Who cares? Nou, jij kennelijk niet, maar een hoop andere mensen wel. Waaronder mogelijk het meisje zelf, de mensen op de sportvereniging en de vriendin van TS.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee niks...dat is slecht een extreem voorbeeld van de poster om aan te duiden dat het geen slimme actie is...hardstikke dom...maar zoenen met een meisje van 15....tjah...who cares uiteindelijk (op de ouders na).
Ik heb alles gelezen en ik bedoelde ook, dat het "slim" was geweest om gelijk te ontkennen en heel rap maken dat hij zoiets nooit weer doet. Dan had hij al deze zooi niet gehad en was het hooguit een roddel geweest die een paar maand de ronde deed.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb jij het topic wel gelezen? Haar ouders weten het al, hij heeft het ook toegegeven. Maar volgens deze user moet hij het nu alsnog gaan ontkennen en erover liegen.
Goed punt van je dat dat het meisje van 15 in een lastige situatie brengt. Vind je het nu nog steeds zo'n goed advies?
Het meisje zelf heeft het zelf gedaan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Who cares? Nou, jij kennelijk niet, maar een hoop andere mensen wel. Waaronder mogelijk het meisje zelf, de mensen op de sportvereniging en de vriendin van TS.
Dat was ' slim' geweest, maar daar had hij dat meisje wel mee beschadigd. En dus?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:03 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik heb alles gelezen en ik bedoelde ook, dat het "slim" was geweest om gelijk te ontkennen en heel rap maken dat hij zoiets nooit weer doet. Dan had hij al deze zooi niet gehad en was het hooguit een roddel geweest die een paar maand de ronde deed.
Het meisje zelf is minderjarig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het meisje zelf heeft het zelf gedaan?
Dus? Daarom blijft het nog wel haar eigen beslissing (afgezien van het feit dat het niet kan).quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het meisje zelf is minderjarig.
Oh, ik dacht dat je dat zelf wel kon begrijpen.quote:
Het is ook fout, dat is iets waar we niet eens over hoeven te discussieeren. Het is gewoon per definitie fout met dit leeftijdsverschil, en dan ook nog eens 15. Want zo'n meisje die weet gewoon niet wat ze aan het doen is. Maar ze heeft het ondanks dat toch wel echt zelf gedaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je dat zelf wel kon begrijpen.
Heb je enig idee waarom seks met minderjarigen in principe strafbaar is? Want daar heb je je reden.
Ja dus laat je het eigenlijk het meisje opdraaien voor jouw verantwoordelijkheden want ts heeft zelf de keuze gemaakt (en waarschijnlijk ook wel van tevoren over nagedacht)...en daarmee ook het risico genomen dat het uit zou komen....beetje laf?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:17 schreef tofastTG het volgende:
Achteraf was het misschien veel beter geweest om dat meisje voor gek te verklaren, en toen alsof je van niets wist.
Aan de andere kant had je haar dan wel een extra moeilijke tijd bezorgd omdat niemand haar meer zou geloven.
In voorarrest heb je niet zoveel mogelijkheden tot communicatie met de buitenwereld helaasquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:07 schreef formerjellybean het volgende:
nog steeds geen spoor van de Ts
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 14:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
In voorarrest heb je niet zoveel mogelijkheden tot communicatie met de buitenwereld helaas
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |