Boeie, een goede cameltoe kan altijd
Huuuuuquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan vooral dames met hangtieten die daarin lopen en de hele tijd zeer charmant dat ding weer omhoog plukken
[..]
Uhm met dank aan de skinny jeans zie je die dus ook te vaak bij de gewone kleding!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat jij nou als een puberjochie overal opgewonden van wordt
Tevens hadden we het over kleding en geen lingerie
Op zich wel maar dan zou ik mij moeten voorstellen aan jouw moeder en dus neequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik ga verhuizen kan ik jou inhuren dus?
Zolang het in de eerste plaats maar heel veel tiet is dat je er in stopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Voor de slechtst geklede persoon? Meest dronken persoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huuuuu![]()
Kun je nagaan wat ik en mijn collega's vaak doen op die hardcorefeesten, vooral als we ze 's nachts weer gaan ophalen
Punten en cijfers geven etc..
Sowieso!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang het in de eerste plaats maar heel veel tiet is dat je er in stopt.
Dat doen mijn collega's ook altijd als we na de lunch een rondje gaan lopenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huuuuu![]()
Kun je nagaan wat ik en mijn collega's vaak doen op die hardcorefeesten, vooral als we ze 's nachts weer gaan ophalen
Punten en cijfers geven etc..
Ja, dat zei ik dus. Dat vind ik lelijk en verre van opwindend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm met dank aan de skinny jeans zie je die dus ook te vaak bij de gewone kleding!!
[..]
Op zich wel maar dan zou ik mij moeten voorstellen aan jouw moeder en dus nee
Joof geeft tenminste toe dat hij er ook aan mee doet!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doen mijn collega's ook altijd als we na de lunch een rondje gaan lopen
[..]
Ja, dat zei ik dus. Dat vind ik lelijk en verre van opwindend.
Gheghe, goed punt
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wel maar dan zou ik mij moeten voorstellen aan jouw moeder en dus nee
Exact. Ik doe het dan ook niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof geeft tenminste toe dat hij er ook aan mee doet!!
Dat weet ik
Nepvent!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah, maar meestal gaat het dan om het sletterigst/hoerigst en gaat door tot clown enzo.. Hilarisch wat je tegenkomt daarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Joof geeft tenminste toe dat hij er ook aan mee doet!!
Dat weet ik
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Prachtig!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Echt he, ontkennen ook gewoon, wat is deze Vin, waar zijn je ballen heen? Zeker stuk door je motor?quote:
Gewoon de 2e al die het laat afwetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, Faxie toch..
Hier, als troost![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Karma omdat je mij aan de kant schoof.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon de 2e al die het laat afwetenEn zij kwamen met het idee
Oh das wel nasty ja..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon de 2e al die het laat afwetenEn zij kwamen met het idee
Over ballen gesproken!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt he, ontkennen ook gewoon, wat is deze Vin, waar zijn je ballen heen? Zeker stuk door je motor?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef Tamashii het volgende:
Vinniiee nou heb je mijn geheime haar gezien
Waar zijn de jouwe heen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over ballen gesproken!!
Huppelkind was van de week voor de zoveelste keer geld kwijt geraakt. Nu zijn de zomerfeesten bezig hier en daar wil hij naartoe.
Hij: Hmm
Ik:![]()
Hij: ja geduld!
Ik:![]()
![]()
Hij: first I have to grow some balls mom!!![]()
Ik: hoeveel geld wil je? En hoe groot denk je dat de kans is dat je het krijgt?
Hij: maar maar maar ik ben lief!! En geef toe, ik begon grappig!!
Ik: *geeft 20 euro*
Laatste weekend voor school begint!!quote:
quote:
Raar beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme ik had hem 20 losse euro's moeten geven en in elke zak en sok iets moeten stoppenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
En niet weer kwijtraken Y, anders voortaan werken voor je geld!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme ik had hem 20 losse euro's moeten geven en in elke zak en sok iets moeten stoppen
Komt goedquote:
Verlorenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt he, ontkennen ook gewoon, wat is deze Vin, waar zijn je ballen heen? Zeker stuk door je motor?
Ja!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:50 schreef Tamashii het volgende:
Vinniiee nou heb je mijn geheime haar gezien
Of het hele bedrag in 10 en 20 centen.. Just a thoughtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed![]()
Dat ga ik nog wel een keer doen
Zijn portemonnee is hij dus ook al een keer kwijt geraaktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Aan z'n hand of in z'n portomonee lijmen had ook geniaal geweest trouwens Hups
Niet voor hem, maar wel voor jou
Hihiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh das wel nasty ja..
Nieuwe hosselen daar dan maar
Ook leuk ja!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of het hele bedrag in 10 en 20 centen.. Just a thought
Jij krijgt je les nog wel johquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Karma omdat je mij aan de kant schoof.
Sleutel aan een ketting aan z'n oren/tepel piercenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn portemonnee is hij dus ook al een keer kwijt geraakt![]()
Echt, als die het huis uit gaat dan staat hij hier minstens 3x in de week voor de deur om zijn reservesleutel op te halen![]()
Kind raakt alles kwijt en vergeet ook alles
Piercen? Nietgeweer!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sleutel aan een ketting aan z'n oren/tepel piercen
Ik heb sinds een paar weken weer contact met een dame, en ze is best wel leukquote:
Die ene van de foto op FB? Of een ander?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar weken weer contact met een dame, en ze is best wel leuk![]()
Van de week nog blijven eten
Wut?quote:
Ik dacht ik doe eens niet de gebruikelijkequote:
post makenquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens niet de gebruikelijke
[..]
post maken
Dat is knuddequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
Oud collega doet aan brommersprint. 2 weken geleden was die helemaal happy want hij was helemaal op tijd klaar en de brommert reed goed.
Je voelt 'm al aankomen... krukas heeft het zojuist begeven en morgen is de sprint
Die jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ene van de foto op FB? Of een ander?
Ben er over 1:24quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht ik doe eens niet de gebruikelijke
[..]
post maken
Dat klinkt veel leuker dan sprintenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is knudde
Dat wordt brommers kieken ipv sprinten
Scherpquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is knudde
Dat wordt brommers kieken ipv sprinten
1 uur 24 minuten of wat?quote:
1 dag en 24 secondenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scherp
[..]
1 uur 24 minuten of wat?
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef Raene het volgende:
Hoe blij kan iemand worden van voedsel.. bohh
Ik zou blij worden als......quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef Raene het volgende:
Hoe blij kan iemand worden van voedsel.. bohh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou blij worden als......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watskebeurtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
Woei, kast hoeft nog niet in elkaar.Moet eerst behangen worden
Dankquote:
[..]
Ik zou blij worden als......Oh, stuur maar door als je er klaar mee bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
[..]
Ik zou blij worden als......Ok die boobs zijn gewoon misselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb spontaan geen honger meer omdat ik er ook zo uit wil zien
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Hell no....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, stuur maar door als je er klaar mee bent
Buufs before hommos tochquote:
Was het maar zo'n feestquote:
Eerst maar es afwachten hoe die boobs er zonder kleding uitzien. Dan weet je pas echt of er reden is om jaloers te zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:24 schreef Raene het volgende:
Ok die boobs zijn gewoon misselijkIk heb spontaan geen honger meer omdat ik er ook zo uit wil zien
Pffrtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
M'n zusje is naar de slaapkamer van mn moeder verhuisd en visa versaMaar zusje heeft geen kast en die werd vandaag bezorgd. Wilde net gaan beginnen komen ze thuis en hoefde nog niet te beginnen want moest eerst behangen worden
[..]
Ik zou blij worden als......Da's toevallig, ze is net op bezoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je langs? Je lijkt d'r wel leuk![]()
Ik wil ook wel eens watquote:
Hoax!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's toevallig, ze is net op bezoek.
Kom je langs? Je lijkt d'r wel leuk
Oh triootje. Kan je dat wel aan Faxerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's toevallig, ze is net op bezoek.
Kom je langs? Je lijkt d'r wel leuk
Nee niksquote:
NOU VOORUIT DAN MAARquote:
Genoeg Fax voor iedereenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh triootje. Kan je dat wel aan Faxer
Oh dan doe ik ook meequote:
Someone say billenkoekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed zo. Anders billenkoek
[..]
Was deze?
Misdraag je, dan is er vast wel iemand die je afstraft.quote:
Neh, genoeg bier en wijn gezien deze weekquote:
Dat zal best jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neh, genoeg bier en wijn gezien deze week
quote:
If onlyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misdraag je, dan is er vast wel iemand die je afstraft.
quote:
ik stink nu ook keihard naar bierquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh, dokter belde vanmiddag of ik vandaag nog langs kon komen want mijn ontstekingswaarden zijn nogal gestegen... Kon alleen niet want stond op het werk.. Nu moet ik er dinsdag naartoe.. Kvind het eng.
Je moet het dan ook schenken of opzuipen, niet over je heen gooienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stink nu ook keihard naar bier
Morgen komt J als het goed isquote:
het is nooit goed als een drukbezette man wil dat je asap langskomtquote:
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is nooit goed als een drukbezette man wil dat je asap langskomt
Niet eens gedaan, het vat was leeg en sproeide me onderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet het dan ook schenken of opzuipen, niet over je heen gooien
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is nooit goed als een drukbezette man wil dat je asap langskomt
Lekker danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet eens gedaan, het vat was leeg en sproeide me onder
ik kon maandag niet in de middag.. En later dan dinsdag ging ie niet mee akkoordquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, inderdaadMaandag kon niet?
Ook jij kan je gruwelijk gaan misdragen om billenkoek uit te lokken.quote:
Ja. Ik ben wel blij met mijn nieuwe huisarts.. Hij neemt wel de tijd voor mequote:
Hmm.. En dan zit er net zo'n weekend tussen, wetende dat er iets niet goed zit en je wel móét wachtenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kon maandag niet in de middag.. En later dan dinsdag ging ie niet mee akkoord
Neequote:
bierdouche!!quote:
ja, ben er bepaald niet gerust op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm.. En dan zit er net zo'n weekend tussen, wetende dat er iets niet goed zit en je wel móét wachten![]()
ook nogquote:
Niet meer dan logisch, lijkt me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ben er bepaald niet gerust op.
Klopt, het is een awesome haarverstevigerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bier schijnt goed te zijn voor je haar.Althans dacht zoiets gehoord te hebben.
Ei ook.. Maar dat smeer ik toch echt niet op m'n hoofd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
sowieso, miep ongeduldig als ik benquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch, lijkt me.
nog niks van gemerktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben tevreden met mijn haar. 5/7x zit het toch nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef Raene het volgende:
[..]
Klopt, het is een awesome haarversteviger.
Ja maar jij bent geen vrouwquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ei ook.. Maar dat smeer ik toch echt niet op m'n hoofd..
Vreet je jezelf al op?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso, miep ongeduldig als ik ben
Ohquote:
ben goed aan het nadenken waar er ergens een ontsteking kan zitten en begin ook te twijfelen of hij niet gewoon wilt dat ik voor die schildklier langskom maar het Niet zegt omdat ie weet hoe ik met stress omga.. En aangezien ie eigenlijk daarop prikte en er verder niks over zei heb ik nu mijn twijfelsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben tevreden met mijn haar. 5/7x zit het toch niet
[..]
Ja maar jij bent geen vrouw
[..]
Vreet je jezelf al op?
Hmm, ja dat zou natuurlijk kunnen, maar dat is ook slechts giswerk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ben goed aan het nadenken waar er ergens een ontsteking kan zitten en begin ook te twijfelen of hij niet gewoon wilt dat ik voor die schildklier langskom maar het Niet zegt omdat ie weet hoe ik met stress omga.. En aangezien ie eigenlijk daarop prikte en er verder niks over zei heb ik nu mijn twijfels
precies.. Maar zo gaat mijn hoofd nu.. Enorm irritantquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja dat zou natuurlijk kunnen, maar dat is ook slechts giswerk.
Begrijpelijk. Ik kan nu wel zeggen 'probeer er niet aan te denken', maar dat werkt toch nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies.. Maar zo gaat mijn hoofd nu.. Enorm irritant
Dat probleem heb ik de afgelopen paar jaar alquote:
iets met roze olifantjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik kan nu wel zeggen 'probeer er niet aan te denken', maar dat werkt toch niet
Waarom stond er dan dat telefoonnummer op die bus?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oh fijn. Brief van connexxion dat ze niks met mijn klacht kunnen doen omdat het lijnnummer onder Arriva valt
Wut?quote:
het is echt erg joh....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik de afgelopen paar jaar al.
Toen ik de reclame zag waren het ammal mongols die gekoppeld worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Op TLC: The undateables. Dat klinkt wel grappig eigenlijk
Jij hier?quote:
Zo klinkt het inderdaad. Tevens: reclamesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Toen ik de reclame zag waren het ammal mongols die gekoppeld worden.
Aldo? Neen.quote:
oh dat heb ik vorige keer gezien, dat is idd wel vermakelijk, vorige keer was er iemand met tourette en een asperger persoon...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Op TLC: The undateables. Dat klinkt wel grappig eigenlijk
Dat klinkt wel grappigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat heb ik vorige keer gezien, dat is idd wel vermakelijk, vorige keer was er iemand met tourette en een asperger persoon...
Goed tekenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo klinkt het inderdaad. Tevens: reclames
De aids van tv.
[..]
Aldo? Neen.
Je moest eens weten wat er allemaal mis kan gaan voor en tijdens de filmquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze gingen naar de bios toch? Grote kans dat de film nog bezig is
Dat weet ik niet. Ik date nooit, want FOK!ker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er allemaal mis kan gaan voor en tijdens de film
Dat had ik kunnen weten natuurlijk.quote:
Ik had gegoogeld op rampdate bioscoopquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik date nooit, want FOK!ker.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik had gegoogeld op rampdate bioscoop
Hier ook bowlingmeets hosselenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen weten natuurlijk.
Leuk! Ook hier ga ik niet mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier ook bowlingmeets hosselen
Hier zijn ze meer van het poolenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hier ook bowlingmeets hosselen
Nog beter, ik heb de breng-klachtenlijn gebeld. Dat is een overkoepelende organisatiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom stond er dan dat telefoonnummer op die bus?_!!!!!!!!!
Klacht indienen
[..]
Wut?
Poolen? Ik ga meequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier zijn ze meer van het poolen
Wat een bendequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nog beter, ik heb de breng-klachtenlijn gebeld. Dat is een overkoepelende organisatie![]()
Dat is een gezegde/uitspraak: als iemand zegt dat je niet aan roze olifantjes moet denken dan denk je automatisch aan roze olifantjes
Laatste keer dat we gepoold hebben was in Arnhem, dus dan kan je beter een meet daar in de buurt organiseren oid als het te ver isquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een bende![]()
Oh, ken ik nietAs usual
[..]
Laatste keer dat we gepoold hebben was in Arnhem, dus dan kan je beter een meet daar in de buurt organiseren oid
Arnhem .. Hoe kom ik in vredes naam weer thuisquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meld je aan, volgende week in Arnhem
Verkeerde kant van de Waalquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meld je aan, volgende week in Arnhem
Op de enige goede manier: kruipendquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Arnhem .. Hoe kom ik in vredes naam weer thuis?
dan drink je niet en ga je met de auto?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:16 schreef Raene het volgende:
[..]
[..]
Arnhem .. Hoe kom ik in vredes naam weer thuis?
Ik weet nog niet of ik wel thuis slaapquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan drink je niet en ga je met de auto?
of je slaapt bij vinnie![]()
hij heeft zijn 1pers bedje pas ingeruild voor een 2persoons
Oh god.. Nijmegen die overspoeld wordt door Fokkers.. Ik zie het al helemaal voor me. Nijmegen centrum vol met autistenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel ideeën waren voor een Nijmegen-meet
Ach, je kan er wel beter shoppen dan hier..quote:
"It's the beginning of the apocalypse"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh god.. Nijmegen die overspoeld wordt door Fokkers.. Ik zie het al helemaal voor me. Nijmegen centrum vol met autisten
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"It's the beginning of the apocalypse"
Werkt niet hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook jij kan je gruwelijk gaan misdragen om billenkoek uit te lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |