Dat deed zijn broer immers ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:27 schreef thedeedster het volgende:
Immers, stop aub met voetballen...
Nee dank je.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
heeft feijenoord geen interesse in Enoh, die kan beter ballen dan Immers en werkt ook hard
Mijn 2 katten kunnen beter voetballen dan Immersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
heeft feijenoord geen interesse in Enoh, die kan beter ballen dan Immers en werkt ook hard
Pak er eentje bij de dtjes en ze gaan nog beter met hun kansen om dan Immers.... Krotenkokerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
Hopelijk gaat hij terug naar Adoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Haatdragende paupers
ImmersHopelijk komt hij terug naar Ado, jullie verdienen hem niet.
CIRKELS ZIJN RONDquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat zondag verliezen van Roda JC.
Zeg ik nu wat geks?
Dat ziet zowat iedereen, maar helaas het lievelingetje van Koeman.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef Vasion het volgende:
Hij kan het niveau gewoon niet aan. Opbokken met die gast
Het is maar waar je oplet. Zijn terugspeelballen op Mulder compenseren een hoop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef Saekerhett het volgende:
BMI speelt ook dramatisch met die mislukte inspeelpassjes.
Idd, ik zie het al weer gebeuren dat dit de tweede keer wordt dat Immers het verschil had moeten maken en Feyenoord dus weer niet door gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij terug naar Ado
Hij kan het ook wel, alleen elke keer als hij probeert op doel te schieten, denkt hij dat het american football isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
prachtige assist trouwens bij de 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |