komt ook door mn UI zelfs in lesbeau krijg ik nog regelmatig hij te lezen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef Piger het volgende:
[..]
ik weet al waarom ik jou bij een man inbeelde:
normaal zijn het alleen de echte huisvrouwtjes die spreken van mijn lief, liefje, mannetje, troetelbeertje
Mensen in Lesbeau zijn stom.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt ook door mn UI zelfs in lesbeau krijg ik nog regelmatig hij te lezen...
Ik zie nu pas dat het Nizno is, ik dacht altijd Ninzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt ook door mn UI zelfs in lesbeau krijg ik nog regelmatig hij te lezen...
jah, door de week zit ik voor mn werk op 100km afstand dus dan heeft ze mijn troep niet... dus in t weekend mag ze het klein beetje troep dat ik heb gemaakt en dr eigen zooi opruimenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef Piger het volgende:
[..]
Oja, dus jij mag de zooi maken en zij het opruimen?
doe mij ook maar die taakverdeling.
Nizno is onziNquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het Nizno is, ik dacht altijd Ninzo.
Onzin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het Nizno is, ik dacht altijd Ninzo.
Hun zijn super onvriendelijk, ik kwam daar een keer en ze deden alleen maar stomquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Piger het volgende:
[..]
fixed again
eerder dom dus, dan stom
gokje. je openingszin was... HE DAMES NOG GENEUKT???quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hun zijn super onvriendelijk, ik kwam daar een keer en ze deden alleen maar stom
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef ejfaar het volgende:
Stop gewoon met die kutmeme's. Karina is even weg en meteen wordt er gekloot
ach geeft niet.... Van een vrouw kan ik het wel hebbenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. 't kwartje viel hier wat laat
Oh nee niet net voor het einde van de huntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef ejfaar het volgende:
Dan ook niet zeiken als kano hem sluit
Hij sloot 'm toch omdat pr0n?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef ejfaar het volgende:
Dan ook niet zeiken als kano hem sluit
siquote:
een grote groep mannenhaters.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hun zijn super onvriendelijk, ik kwam daar een keer en ze deden alleen maar stom
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
gokje. je openingszin was... HE DAMES NOG GENEUKT???
quote:
Alsof dat ertoe doetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:49 schreef ejfaar het volgende:
Stop gewoon met die kutmeme's. Karina is even weg en meteen wordt er gekloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |