quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op welk net is dat?4 toch?
Oké blijf ik nog even wakkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]oh en volgens mij is de herhaling nu of bijna.
Hey, je hebt het wel over Betsie en die woont in de straat en die kan me toch dingen vertellen over wat ze in de straat gezien heeft!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, niet via BFF's en kappers, a la Syl, maar gewoon zelf. Kom maar op!
Geparkeerde auto's, rijdende auto's, wandelende mensen....echt de hele dag zag ze dingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over Betsie en die woont in de straat en die kan me toch dingen vertellen over wat ze in de straat gezien heeft!
Kan ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef Day het volgende:
[..]
Zij is ook door het slijk gehaald door Damian's moeder. Misschien dan niet door Syl zelf (want dat doet ze niet). En ja, Syl heeft die Fransoos niet gevraagd of het te doen, maar ze had het hem ook niet hoeven vertellen. Saab heeft ook jarenlang d'r smoel gehouden over haar vreemdgaan.
Ik zie het zo, de dames hadden een BFF-pact, Syl heeft zich daar niet aan gehouden en nu neemt Saab wraak.
In Fakegate kan allesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook
Ik geloof er alleen ergens NIKS van dat Sylvie tegen Zarka heeft gezegd dat Saab heeft gezegd (volgen we het nog?) dat ze Zarka daarna zelf zou pakken. Het is een beetje té om waar te zijn, zeg maar...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over Betsie en die woont in de straat en die kan me toch dingen vertellen over wat ze in de straat gezien heeft!
Dat was in 2010 toch? Toen Sabia zwanger was van de jongste en tegelijkertijd haar relatie met Khalid op de klippen liep?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al hoop ik wel dat Betty nog even met details komt in plaats van, ik heb dingen gezien toen ik bij Sabia in de straat woonde.
Betsie is gewoon dom en wordt keihard gebruikt door haar BFF. Syl weet wel wie ze voor haar karretje moet spannen. Allemaal aandachtsgeile wijven, die nu een robbertje aan het vechten zijn om maar in de belangstelling te staan (en daarbij niet door hebben hoe ongelooflijk ze voor lul staan). Ik geniet!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Truequote:
Een topic met samenvattingen zou wel handig zijn!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef APK het volgende:
Volgens mij moet er twee topics komen.
Streamverslagen met highlights voor mensen die -om wat voor reden dan ook- in staat zijn dit 24/7 te volgen en een COS om gewoon commentaar te geven.
Nood breekt wetten
Het valt me mee dat Touriya (of hoe heet dat mokkel) zich al niet uitgelaten heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Betsie is gewoon dom en wordt keihard gebruikt door haar BFF. Syl weet wel wie ze voor haar karretje moet spannen. Allemaal aandachtsgeile wijven, die nu een robbertje aan het vechten zijn om maar in de belangstelling te staan (en daarbij niet door hebben hoe ongelooflijk ze voor lul staan). Ik geniet!
Nee, dat is volgens mij een combinatie van wishful thinking en pure wraak van Zarka.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook
Ik geloof er alleen ergens NIKS van dat Sylvie tegen Zarka heeft gezegd dat Saab heeft gezegd (volgen we het nog?) dat ze Zarka daarna zelf zou pakken. Het is een beetje té om waar te zijn, zeg maar...
Het klinkt wel iets als wat Syl die Fransoos ingefluisterd kan hebben... ik denk serieus dat zij de kwade genius is achter dat opvallend positieve tweede Zarka-interview dat compleet haaks staat op deel 1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
True
Maar kom... Sabia die tegen Sylvie zegt 'Oh en nu heb ik Raf, maar straks pak ik je Fransoos!'?
Ten eerst zie ik Sabia er niet voor aan (die is veel te blij dat ze Raf heeft, at last) en het zou echt te ongeloofwaardig zijn als Syl dat tegen die Zarka gezegd zou hebben.
Ik geloof er geen kont van.
Maar dan zal het uiteindelijk dus wel waar zijn
Ja zoiets.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij een combinatie van wishful thinking en pure wraak van Zarka.
Misschien heeft Sabia de liefde bedreven met een willekeurig man of orgie gehouden op de stoep van Betsie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer om de uitspraak gaat dat ze bewust Raf van Syl af heeft gepakt. En mij zou het niet verbazen als ze dat wel gezegd heeft (in haar rol als de ' zielige bedrogen ex').quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef APK het volgende:
Volgens mij moeten er twee topics komen.
Streamverslagen met highlights voor mensen die -om wat voor reden dan ook- in staat zijn dit 24/7 te volgen en een COS om gewoon commentaar te geven.
Nood breekt wetten
Ik denk dat we niet heel lang daarop hoeven te wachten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt me mee dat Touriya (of hoe heet dat mokkel) zich al niet uitgelaten heeft.
Nou het zou serieus wel handig zijn, ik barst van de slaap en nu moet ik wakker blijvenquote:
Sabia denkt dat Sylvie het zo tegen Zarka gezegd heeft?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets.
En daarom snap ik de reden niet helemaal van die plotselinge dirt-uitbraak van Saab.
Of met de man van Betsiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:42 schreef flanken het volgende:
[..]
Misschien heeft Sabia de liefde bedreven met een willekeurig man of orgie gehouden op de stoep van Betsie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |