quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joh ben ik even munchies aan het bereiden, moet ik een trio gaan doen met spatie

Nee want willem holleeder is compleet normaal iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die zijn niet gevaarlijk!

Hey!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joh ben ik even munchies aan het bereiden, moet ik een trio gaan doen met spatie

je hebt een dikke afgelebberde flubberkut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
3e reactie na mij mag bepalen wat ik naar toto's niet al te knappe chick die hem steeds zit te sexten

Dat wil ik niet zeggen, maar ik bedoel dat hij me niet zomaar in mijn kont gaat neuken, want beveiliging enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee want willem holleeder is compleet normaal idd

Maak je zin eens afquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
3e reactie na mij mag bepalen wat ik naar toto's niet al te knappe chick die hem steeds zit te sexten

1.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Toto69 het volgende:
1. Zoenen met Justin Bieber
2. Zoenen met die Pedo Martijn gast

Oh jawel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen, maar ik bedoel dat hij me niet zomaar in mijn kont gaat neuken, want beveiliging enzo.

ietsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je hebt een dikke afgelebberde flubberkut.
stuur, en jij mag het bepalenquote:

Ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef Toto69 het volgende:
Als mensen tc willen wil ik wel microfoon aan doen

Dat Toto het niet durft, dus jij namens toto iets mededeeltquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iets
[..]
stuur, en jij mag het bepalen

Ik had toto beloofd hem niet richting haar te noemen. Go wild with your imaginationquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat Toto het niet durft, dus jij namens toto iets mededeelt

Ja oke.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had toto beloofd hem niet richting haar te noemen. Go wild with your imagination

2 goede mods dus!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
1. Arachide als mod
2. #Spatieformod

Ara was leuker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
1. Arachide als mod
2. #Spatieformod

No way dat ik ooit nog mod word. Dat wil ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
1. Arachide als mod
2. #Spatieformod

Heb je nog een trauma?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
No way dat ik ooit nog mod word. Dat wil ik niet

Valt mee, maar de manier waarop ik weg ben gegaan, dat bevestigde al mijn twijfels al.quote:

Mja, lijkt me eigenlijk ook niet heel leuk neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt mee, maar de manier waarop ik weg ben gegaan, dat bevestigde al mijn twijfels al.

Ik had een large chicken doner met patat en salade.quote:

quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Uiteindelijk had het niks met jullie te makenjullie zijn scheetjes

Ik had vanavond ook een grote kebabquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had een large chicken doner met patat en salade.

Nicequote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had vanavond ook een grote kebab

Dat wil iedereen zien, al hoestend en etendquote:

quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wil iedereen zien, al hoestend en etend

Hey youquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:05 schreef KLTZK het volgende:
Sup bitches!
(Chad Warden, beste troll ooit)

Ik maandag helemaal niet nogquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef morgen maar een halve dag te werken ongeveer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |