05-05-05.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij AZ moet ik altijd denken aan de wedstrijd tegen Sporting Lissabon. Die week, toen ook PSV door AC Milan werd uitgeschakeld in de laatste minuut, dat moet zoiets zijn als het WK-finale 74 voor de ouderen hier.
Met Evert zeer emotioneel, goeie genade, wat een klasbakken waren dat. Maar die dekselse Liedson enzoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij AZ moet ik altijd denken aan de wedstrijd tegen Sporting Lissabon. Die week, toen ook PSV door AC Milan werd uitgeschakeld in de laatste minuut, dat moet zoiets zijn als het WK-finale 74 voor de ouderen hier.
Die dag zal ik ook nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat Chornomorets wel doorgaat tegen Zagreb.quote:
Uh, nee?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Feyenoord anders tegen Swansea en Valencia_!!!!!
Nee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe precies?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Topshow.twitter:InfostradaNL twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 13:32:43AZ loot tegen PAOK. In 2004 wonnen de Alkmaarders bij PAOK, in een duel waarbij ook brand in het stadion ontstond. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |