Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.
Touche.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ja, dat is ook echt kansloos. Achterlijke
Je kraamt onzin uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.
Ik verwacht weinig anders van hen inderdaad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat een andere Feijenoorder het wel doet. TBS-patiënten kunnen raar uit de hoek komen.
Ik heb nog nooit geen wedstrijd Feyenoord - Ajax niet ''Hamas Hamas, Joden aan het gas'' gehoord.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Feyenoord supporter de keeper van de tegenstander aan zien vallen...
Want iets roepen staat gelijk aan een fysieke aanval op een spelerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geen wedstrijd Feyenoord - Ajax niet ''Hamas Hamas, Joden aan het gas'' gehoord.
Mogelijke tegenstanders denk ik, scheelt weer binnensteden herbouwen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er mensen die blij zijn dat Feyenoord eruit ligt?
Nee, juichen omdat ze een goal tegen krijgen, laten we dat gaan doen...dan snap je er echt helemaal niets van en ben je echt een enorme pauper.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, laten we allemaal Feyenoord toejuichen omdat een of andere Jay_Snake het zegt!1!1! De gemiddelde Oranjesupportersmentaliteit komt weer naar boven.
Niet dat elke andere club heilige fans heeft, maar toch is het wel erg gesteld met het Feijenoordpubliek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik verwacht weinig anders van hen inderdaad.Raar volk meestal.
Ik maak zelf wel uit voor welke club ik een voorkeur heb in Europa.quote:
Het haten is jaren geleden al begonnen en eigenlijk nooit gestopt. Maakt niet uit wie speelt en wie op verliezen staat etc. Er wordt altijd gehaat onder de extremistische "supporters".quote:
Het meest trieste is imo, dat Feyenoord nog naar vermogen speelt ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Jammer dat Feyenoord de Europa League niet serieus neemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |