leukquote:Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Skittles het volgende:
In FHF is er ook een topic voor Roamler invites![]()
Hier al wel een tijdje Roamler actief en in de vakantie een leuk zakcentje verdiend.Vooral de babymelkchecks elke vrijdag tikken leuk aan.
Beetje jammer is alleen dat de app op de Android zo vreselijk kut is. Steeds de foutmelding "Fout bij verwerking van de foto" of hij kan mijn locatie weer eens niet vinden. Na de gebruikelijke crash doet de app het weer een paar opdrachten redelijk en begint dan weer kuren te vertonen..
Whehe, had ik eergisteren ook. Naja.. Ik had een bavaria koeling op de foto gezet + 2 kartonnen displays en een metalen.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef zeeppaardje het volgende:
Vandaag deed ik een Heineken check, ongeveer 3 km van mijn huis ik. Ik weer onderweg naar huis kom ik thuis 'inzending afgekeurt'Ik had een kartonnen display op de foto gezet en het mocht alleen maar een metalen zijn, maar bij een vriend van mij werd die in een andere winkel wel goedgekeurd. Dus ik een berichtje erachteraan met de vraag hoe dat kon. Het antwoord was dat hij heel heel veel geluk had gehad toen.
Maar goed ik wist nu precies wat ik moest doen en kwam er toch nog een keer langs vandaag. Dus snel naar binnen 2 fotootjes gemaakt en een minuut later weer weg.
Best raar om voor de tweede keer met lege handen langs de kassa te lopen.
Maar hij is nu wel goedgekeurd
Is er een manier om na te kijken of er veel opdrachten in je buurt zijn? Als dat kan en er zijn genoeg opdrachten wil ik het wel proberenquote:Op zondag 22 september 2013 05:37 schreef Jweetje het volgende:
Roamler level 4. Android.
Gewoon leuk voor als ik tijd heb. Ben kleine 3 maanden bezig denk ik. De ene dag komt je route goed uit. De andere x niet.
Plan goed en probeer zeker bij nieuwe opdrachten thuis of onderweg oid de opdracht alvast Door te nemen.
Ow ja. .. ik heb nog een invite over :-P ♥♡
Het aantal opdrachten verschilt natuurlijk van dag tot dag, en op een zondag zal dat niet heel veel zijn. Maar op het moment zijn dit het aantal opdrachten:quote:Op zondag 22 september 2013 08:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Is er een manier om na te kijken of er veel opdrachten in je buurt zijn? Als dat kan en er zijn genoeg opdrachten wil ik het wel proberen
Het is een foto dus ik kan er niet op inzoomen, maar het lijkt alsof er wel een aantal in de buurt te vinden zijnquote:Op zondag 22 september 2013 09:05 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Het aantal opdrachten verschilt natuurlijk van dag tot dag, en op een zondag zal dat niet heel veel zijn. Maar op het moment zijn dit het aantal opdrachten: [ afbeelding ]
Hoe verder je op die kaar inzoomt hoe meer de opdrachten verspreiden, Ik moest hier wel voor inloggen dus weet niet of je als niet-roamler ook die opdrachten kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |