abonnement Unibet Coolblue
pi_130969880
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat zijn ook gewoon de 13 landen voor XBO :')
Je zou bijna zeggen dat het toeval is :')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  zondag 8 september 2013 @ 22:52:04 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130970760
Microsoft :r
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130988189
Hoppatee, klaar met Saints Row IV. 1000/1000G. Was een erg vermakelijke game. Later toch nog wat glitches gehad, maar dat mocht de pret niet drukken.

Nu wachten tot GTA V binnenkomt.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_131021100
Metro Last Light 2 keer uitgespeeld echt een heel tof spel!

Nu ben ik bezig met Rayman Origins en ook die is tof maar ook wel lastig als je alles wil halen..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_131025526
Ik ben op zoek naar een nieuwe headset voor de 360. Zag er een paar hangen bij de Mediamarkt van rond de 20-30 eu. Iemand aanraders?

En nu we toch bezig zijn: waar kan ik op het moment het goedkoopst xbox live halen met ideal? :7

[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2013 16:00:50 ]
  woensdag 11 september 2013 @ 12:58:56 #31
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_131056222
Is er na het omzetten van de MS points nog een manier om games al via de Xbox.nl website aan te schaffen, zodat ik dit niet via de console hoeft te doen? Het lukt me niet iig...

Ik krijg nu steeds de melding dat ik andere betalingsopties moet toevoegen (creditcard), omdat betalen met points niet meer kan... ik heb echter wel gewoon genoeg saldo over na de points omzetting.

Irritant :X

[ Bericht 0% gewijzigd door Rossdale op 11-09-2013 13:55:41 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_131060383
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:53 schreef Typisch het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe headset voor de 360. Zag er een paar hangen bij de Mediamarkt van rond de 20-30 eu. Iemand aanraders?

En nu we toch bezig zijn: waar kan ik op het moment het goedkoopst xbox live halen met ideal? :7
help
pi_131061515
quote:
3s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:58 schreef Rossdale het volgende:
Is er na het omzetten van de MS points nog een manier om games al via de Xbox.nl website aan te schaffen, zodat ik dit niet via de console hoeft te doen? Het lukt me niet iig...

Ik krijg nu steeds de melding dat ik andere betalingsopties moet toevoegen (creditcard), omdat betalen met points niet meer kan... ik heb echter wel gewoon genoeg saldo over na de points omzetting.

Irritant :X
Geen idee, maar ik had hetzelfde toen ik Brothers via de Xbox website wilde kopen. Ik dacht slim te zijn en dit op werk te doen, zodat ik zodra ik thuis was alleen m'n 360 aan hoefde te zetten, maar helaas.
Het lijkt er haast op dat de website nog niet is mee overgegaan met die local currency update.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_131123455
verkeerde topic
Young bloods everywhere....
pi_131144727
Pleuris Glitch ofzo in Rayman Origins :( !
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_131144865
quote:
9s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

help
http://www.budgetgaming.n(...)old/console-all.html

Van die headset weet ik niet, denk het beste (voor die korte tijd tot de next gen's) de goeiekoopste ofzo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_131175122
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
Pleuris Glitch ofzo in Rayman Origins :( !
Wat dan?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_131177347
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Wat dan?
Achter dat kistje aanrennen en dan dat pirates level :( !

Pleuris vaak gedaan ging steeds dood op het einde dus ff opgezocht was het een glitch ofzo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 16 september 2013 @ 12:57:29 #39
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_131234278
Is even geleden dat ik gepost heb in deze reeks! :D Vraagje..

Ik heb nog een ouwe Xbox 360 fat staan, misschien wel een van de laatste fat xboxen in NL die nog geen spontane harakiri heeft gepleegd d.m.v. RROD. _O- Aangezien ie het gewoon nog doet, deze nooit vervangen voor een slim. Anyhow, gebruik 'm eigenlijk weinig omdat de hdd van 60 GB nokkie vol zit. En een andere FAT hdd halen wordt een beetje lastig. :')

Nu lees ik dat je een slim hdd gewoon aan een fat kan koppelen, of eventueel de slim hdd om kan bouwen in een lege FAT behuizing (China) om het netjes op te lossen etc etc. Kan daarmee gaan klooien, maar ik zie her en der ook nog niet-officiële Microsoft fat hdd's aangeboden worden. Kost minder moeite dan een originele kopen slim kopen en deze om te bouwen, en is ook nog eens goedkoper. Iemand hier ervaring mee? Belangrijkste vraag is denk ik; riskeer ik hiermee een ban op live? Iemand ervaring?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_131235095
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 12:57 schreef neo2000 het volgende:
Is even geleden dat ik gepost heb in deze reeks! :D Vraagje..

Ik heb nog een ouwe Xbox 360 fat staan, misschien wel een van de laatste fat xboxen in NL die nog geen spontane harakiri heeft gepleegd d.m.v. RROD. _O- Aangezien ie het gewoon nog doet, deze nooit vervangen voor een slim. Anyhow, gebruik 'm eigenlijk weinig omdat de hdd van 60 GB nokkie vol zit. En een andere FAT hdd halen wordt een beetje lastig. :')

Nu lees ik dat je een slim hdd gewoon aan een fat kan koppelen, of eventueel de slim hdd om kan bouwen in een lege FAT behuizing (China) om het netjes op te lossen etc etc. Kan daarmee gaan klooien, maar ik zie her en der ook nog niet-officiële Microsoft fat hdd's aangeboden worden. Kost minder moeite dan een originele kopen slim kopen en deze om te bouwen, en is ook nog eens goedkoper. Iemand hier ervaring mee? Belangrijkste vraag is denk ik; riskeer ik hiermee een ban op live? Iemand ervaring?
Waarom gooi je niet gewoon een hoop van die 60GB schijf af? Ik doe al jaren met die 20Gb schijf.

Gooi er veel af en eventueel als ik het nodig heb download ik het later nog eens.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 16 september 2013 @ 13:40:17 #41
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_131235648
Zit ook met die 20GB Fattie, nog niet eens voor de helft vol...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_131244991
Rockstar warns: don't install GTA5 Xbox 360 "play" disc
http://www.eurogamer.net/(...)5-xbox-360-play-disc

Digital Foundry, which has access to the Xbox 360 version of Grand Theft Auto 5, has offered an explanation for Rockstar's recommendation against installing the "play" disc.

"Rockstar recommends that you shouldn't install the GTA5 play disc on Xbox 360 and it's sound advice," Digital Foundry chief Richard Leadbetter said.

"When you first get the game, the first order of business is installing the mandatory content from disc one - this accounts for 7.7GB of data to install on your hard drive. Now, there's absolutely nothing stopping you installing disc two - the 'play' disc - onto the hard drive too, using the Xbox 360's dashboard to do so. It takes up an additional 7.8GB of storage. However, doing so impacts the game's ability to stream texture data, resulting in regular pop-in of in-game objects and textures.

"So what's the story here? Well, optimal streaming is achieved by making us of all the available bandwidth in the system. Why stream just from the hard drive when you can run in data simultaneously from both the disc and the HDD? Based on what we're seeing on the Xbox 360 version, perhaps running both DVD and HDD assets from just the one source slows down access times, impacting streaming performance. It's not game-breaking stuff, but it does take you out of the moment when it does manifest and for that reason we can't recommend installing the play disc.

"GTA5 isn't available for digital delivery on Xbox Live, but we are curious what the impact - if any - will be on the PS3 version, as that is available as a PSN download. The Digital Foundry Face-Off - due tomorrow morning at 11am - is based on comparison of the two retail disc versions of the game."



[ Bericht 12% gewijzigd door Aether op 16-09-2013 17:50:19 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 16 september 2013 @ 19:42:51 #43
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_131249737
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 13:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waarom gooi je niet gewoon een hoop van die 60GB schijf af? Ik doe al jaren met die 20Gb schijf.

Gooi er veel af en eventueel als ik het nodig heb download ik het later nog eens.
Was een fuckup, heb nml ook de 20GB schijf ipv 60GB.. Heb eigenlijk al een hoop games die geïnstalleerd stonden verwijderd, maar goed, met de sale een tijd terug wat games gekocht.. En wil die gaan downloaden, past niet.. ;) Komt denk ik vnml door DLC.. Vriendin heeft Lips en daar nogal wat nummers gekocht. Plus de uitbreidingen, en die moeten volgens mij geïnstalleerd worden wil je ze kunnen gebruiken. Zelfde geldt voor guitar hero.. DLC hell dus. :(
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Redactie Games maandag 16 september 2013 @ 19:46:05 #44
206706 crew  Racerblade
pi_131249932
Je kan er een usb-stick tot 32GB ingooien. Kan je weer een tijd vooruit.
pi_131253577
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:46 schreef Racerblade het volgende:
Je kan er een usb-stick tot 32GB ingooien. Kan je weer een tijd vooruit.
Sterker nog: in iedere USB poort kan zo'n stick, dus dat is er 3x32 (helaas worden ze wel allemaal als aparte harde schijven gezien, niet als een grote)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_131253677
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 15:45 schreef OMG het volgende:
Hoppatee, klaar met Saints Row IV. 1000/1000G. Was een erg vermakelijke game. Later toch nog wat glitches gehad, maar dat mocht de pret niet drukken.

Nu wachten tot GTA V binnenkomt.
Goeie timing
  Redactie Games maandag 16 september 2013 @ 21:00:11 #47
206706 crew  Racerblade
pi_131254487
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Sterker nog: in iedere USB poort kan zo'n stick, dus dat is er 3x32 (helaas worden ze wel allemaal als aparte harde schijven gezien, niet als een grote)
Ik heb maar 2 usb-slots op mijn Elite. ;(
pi_131306903
Vraagje, sinds vanochtend start mijn 360 niet goed meer op, het dashboard wil niet laden... Is hier een oplossing voor, of is hij overleden?
pi_131308829
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:09 schreef Niek. het volgende:
Vraagje, sinds vanochtend start mijn 360 niet goed meer op, het dashboard wil niet laden... Is hier een oplossing voor, of is hij overleden?
Wat doet ie dan? Hij laat t opstartfilmpje zien, en dan? En werkt je guide nog wel? (dus op je xbox knop drukken)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_131311186
Rayman Origins weggejenkt het werd te moeilijk en dus niet leuk!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')