abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:02:58 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130913698
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee niks...dat is slecht een extreem voorbeeld van de poster om aan te duiden dat het geen slimme actie is...hardstikke dom...maar zoenen met een meisje van 15....tjah...who cares uiteindelijk (op de ouders na).
Who cares? Nou, jij kennelijk niet, maar een hoop andere mensen wel. Waaronder mogelijk het meisje zelf, de mensen op de sportvereniging en de vriendin van TS.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130913717
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heb jij het topic wel gelezen? Haar ouders weten het al, hij heeft het ook toegegeven. Maar volgens deze user moet hij het nu alsnog gaan ontkennen en erover liegen.

Goed punt van je dat dat het meisje van 15 in een lastige situatie brengt. Vind je het nu nog steeds zo'n goed advies?
Ik heb alles gelezen en ik bedoelde ook, dat het "slim" was geweest om gelijk te ontkennen en heel rap maken dat hij zoiets nooit weer doet. Dan had hij al deze zooi niet gehad en was het hooguit een roddel geweest die een paar maand de ronde deed.
pi_130913735
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Who cares? Nou, jij kennelijk niet, maar een hoop andere mensen wel. Waaronder mogelijk het meisje zelf, de mensen op de sportvereniging en de vriendin van TS.
Het meisje zelf heeft het zelf gedaan? :')
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:04:26 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130913743
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik heb alles gelezen en ik bedoelde ook, dat het "slim" was geweest om gelijk te ontkennen en heel rap maken dat hij zoiets nooit weer doet. Dan had hij al deze zooi niet gehad en was het hooguit een roddel geweest die een paar maand de ronde deed.
Dat was ' slim' geweest, maar daar had hij dat meisje wel mee beschadigd. En dus?
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:04:49 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130913753
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Het meisje zelf heeft het zelf gedaan? :')
Het meisje zelf is minderjarig.
pi_130913771
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het meisje zelf is minderjarig.
Dus? Daarom blijft het nog wel haar eigen beslissing (afgezien van het feit dat het niet kan).

Alsof alleen ts schuld heeft als ze samen zoenen
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:06:55 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130913810
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dus?
Oh, ik dacht dat je dat zelf wel kon begrijpen.

Heb je enig idee waarom seks met minderjarigen in principe strafbaar is? Want daar heb je je reden.
pi_130913940
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat je dat zelf wel kon begrijpen.

Heb je enig idee waarom seks met minderjarigen in principe strafbaar is? Want daar heb je je reden.
Het is ook fout, dat is iets waar we niet eens over hoeven te discussieeren. Het is gewoon per definitie fout met dit leeftijdsverschil, en dan ook nog eens 15. Want zo'n meisje die weet gewoon niet wat ze aan het doen is. Maar ze heeft het ondanks dat toch wel echt zelf gedaan.

Als het om een 15 jarige jongen gaat die een scheidsrechter dood trapt roepen dezelfde sbs kijkende posters die hier zitten dattie de doodstraf zou moeten krijgen want dan zijn het ineens WEL zijn eigen acties en verantwoordelijkheden. Maar nu niet....beetje met twee maten meten he?

Maar het punt was, dat het wel alleen zoenen was, en ze het beide hebben gedaan. Hele domme, stomme actie van ts. Maar in sommige reacties hier lijkt het wel alsof hij d'r vermoord heeft. DAAROM werd hierboven gerefereerd naar dat het ook niet naar het internationale gerechtshof in den haag hoefde.
pi_130914075
Achteraf was het misschien veel beter geweest om dat meisje voor gek te verklaren, en toen alsof je van niets wist.
Aan de andere kant had je haar dan wel een extra moeilijke tijd bezorgd omdat niemand haar meer zou geloven.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_130914114
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:17 schreef tofastTG het volgende:
Achteraf was het misschien veel beter geweest om dat meisje voor gek te verklaren, en toen alsof je van niets wist.
Aan de andere kant had je haar dan wel een extra moeilijke tijd bezorgd omdat niemand haar meer zou geloven.
Ja dus laat je het eigenlijk het meisje opdraaien voor jouw verantwoordelijkheden want ts heeft zelf de keuze gemaakt (en waarschijnlijk ook wel van tevoren over nagedacht)...en daarmee ook het risico genomen dat het uit zou komen....beetje laf?

Maar vanuit egoïstisch standpunt was dat 100x "beter/handiger" geweest ja :Y
  zaterdag 7 september 2013 @ 14:00:09 #211
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130915102
Godverdomme zeg, hoe belachelijk laag moet je IQ zijn om zoiets, in je EIGEN woonplaats, in het OPENBAAR, met een KIND VAN 15, terwijl je VERLOOFD bent, te doen?

_O-

Zielig voor je verloofde wel, ouwe viezerik. Stiekem hoop ik dat ze er zaak van maken, en als ouder zou ik persoonlijk even je verloofde inlichten, stel je voor jullie krijgen kinderen enzo. Straks ga je die ook betasten, smeerlap.
Bay of Plenty
pi_130915271
nog steeds geen spoor van de Ts :o
pi_130915363
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:07 schreef formerjellybean het volgende:
nog steeds geen spoor van de Ts :o
In voorarrest heb je niet zoveel mogelijkheden tot communicatie met de buitenwereld helaas :7
pi_130915383
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

In voorarrest heb je niet zoveel mogelijkheden tot communicatie met de buitenwereld helaas :7
Daar zat ik ook al aan te denken :D
pi_130961716
Duurt wel erg lang nu TS!
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_130962357

[ Bericht 33% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 08-09-2013 21:03:57 ]
pi_131016925
Misschien is TS even lekker onthaasten in Thailand....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')