Jij snapt hetquote:Op zondag 1 september 2013 16:44 schreef methodmich het volgende:
Maar al met al is Mutations nog altijd mijn favoriete album van Beck.
Joy Division?quote:Op zondag 1 september 2013 20:22 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht dat deze hier wel gewaardeerd zou worden.
[ afbeelding ]
Ik moet het nog leren begrijpen, dat soort muziek, om het echt hoog in te schatten.quote:Op zondag 1 september 2013 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
Eens die Julia Holter plaat luisteren nadat die hier zo geprezen is.
Op het internet kom je inderdaad beide tegen. Hoewel sun-eyed wel verreweg het meest wordt genoemd.quote:
Heeft daar weinig mee te maken. Ik kan er ook weinig mee. Het is me net iets te traag, iets te zweverig en iets te Americana. Dat terwijl ik trage, zweverige, Amerikaanse muziek in de vorm van bijv. Jason Molina geweldig vindt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik moet het nog leren begrijpen, dat soort muziek, om het echt hoog in te schatten.
Klinkt goed. Kende ze nog nietquote:Op maandag 2 september 2013 17:42 schreef methodmich het volgende:
Ozark Henry is wel bekend op zich toch? Heb zijn album Birthmarks destijds (2001) gekocht. Vond ik wel aardig, maar niet dusdanig dat ik de behoefte voelde ander werk van hem te kopen.
Van de nieuwe The Baptist Generals!! Dat is wel een topplaatje wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |