Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Leugens!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dat bij jou zo uitpakt wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
Hey jijquote:
ZO SCHATTIGquote:
Mquote:
Enthousiast heurquote:
Ja goedquote:
Joofquote:
Ach, lekker lui dagje. Hoort er ook bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Enthousiast heur!
[..]
Ja goed. Ik was vrij vandaag dus ik heb de hele dag gegamed
...
!
[..]
Joof!
Truequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, lekker lui dagje. Hoort er ook bij
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Enthousiast heur!
[..]
Ja goed. Ik was vrij vandaag dus ik heb de hele dag gegamed
...
!
[..]
Joof!
Uugh wat een werkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
Pff, zo een boxspring naar boven slepen en ook nog een kast in elkaar zetten
Dat is hip ofzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een of ander grietje in een outfit fietsen, wat leek op een pyjama
JEUJquote:
Ik snap ook niet waarom het mode isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is hip ofzo. Ik zie die mokkels komen en gaan op mijn werk
. Ik weet ook meteen precies waar je het over hebt
.
Van die hobbezakken die je buurvrouw 3 huizen naast je verkooptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Nee juist die wijde fladderdingenquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Van die hobbezakken die je buurvrouw 3 huizen naast je verkooptOe ja die hysterische dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheeltquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Uugh wat een werkGelukkig hoef ik alleen maar naar de winkel voor geraspte kaas
..
Primaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor en met jou dan?
[..]
Hoi
Echt focking lelijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is hip ofzo. Ik zie die mokkels komen en gaan op mijn werk
. Ik weet ook meteen precies waar je het over hebt
.
Aaah nice, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
PrimaMorgen bij een Seat Ibiza kijken denk ik
Enter Sjonniemodequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat scheeltHeb je geen blok kaas en zo'n rasp?
[..]
PrimaMorgen bij een Seat Ibiza kijken denk ik
Nee, die nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
ditte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de beste afbeelding maar ik weet niet hoe die krengen heten dus dat zoekt zo kut
edit: oh gewoon harembroeken dus...
Net zo ergquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:19 schreef rhubarbje het volgende:
ditte
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de beste afbeelding maar ik weet niet hoe die krengen heten dus dat zoekt zo kut
edit: oh gewoon harembroeken dus...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Van die hobbezakken die je buurvrouw 3 huizen naast je verkooptTe lelijk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ow was me nog niet opgevallen, op de uitbouwwagens na dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tegenwoordig ook een petjesgast/bontkraagjes auto
Dat komt omdat vrouwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het heeft je ook geen successen gebracht he
Ow hoiquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Qua broekenmode is het sowieso rampzalig voor vrouwen. Die hangdingen hierboven en veel broeken met zo'n laag kruis.Geef me een gewone, flatteus zittende broek aub.
Hai?quote:
Jeans. wel in de juiste maat pls..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Qua broekenmode is het sowieso rampzalig voor vrouwen. Die hangdingen hierboven en veel broeken met zo'n laag kruis.Geef me een gewone, flatteus zittende broek aub.
Cameltoesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Alleen in jeans lopen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jeans. wel in de juiste maat pls..
gewoon geen broeken meer dragen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Nee!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap het broeder, je moet homo worden dus.
Ik moet nog werkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is vrijdag!!
Alcohol doodt bacteriën!!
2 verdomd goede redenen om nu een pilsje open te trekken
En het zou leuk zijn als vrouwen leren welke maat ze hebben en dat die skinny echt NIET voor elke maat geschikt is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:27 schreef Fascination het volgende:
Heeeeel slim jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is vrijdag!!
Alcohol doodt bacteriën!!
2 verdomd goede redenen om nu een pilsje open te trekken
Te grote smartphones in de kontzak wegstoppen van een te kleine skinnyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het zou leuk zijn als vrouwen leren welke maat ze hebben en dat die skinny echt NIET voor elke maat geschikt is.
Oh en dat je echt WEL een tas moet meenemen als je een skinny aandoet!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kat ligt in de dakgoot te pitten
Daarom draag ik ook geen skinnyjeans inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het zou leuk zijn als vrouwen leren welke maat ze hebben en dat die skinny echt NIET voor elke maat geschikt is.
Bleef het daar maar bij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te grote smartphones in de kontzak wegstoppen van een te kleine skinny
Ik ben niet slimquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bleef het daar maar bij.
Bij sommige sletjes kan je zelfs zien dat ze oogpotlood, mascara, peuken, aansteker, en zelfs een condoom bij hebben!!
Ik heb goed gegeten vandaag!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jouw woorden. Je weet zelf wel of het verstandig is en wat niet
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kat ligt in de dakgoot te pitten
Inclusief muffintop en te kort topjequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die groep doet het er dan ook om
Van die uitstekende telefoonsquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ziet er niet uit manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een goede cameltoe niet kunnen waarderen
Whahahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van die uitstekende telefoons
Of telefoon bij je tiet die wederom uitsteekt
Nice bro, hopelijk veel wind.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
Trouwens weekje Zanzibar vanaf volgend weekend bitches!
Hey, daar is Freddie Mercury geboren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
Oh zo'n topje zonder bandjes wat net geen topje meer mag heten.. Ook een maat of 2 te klein het liefst..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inclusief muffintop en te kort topje![]()
![]()
![]()
Have fun, alvast!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
Ja, zo lelijk als het zo opzichtig isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha
Ja ik heb ook meestal mn foon in mn bh.
Was ik in de kroeg, meisje had zelfde foon als ik maar die van haar stak echt enorm uit
Freddy was homo /interessant feitje #2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, daar is Freddie Mercury geboren.
/zeer interessant feitje
(nutteloze) feitjesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, daar is Freddie Mercury geboren.
/zeer interessant feitje
Nice!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Faxie het volgende:
Hij is inmiddels ook overleden aan Aids.. Feitje #3quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Freddy was homo /interessant feitje #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |