Niet normaal meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:55 schreef lily het volgende:
Ik zat in de trein naar Alkmaar maar ik werd er in Den Bosch weer uitgebonjourd.
Moest ik via Nijmegen naar Utrecht om in Amsterdam te komen![]()
Niet gedaan en ik zit nu weer in een richting Alkmaar maar hij blijft een half uur in Utrecht staan riepen ze nu om.
Dag afspraak van 11uur ( daar ging ik voor)
Ben om 6.30 van huis vertrokken
Dan heb je toch geen probleem als er onder Amsterdam pas problemen komen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
o jee, ik moet ook naar amsterdam vandaag. dat is normaal een kwartiertje.
nog maar even wachten dan.
maar ach, dan duurt het wat langer. t is toch wel gezellig hier op het station.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
het probleem zit toch in sloterdijk als ik het goed begrijp?
daar moet ik wel langs
Volgens de actuele berichten nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
daar moet ik wel langs
doe je stekjes per post?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef simmu het volgende:
oeh, jarigen die nog een feestje moeten, gefeliciteerd![]()
selene doet ook mee; die trakteert vandaag. ben gister tot 10 uur nog beziggeweest.
ff wat anders; buuf, wil je nog een japansewijnbesstekkie? want da's nu of nooit, aangezien we toch echt gaan verhuizen
Nee, ik moetnaar Sloterdijk. De problemen zitten tussen Den Bosch en Utrechtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
daar moet ik wel langs
ooooo dan heb ik alleen de gebruikelijke vertragingquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens de actuele berichten niet
http://www.ns.nl/storingen/index.form
ik wil het best proberen, ik zou alleen niet weten hoequote:
Bubbelplastic en nat keukenpapier, dat werkt primaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:17 schreef simmu het volgende:
[..]
ik wil het best proberen, ik zou alleen niet weten hoe
en dan nu een uitleg over hoe ik een stekje afknip? da's denk ik niet een random stuk plant afknippen hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bubbelplastic en nat keukenpapier, dat werkt prima
ja dat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bubbelplastic en nat keukenpapier, dat werkt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |