Ik zou het er niet op wagen.quote:Wetboek van Strafrecht Artikel: 93
De aanslag ondernomen met het oogmerk om het Rijk geheel of gedeeltelijk onder vreemde heerschappij te brengen of om een deel daarvan af te scheiden, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Een Duitse vlag op het Binnenhof hijsen zal ook zeker op een dergelijke manier worden geïnterpreteerd.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:37 schreef Maanvis het volgende:
Hoi allemaal, zoals jullie weten wil ik dat Nederland bij Duitsland gevoegd wordt. Als actie wil ik dan een Duitse vlag gaan laten wapperen op het binnenhof. Maar alleen als het legaal is.
Mijn vraag is dus; is dat legaal?
z'n eigenquote:
Het is openbaar toegankelijk, en technisch gezien dus gewoon openbaar terrein. En volgens mij mag je in nederland gewoon een vlag van een ander land achter je aan trekken...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:37 schreef Maanvis het volgende:
Hoi allemaal, zoals jullie weten wil ik dat Nederland bij Duitsland gevoegd wordt. Als actie wil ik dan een Duitse vlag gaan laten wapperen op het binnenhof. Maar alleen als het legaal is.
Mijn vraag is dus; is dat legaal?
Als je kijkt hoe de EU om zich heen mag grijpen binnen Nederland met toestemming van politici is die wet niet meer dan opvulling.quote:
Het is wel de vlag van bondgenoot Duitsland, dus als de marechoimannetjes daar moeilijk over gaan doen dan krijgt Nederland een diplomatiek schandaal!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Het is openbaar toegankelijk, en technisch gezien dus gewoon openbaarterrein. En volgens mij mag je in nederland gewoon een vlag van een ander land achter je aan trekken...
Toch denk ik dat er wel ergens een mannetje van de marasosjeeh staat die er voor gaat zorgen dat jij die vlag niet heel erg lang in de lucht zal houden als je al te veel heisa gaat staan maken daar
Oeh, wanneer pleuren we de tweede kamer de cel in? Of misschien moeten we maar gewoon een vergadering met verplichte aanwezigheid organiseren en het hele gebouw als gevangenis definiëren en de deuren dicht gooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ура для россии
.. en vrouwen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef karton2 het volgende:
Daar tegenover staat:
- Je komt in het nieuws, ook in Deutschland!
- Aanschuiven bij DWDD?
- Eeuwige roem
Ja man, het Binnenhof inlopen is echt inbraak.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:08 schreef karton2 het volgende:
Ik denk dat TS een boeite krijgt voor:
- huisvredebreuk
- demonstreren zonder vergunning
- inbraak in een rijksgebouw
Bovenstaande is gebaseerd om mijn dikke duim overigens.
Daar tegenover staat:
- Je komt in het nieuws, ook in Deutschland!
- Aanschuiven bij DWDD?
- Eeuwige roem
oh ik dacht dat het een pleintje was.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, het Binnenhof inlopen is echt inbraak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |