quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:07 schreef iBenny het volgende:
Oke. Ik vind er dus echt geen donder aan
Nee hoor. Ik ken Sjoerd wel, da's geen acteur en Daan heb ik hier ook wel eens gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:08 schreef Pap89 het volgende:
Dit leken ook wel acteurs oid, ze hebben alleen het accent, meer niet.
Zeker. Ik douche ook altijd door middel van een houtgestookte boiler!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:40 schreef Kw4Kje het volgende:
"Ik denk als mensen na dit programma kijken, ze wel een beter beeld krijgen van de Achterhoek"
Ja ik zit ook elke minuut met bier in me hand
Dat je denkt 'waar kijk ik eigenlijk naar?'quote:
Dit staat op de site van RTLquote:Op zondag 1 september 2013 01:33 schreef Palomar het volgende:
Ook maar even gekeken op RTL gemist, maar wat een saai programma met gecaste deelnemersIs die tattoo bob profvoetballer bij FC Emmen (als ik het goed heb verstaan) uberhaupt wel profvoetballer bij Emmen? Zie hem niet bij de selectie staan.
Er werd inderdaad gezegd dat hij profvoetballer zou zijn bij Emmen. Nou.. dit zal de Kaye uit de serie zijn, ziet er hier anders uit. Wat een indrukwekkende carrière..quote:Op zondag 1 september 2013 10:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dit staat op de site van RTL
Kaye heeft als professionele voetballer gespeeld voor De Graafschap. Daarnaast werkt hij ook als tatoeëerder. Hij heeft een relatie met Esmee die hij via Facebook heeft benaderd. Zij is zijn droomvrouw.
Mislukt voetballertje dus...
Dan zou je Turken, Antillianen of Marrokanen moeten zien. Tijden zijn veranderd (helaas) en voor de echte boerenjeugd moet je blijkbaar niet (meer) in de achterhoek zijn. Of misschien wel.. De jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 5 september 2013 21:54 schreef tralalala het volgende:
Lijkt meer alsof er een paar randstad jongeren in het oosten gedropt zijn.
Heeft weinig met de achterhoek te maken volgens mij. (net als de deelnemers)quote:Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef sherezade het volgende:
Ik zag net een stukje voorbij komen, aangezien ik niet uit de achterhoek kom vraag ik me af wat dat YOLO gedoe betekend?
You only live once?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef sherezade het volgende:
Ik zag net een stukje voorbij komen, aangezien ik niet uit de achterhoek kom vraag ik me af wat dat YOLO gedoe betekend?
Ok ik heb er nog nooit van gehoord vandaar, dan zal het wel aan mij liggenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:22 schreef inkazieren het volgende:
[..]
Heeft weinig met de achterhoek te maken volgens mij. (net als de deelnemers)
Dan heb je idd iets gemist haha.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ok ik heb er nog nooit van gehoord vandaar, dan zal het wel aan mij liggen
Ik vond het net al storend die paar keer dat het geroepen werdquote:Op donderdag 5 september 2013 22:25 schreef inkazieren het volgende:
[..]
Dan heb je idd iets gemist haha.
Haat btw mensen die dat steeds roepen
Precies, dit zijn echt geen achterhoekers......poep ruimen, iew bah bijna kotsen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:54 schreef tralalala het volgende:
Lijkt meer alsof er een paar randstad jongeren in het oosten gedropt zijn.
zal saaie bedoeling zijn in de achterhoek, als echt iedereen precies t zelfde denkt en doetquote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef Aaltenaar het volgende:
[..]
Precies, dit zijn echt geen achterhoekers......poep ruimen, iew bah bijna kotsen.
Trek het niet meer, ik ga naar huis ben zooooo moe...........zo NIET achterhoeks.
Wat een schijtvertoning in dit programma, wat een stelletje watjes.......Daan is gewoon bang voor een kip! Bang voor een kip?? Man, die scharrelen hier overal rond in de achterhoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |