abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130741359
In FHF is er ook een topic voor Roamler invites ;)

Hier al wel een tijdje Roamler actief en in de vakantie een leuk zakcentje verdiend. :) Vooral de babymelkchecks elke vrijdag tikken leuk aan.
Beetje jammer is alleen dat de app op de Android zo vreselijk kut is. Steeds de foutmelding "Fout bij verwerking van de foto" of hij kan mijn locatie weer eens niet vinden. Na de gebruikelijke crash doet de app het weer een paar opdrachten redelijk en begint dan weer kuren te vertonen..
  Forum Admin maandag 2 september 2013 @ 14:47:13 #42
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_130741989
Als iemand een invite over heeft..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  maandag 2 september 2013 @ 17:42:42 #43
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_130747440
Heb t al een jaar, maar gebruik t niet :')
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_130747788
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:24 schreef Skittles het volgende:
In FHF is er ook een topic voor Roamler invites ;)

Hier al wel een tijdje Roamler actief en in de vakantie een leuk zakcentje verdiend. :) Vooral de babymelkchecks elke vrijdag tikken leuk aan.
Beetje jammer is alleen dat de app op de Android zo vreselijk kut is. Steeds de foutmelding "Fout bij verwerking van de foto" of hij kan mijn locatie weer eens niet vinden. Na de gebruikelijke crash doet de app het weer een paar opdrachten redelijk en begint dan weer kuren te vertonen..
leuk :D
Ben je ook wel eens 'betrapt'? En wat zei diegene dan of wat zei jij? Vrijdag keek een manager mij een beetje raar aan maar zei verder niks. Ik vind het wel altijd spannend.

En voor invites kun je beter naar fhf gaan idd dit topic is meer bedoeld voor ervaringen. :)
pi_130749152
Haha, nee ik ben nooit "betrapt". Wel een aantal rare gezichten inderdaad, vooral klanten.
In de Prenatal hier in het centrum is het wel altijd weer leuk. Schap met babymelk staat precies voor de kassa. Ondertussen tel ik het alvast en maak een foto als de winkelmedewerker met een klant bezig is. (Is wel ¤4,50 waard!). Mocht ik ooit de vraag krijgen, zeg ik gewoon dat ik babymelk moet kopen voor net bevallen schoonzus en ik geen idee meer heb welke ze nou wilde.

Ik heb één keer van tevoren gezegd dat ik voor Roamler kwam. Het regende en onweerde die dag en ik liep naar de Telfort winkel. In die winkel was natuurlijk geen hond te bekennen. Zou wel heel erg opvallen als ik daar een foto kwam maken, dus gezegd dat ik kwam in opdracht van Roamler en of ik misschien een foto vanaf de deurmat mocht maken. Manager kende Roamler al en nog een leuk praatje mee gemaakt!

Moet wel toegeven dat ik het in een "onbekende" winkel het heel spannend vind om zo onopvallend mogelijk foto's te maken. Vooral als het meerdere foto's moeten zijn van een x aantal meters schap.

En altijd heel vervelend als er klanten precies voor het schap staan te treuzelen waar je net een foto van moet maken :(
pi_130753389
Ik probeer er al maanden een te krijgen. ;(
pi_130802213
Eindhoven centrum talking. En interesse in een invite :)
pi_130805270
Wat verdien je hier nou aan? Of is het meer iets voor studenten met tijd over?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130810405
Ligt eraan hoeveel tijd je hebt en hoeveel opdrachten er open staan in de buurt. Ik heb op een goede dag wel eens 30-40 euro verdiend in ongeveer 3 uurtjes. Dat was in de vakantie, mooie zonnige dag in het weekend. Een enkele die de opdrachten ook accepteerde, dus er werd niet veel "gekaapt" en er lag veel op een doorlopende route. Zijn dus allerlei factoren waar je rekening mee moet houden.
Nu staat er niet veel open hier (+ veel mensen terug van de vakantie dus vele "kapingen" voor m'n neus) en heb ik gisteren in een uurtje "slechts" 5 euro verdiend.
pi_130812604
Is een uurgemiddelde van 10 Euro dan realistisch? Of zit je daar gemiddeld onder?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130812832
Ligt helemaal aan de dag. Vrijdag met de babymelkchecks zit ik daar wel op, ja. In het weekend ook wel aardig. Doordeweeks zit ik er onder, maar dan besteed ik ook meer tijd aan mijn studie.
pi_131067884
Vandaag deed ik een Heineken check, ongeveer 3 km van mijn huis ik. Ik weer onderweg naar huis kom ik thuis 'inzending afgekeurt' :'( Ik had een kartonnen display op de foto gezet en het mocht alleen maar een metalen zijn, maar bij een vriend van mij werd die in een andere winkel wel goedgekeurd. Dus ik een berichtje erachteraan met de vraag hoe dat kon. Het antwoord was dat hij heel heel veel geluk had gehad toen.

Maar goed ik wist nu precies wat ik moest doen en kwam er toch nog een keer langs vandaag. Dus snel naar binnen 2 fotootjes gemaakt en een minuut later weer weg.

Best raar om voor de tweede keer met lege handen langs de kassa te lopen.

Maar hij is nu wel goedgekeurd :P
pi_131068694
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 19:07 schreef zeeppaardje het volgende:
Vandaag deed ik een Heineken check, ongeveer 3 km van mijn huis ik. Ik weer onderweg naar huis kom ik thuis 'inzending afgekeurt' :'( Ik had een kartonnen display op de foto gezet en het mocht alleen maar een metalen zijn, maar bij een vriend van mij werd die in een andere winkel wel goedgekeurd. Dus ik een berichtje erachteraan met de vraag hoe dat kon. Het antwoord was dat hij heel heel veel geluk had gehad toen.

Maar goed ik wist nu precies wat ik moest doen en kwam er toch nog een keer langs vandaag. Dus snel naar binnen 2 fotootjes gemaakt en een minuut later weer weg.

Best raar om voor de tweede keer met lege handen langs de kassa te lopen.

Maar hij is nu wel goedgekeurd :P
Whehe, had ik eergisteren ook. Naja.. Ik had een bavaria koeling op de foto gezet + 2 kartonnen displays en een metalen.
Rondje door de stad gemaakt en in totaal 12 Heineken checks gedaan (katjiiiing O-) ) plus nog twee Roamler direct opdrachten voor 2 euro en een aardappelcheck voor 6 euro :D .

Ga jij meejuichen met de flashmob morgen? Krijg je wel 20 euro voor.
pi_131068808
Nee die flashmob is voor mij veel te ver en ik moet morgen helaas werken. Het leek me wel een leuke opdracht dat wel, zal er een filmpje van op youtube komen denk je?
pi_131106373
Zo vandaag was ik om 17:00 vrij en besloot ik om met die fiets in de omliggende dorpen de heinenken checks te doen. Na 10km fietsen kwam ik aan bij het eerste dorp. Alles ging goed voor mijn gevoel, super rustig in de winkel dus kon rustig mijn gang gaan.

Op naar het tweede dorp een paar km verderop. Onderweg keek ik even op de kaart of ik er al bijna was en toen kreeg ik de melding, helaas je opdracht is niet goedgekeurd :'(

Je kon niet alle biersoorten die ik had ingevuld op de foto zien.

Jammer dacht ik, maar ik keer niet meer om. Wel vond ik het wat raar, want hoe kun je nou op een vierkante display op 1 foto alle merken zien? Achja het zal wel.

In de tweede opdracht moest ik een foto maken van de kassa's dat was wel even spannend want ik had het gevoel dat er continu op mij werd gelet. Maar op het juiste moment schoot ik een foto en niemand zag of hoorde het toen.

Op naar de derde in hetzelfde dorp. Opdracht geaccepteerd, maar daar bij de Albert Heijn aangekomen zag ik dat van de paden waar ik foto's van moest maken het halve dorp dat gangpad aan het bijvullen was, deze sloeg ik dus maar over.

En toen had ik honger en ging ik maar naar huis, 33km in totaal voor ¤2,50 en 40 xp :P

Achja ik heb me vermaakt met muziek onderweg. Wel jammer dat mijn S3 geluid maakt als je een foto maakt.
pi_131433652
Roamler level 4. Android.

Gewoon leuk voor als ik tijd heb. Ben kleine 3 maanden bezig denk ik. De ene dag komt je route goed uit. De andere x niet.

Plan goed en probeer zeker bij nieuwe opdrachten thuis of onderweg oid de opdracht alvast Door te nemen.

Ow ja. .. ik heb nog een invite over :-P ♥♡
pi_131433929
quote:
1s.gif Op zondag 22 september 2013 05:37 schreef Jweetje het volgende:
Roamler level 4. Android.

Gewoon leuk voor als ik tijd heb. Ben kleine 3 maanden bezig denk ik. De ene dag komt je route goed uit. De andere x niet.

Plan goed en probeer zeker bij nieuwe opdrachten thuis of onderweg oid de opdracht alvast Door te nemen.

Ow ja. .. ik heb nog een invite over :-P ♥♡
Is er een manier om na te kijken of er veel opdrachten in je buurt zijn? Als dat kan en er zijn genoeg opdrachten wil ik het wel proberen :)
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
pi_131434095
quote:
0s.gif Op zondag 22 september 2013 08:22 schreef Drabit het volgende:

[..]

Is er een manier om na te kijken of er veel opdrachten in je buurt zijn? Als dat kan en er zijn genoeg opdrachten wil ik het wel proberen :)
Het aantal opdrachten verschilt natuurlijk van dag tot dag, en op een zondag zal dat niet heel veel zijn. Maar op het moment zijn dit het aantal opdrachten:

Hoe verder je op die kaar inzoomt hoe meer de opdrachten verspreiden, Ik moest hier wel voor inloggen dus weet niet of je als niet-roamler ook die opdrachten kan zien.
  zondag 22 september 2013 @ 10:36:04 #59
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_131434831
Wil ik ook een invite wil er wel wat voor neer leggen
Centrum van het universum ben ik..
pi_131437473
quote:
7s.gif Op zondag 22 september 2013 09:05 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Het aantal opdrachten verschilt natuurlijk van dag tot dag, en op een zondag zal dat niet heel veel zijn. Maar op het moment zijn dit het aantal opdrachten: [ afbeelding ]

Hoe verder je op die kaar inzoomt hoe meer de opdrachten verspreiden, Ik moest hier wel voor inloggen dus weet niet of je als niet-roamler ook die opdrachten kan zien.
Het is een foto dus ik kan er niet op inzoomen, maar het lijkt alsof er wel een aantal in de buurt te vinden zijn :) Een invite zal wel leuk zijn :)
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')