Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Trustenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik val om van de moe... ik ga mijn bedje opzoeken![]()
Ik leer het ze vrij snel af hoor. Als je me mevrouw noemt krijg je gewoon geen bier.quote:
Welterustenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik val om van de moe... ik ga mijn bedje opzoeken![]()
Ja, en terecht!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik leer het ze vrij snel af hoor. Als je me mevrouw noemt krijg je gewoon geen bier.
Dat valt nog mee.. Ikmwas op mijn 18e op vakantie en werd gewoon even voor 28/29 uitgemaakt en ze geloofden niet dat ik uit Nederland kwam want ik zag eruit als een Australische.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
Vanmorgen zat ik te bellen met een collega uit Singapore, zij dacht dat ik 30 was
Ik heb wel alweer mijn eerste huwelijksaanzoek van het schooljaar gehadquote:
Dat is helemaal een mooie, teringquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat valt nog mee.. Ikmwas op mijn 18e op vakantie en werd gewoon even voor 28/29 uitgemaakt en ze geloofden niet dat ik uit Nederland kwam want ik zag eruit als een Australische.
Nu al? Das rapquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb wel alweer mijn eerste huwelijksaanzoek van het schooljaar gehad
Ja, dan 28/29 gebeuren deed best pijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is helemaal een mooie, tering
[..]
Nu al? Das rap
Ik laatst ook bij sigaretten. Ik moest lachen want ik koop al jaren bij dat grietjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik word altijd jonger aangezien, moet ook altijd mijn id laten zien bij kopen van alcohol en sigaretten. ;'(
Ja kan ik mij voorstellenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dan 28/29 gebeuren deed best pijn![]()
Jaja.. Een van mijn vaste gasten had gehoord dat ik weer vrijgezel ben en greep gelijk zijn kans.. Ik heb hem gezegd dat ik met hem wil daten als ik 80 en uitgelubbert ben
Ja soms zijn ze gewoon verplicht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik laatst ook bij sigaretten. Ik moest lachen want ik koop al jaren bij dat grietje
Hij beloofde me dat ie op me zou wachtenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja kan ik mij voorstellen![]()
LOL, hoe reageerde hij?
Stom. Je ziet toch duidelijk wel verschil tussen 16 jarigen en jou. En nee, dat is niet negatief bedoeltquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik word altijd jonger aangezien, moet ook altijd mijn id laten zien bij kopen van alcohol en sigaretten. ;'(
Ach, ik lig er niet zo wakker van. Ik geniet vooral van het oops-gezicht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soms zijn ze gewoon verplicht.
Heb altijd hele gesprekken want dan zeggen ze jaa dat moet anders boete dit dat.
En daarnaast is het altijd zo dat ik zeg; sure, mijn id kaart of rijbewijs?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij beloofde me dat ie op me zou wachten
Dit, baas.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon niet roken, ook geen problemen met sigaretten halen
Ja vind ik ook wel, hoewel nu met pony is het wel anders geloof ik. :$quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom. Je ziet toch duidelijk wel verschil tussen 16 jarigen en jou. En nee, dat is niet negatief bedoelt
Als ik niet zou roken zou ik helemaal geen pauze meer hebben op het werkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:59 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon niet roken, ook geen problemen met sigaretten halenOok nog nooit problemen met drank halen gehad
Mja geen ideequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel, hoewel nu met pony is het wel anders geloof ik. :$
I knowquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als ik niet zou roken zou ik helemaal geen pauze meer hebben op het werk
Je hebt en pmquote:
Ik ben echt toe aan weekend. Ik gok dat ik dat morgen rond een uur of 21:30 wel een keer heb.quote:
I know, weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Had jij mijn post al beantwoord dan?quote:
Is er ook nog niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag zo snel ook geen pic op FB, dus het ook niet checken
Boh, dat wordt een lange dag danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben echt toe aan weekend. Ik gok dat ik dat morgen rond een uur of 21:30 wel een keer heb.
Kon hem niet quoten omdat het topic dicht was, zit op mobielquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
I know, weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen. Had jij mijn post al beantwoord dan?
Geheimquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is er ook nog niet.Lekker geheim.
Ik heb al sinds woensdag een vrijdag-gevoel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, dat wordt een lange dag dan![]()
Ik dacht vandaag dat het al weekend was, niet dus. Moet nog bedenken wat ik ga doen
Tha horrorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb al sinds woensdag een vrijdag-gevoel.
Zaterdag solliciteren, ik ga voor timmerman, schilder, electromonteur en tegelzetter denk ik.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tha horrorAl plannen voor het weekend?
Nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Zaterdag solliciteren, ik ga voor timmerman, schilder, electromonteur en tegelzetter denk ik.
En ik moet zaterdag echt wat aan mijn huis doen. Sowieso even mijn upckastje naar het postkantoor brengen![]()
Verder niet echt plannen ofzo
En ik geloof da mijn zus zondag probeert in te pikken om een filmdag te houden.
Ik vond het grappig dat het geheim is hoe je haar zitquote:
Misschien ook wel. Maar ik gok dat het bij afwassen, stoffen en stofzuigen blijft. En mijn pleepot. Want die doe ik iedere dag. Alleen deze week niet, want ik heb zo goed als geen tijd om er gebruik van te makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Gheghe, je vers in elkaar gezette lades ontmaagden?
Oh dat is misschien wel een idee ja, een film(mid)dag.
[..]
Ik vond het grappig dat het geheim is hoe je haar zit
Hehe, sja dat moet helaas ook gebeurenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Misschien ook wel. Maar ik gok dat het bij afwassen, stoffen en stofzuigen blijft. En mijn pleepot. Want die doe ik iedere dag. Alleen deze week niet, want ik heb zo goed als geen tijd om er gebruik van te maken
Kip en Varken worden ook dik verwaarloosd.. Na een half uurtje in de kamer te hebben gezeten heb ik het gevoel dat ik naar bed moet.. Ben een beetje onrustig in mijn woonkamer momenteel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, sja dat moet helaas ook gebeuren![]()
Ach, dat scheelt dan weer
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kip en Varken worden ook dik verwaarloosd.. Na een half uurtje in de kamer te hebben gezeten heb ik het gevoel dat ik naar bed moet.. Ben een beetje onrustig in mijn woonkamer momenteel.
Nee, ik heb echt een heel onrustig gevoel in de woonkamer deze week.. Als ik op bed hang voel ik rust over me heen komen.. Maar ik reken bij dat half uur niet het verschonen van de kattenbak, het verversen van het water en aanvullen van voer bij. Of de tijd dat ik niet van de wc op kan staan omdat Varken op schoot is gesprongenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Maar... als je al zo 'vroeg' naar bed gaat, maar niet gaat slapen, kun je toch ook op de bank gaan zitten/hangen/liggen?
Hmm, apart. Je moet zelf wel tot rust komen, dus dat is wel belangrijk natuurlijk. Dan moet je niet jezelf opzadelen met in de huiskamer zittenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt een heel onrustig gevoel in de woonkamer deze week.. Als ik op bed hang voel ik rust over me heen komen.. Maar ik reken bij dat half uur niet het verschonen van de kattenbak, het verversen van het water en aanvullen van voer bij. Of de tijd dat ik niet van de wc op kan staan omdat Varken op schoot is gesprongen
En in dat half uur krijgen ze ook wel veel aandacht hoor.
Ja, soms heb ik van die momenten.. Mijn slaapkamer is gewoon even mijn rustplekje momenteel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, apart. Je moet zelf wel tot rust komen, dus dat is wel belangrijk natuurlijk. Dan moet je niet jezelf opzadelen met in de huiskamer zitten
Ooooh, dus eigenlijk valt het nog best mee!
Die beesten mogen niet klagen, ze zijn bij jou en dat zal al voldoende moeten zijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, soms heb ik van die momenten.. Mijn slaapkamer is gewoon even mijn rustplekje momenteel.
Ja, maar normaal hebben ze een hele avond en halve nacht, dus ik voel me wel schuldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |