SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. Ligt leuk in het gehoor, helemaal niks mis mee.quote:
Hommootje met bijbehorend hoog stemmetje?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef debeterebob het volgende:
Dat King Krule is leuk. Tot die vent zijn bek open trekt
Dat is in Duitsland al een klein hitje.quote:
Uit een 3fm playlist gevist denk ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:46 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is in Duitsland al een klein hitje.
Ik ga voor Mutations.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:00 schreef BoerBert het volgende:
De beste Beck is Modern Guilt, joh.
Ondanks alle lofzang blijft Mutations beter....quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
Naar aanleiding van dit topic maar met Beck - Odelay begonnen. Ben benieuwd.
Goede keuze. Lord Only Knows is mijn favoriete nummer van dat album. Daarin zingt hij ook de titel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:47 schreef Kerftminister het volgende:
Naar aanleiding van dit topic maar met Beck - Odelay begonnen. Ben benieuwd.
Best New Track van Pitchforkquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef DO2 het volgende:
Dit is toch echt een van de beste vrolijke nummers die ik ken:
!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef DO2 het volgende:
Dit is toch echt een van de beste vrolijke nummers die ik ken:
!
Ja, dit is nu een goed voorbeeld van een nummer dat uitermate geschikt is voor het pretpark.quote:
Ik heb ooit eeuwen gezocht naar dat nummer met een vage beschrijving van de clip als enig aanknopingspuntquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dit is nu een goed voorbeeld van een nummer dat uitermate geschikt is voor het pretpark.
Hier krijg ik absoluut de pretparkkriebels van.
Met clip:
Sowieso toffe bandquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dit is nu een goed voorbeeld van een nummer dat uitermate geschikt is voor het pretpark.
Hier krijg ik absoluut de pretparkkriebels van.
Met clip:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:46 schreef Maxerazzi het volgende:
O, en meest vrolijke nummer is natuurlijk:
Ben 'm nu aan het beluisteren. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Maxerazzi het volgende:
DO2, wat vind jij van Tim Hecker? Ik had verwacht dat 't wel in jouw straatje zou liggen namelijk.
Nogmaals de link van de eerste single van het nieuwe album: https://soundcloud.com/kranky/tim-hecker-virginal-ll
Ja, die hebben het dan dus duidelijk niet begrepen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:51 schreef Kerftminister het volgende:
In Disneyland draaien ze Aerosmith in de achtbaan, dus of dat nu zo representatief is.
Tim Hecker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Maxerazzi het volgende:
DO2, wat vind jij van Tim Hecker? Ik had verwacht dat 't wel in jouw straatje zou liggen namelijk.
Nogmaals de link van de eerste single van het nieuwe album: https://soundcloud.com/kranky/tim-hecker-virginal-ll
Die is zo lekkerquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:14 schreef DO2 het volgende:
Ja, Royksopp heef zeker pretparkpotentie. En ze hebben fantastische clips... Dit is echt een pareltje:
Ik vind der werk met Guetta eigenlijk best lekker, voor Guetta's doen. Beter in ieder geval dan zie zwoele R&B-boys die er normaal naast staan te blêrenquote:Op zondag 1 september 2013 00:04 schreef Kerftminister het volgende:
Nu maar eens Sia, door Fifa World Cup Bring Night van haar leren kennen, geweldig nummer, want naar aanleiding van d'r werk met David Guetta zou ik het niet uitproberen, maar erg leuke popplaat hoor.
bizar dat Guero nu pas genoemd wordt, dat album is fantastisch! We hebben hem nu op LPquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:24 schreef Bol_Wan het volgende:
Meest ondergewaarde plaat van de Heer Hansen:
Ook Guero is prima te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |