De laatste baas kom ik maar niet voorbij idd.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef AQuila360 het volgende:
Rayman Origins weggejenkt het werd te moeilijk en dus niet leuk!
Ik ben afgehaakt op ongeveer de helft van die laatste(?) wereld.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De laatste baas kom ik maar niet voorbij idd.
Ach, de rest was top, een van de leukste platformers in jaren imo.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt op ongeveer de helft van die laatste(?) wereld.
Tergend zulke games!
Ja maar toch verpest dit het altijd voor me.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ach, de rest was top, een van de leukste platformers in jaren imo.
Demo van Legends zag er idd ong. hetzelfde uit.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja maar toch verpest dit het altijd voor me.
Legends zal wel hetzelfde zijn?
quote:Op woensdag 18 september 2013 14:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Ohhh gta5 en toen lag ik pas om 5 uur sochtends in bed..... Dat is lang geleden dat ik het zo lang vol hield
Zeker ja!quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/x(...)ld/9200000019459957/
Prima deal volgens mij.
Yep doen het goed, kijk anders ff op budgetgaming waar het het goedkoopst is. Al zal het elkaar niet veel ontlopen bij die online dingetjesquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:46 schreef Dark_Prince het volgende:
Die codes via Livecodes.nl werken die?
Scheelt je 20,- per jaar.
Vast wel maar die aanbieding boven je is al een hele goeie!quote:Op woensdag 25 september 2013 12:32 schreef Cara het volgende:
Komt er nog een prijsverlaging voor de 360? Ik leef onder een steen.
Ik wilde eigenlijk alleen GTA V, de rest kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 25 september 2013 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vast wel maar die aanbieding boven je is al een hele goeie!
Zeker wel! Best ongemakkelijke momenten in de game. Prima sfeertje.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:28 schreef AQuila360 het volgende:
Spec Ops: The Line onderweg!
Was die nu wel of niet tof...
Een arcade zonder extra USB-stick of HDD kan niet overweg met GTA, dus lijkt me raar.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:17 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen GTA V, de rest kan me gestolen wordendaarom hoopte ik dat ivm de release van de xbone misschien de prijs van de arcade bijvoorbeeld nog wat lager gaat.
Je hebt een componentkabel (rood, groen, blauw) gekregen terwijl je enkel composiet (geel) hebt. De rood-witte kabel is voor audio en die is nog hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:29 schreef Knuck-les het volgende:
zojuist een tweedehands xbox op de kop getikt en geprobeerd deze aan te sluiten. Ding is meegeleverd met een stekker met vijf tulpjes (een groene, blauwe, witte en twee rode). Nu wil ik 'm aansluiten op een old school tv, maar krijg alleen audio en geen beeld. Op de tv zit een drie aansluitingen: een gele, witte en rode. is de blauwe/groene stekker een equivalent voor de gele of heb ik gewoon de verkeerde stekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |