Voetballend kan hij zeker wel wat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nadeel is dat hij niet kan voetballen.
Daar valt ook nog genoeg in te verbeteren lijkt me zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zolang hij maar kan verdedigen.
Ja een lange haal geven of een bal in eigen doel schieten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetballend kan hij zeker wel wat.
Ik heb er geen beelden bij, maar ik zie Toby constant de spits vrijlaten, kopduels verliezen, geen leiding geven. Van wat ik van Veltman heb gezien in het 1e en Jong Ajax lijkt hij mij bijna overal veel verder in. Van der Hoorn heb ik niet veel gezien, maar wat ik heb gezien lijkt mij dat hij met de juiste training ook Toby makkelijk op kan volgen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van wat? Die andere 2 hebben bij Ajax nog helemaal niets laten zien
Nope. Toby is prima op te vangen, alleen Eriksen wat lastiger. Zelfs zonder Eriksen moeten we gewoon kampioen worden met ons materiaal. feyenoordquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Feyenoord geen concurrent met aanstaande vertrekken Toby en Chris? Dacht het wel.
Veltman heeft zeker potentie en dat zal v/d Hoorn ook hebben maar dat betekent niet dat ze nu al beter zijn, die conclusies worden veel te snel getrokken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb er geen beelden bij, maar ik zie Toby constant de spits vrijlaten, kopduels verliezen, geen leiding geven. Van wat ik van Veltman heb gezien in het 1e en Jong Ajax lijkt hij mij bijna overal veel verder in. Van der Hoorn heb ik niet veel gezien, maar wat ik heb gezien lijkt mij dat hij met de juiste training ook Toby makkelijk op kan volgen.
Dat gaf hij in augustus 2012 ook al aan. Oud nieuws.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Overmars heeft aangegeven dat ze best bereid zijn de portemonnee te willen trekken (ja ja ''forse'' bedragen)
bojan kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Overmars heeft aangegeven dat ze best bereid zijn de portemonnee te willen trekken (ja ja ''forse'' bedragen)
Kun-Aguero krijgt gelijk. Maak maar alvast een spandoek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kun-Aguero krijgt gelijk. Maak maar alvast een spandoek.
Dusan welkom jongen, veel succes
Bron voor de luie klikker is Sven Cleas. Journalist van HLN.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:56 schreef stoeltafel het volgende:
Bekijk de tweet van @frenkdeboer: https://twitter.com/frenkdeboer/status/373184736773931009
En anders Denswil en Moisander in het centrum. Misschien loopt dat wel fantastisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veltman heeft zeker potentie en dat zal v/d Hoorn ook hebben maar dat betekent niet dat ze nu al beter zijn, die conclusies worden veel te snel getrokken.
Goed toch, zondag beginnen met het nieuwe Ajax.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bron voor de luie klikker is Sven Cleas. Journalist van HLN.
Toby dus ook kwijt.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kun-Aguero krijgt gelijk. Maak maar alvast een spandoek.
Dusan welkom jongen, veel succes
Het enige bewijs is toch Van Ginkel hiervoor?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat gaf hij in augustus 2012 ook al aan. Oud nieuws.
Ik hoop van wel. Met een Serero of een Klaassen ga je alleen maar achteruit.quote:
Ja en Moisander en van der Hoorn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Het enige bewijs is toch Van Ginkel hiervoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |