En Saab is mediaschuw? (quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik en vrienden zouden voor Sabia gaan. Wat heb je aan een vriend/vriendin die nooit thuis alleen maar aan ik denken. nooit normaal kunnen eten. Iedereen weet wat je gaat doen omdat Sylvie iedereen op belt om te zeggen waar ze naar toe gaat.
Uit angst voor een claim van kamp Sylvie misschien, een soort goedmakertje voor deel 1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof nooit (maar ik ken ze niet uiteraard, dus dit verzin ik ter plekke) dat Zarka zich zou laten overhalen tot haten op Sabia. Hij heeft niets met dat mens van doen.
Deel 1 en 2 zijn toch gewoon één interview dat in 1 keer is gegeven?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit angst voor een claim van kamp Sylvie misschien, een soort goedmakertje voor deel 1
Volgens mij is ze gewoon een omhooggewerkte straatvechtster met slechte media advisors.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:13 schreef Miss.X het volgende:
Sabia is gewoon een hater.. Ik vind haar trouwens helemaal niet knap, Sylvie is wel mooi
Dat is wel gezegd... maar ik vond het qua stijlbreuk wel een opvallende wending... in deel 1 de pijlen op Syl... en in deel 2 ineens de ballen op Sabia... net nadat Syl heeft gedreigd met haar advocaten... die had ze niet nodig gehad als ze al wist dat hij haar in deel 2 te hulp zou schietenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 zijn toch gewoon één interview dat in 1 keer is gegeven?
Voordat ze met Rafael kreeg wel over half jaar kom je haar niet meer tegen in bladen. Paar weken geleden vonden de meeste hier nog vreemd dat Sabia Damian ging ophalen en niet Rafael ik heb vermoeden dat Rafael haar zo min mogelijk tegen komt.quote:
Ze is volgens mij niet echt goed in -en niet gewend aan- rechtstreekse omgang met media, dit itt tot Syl die al jarenlang veel meer in de spotlights staat.quote:
Het viel me ook op dat ze weinig in de camera keek en sowieso erg onrustig leek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ze is volgens mij niet echt goed in -en niet gewend aan- rechtstreekse omgang met media, dit itt tot Syl die al jarenlang veel meer in de spotlights staat.
Vergeet niet... dat wat wij lazen over deel 1 was wat bladen er over geschreven hadden he?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is wel gezegd... maar ik vond het qua stijlbreuk wel een opvallende wending... in deel 1 de pijlen op Syl... en in deel 2 ineens de ballen op Sabia... net nadat Syl heeft gedreigd met haar advocaten... die had ze niet nodig gehad als ze al wist dat hij haar in deel 2 te hulp zou schieten
Erger nog, het leek wmb of ze een nachtje had doorgehaald.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
Het viel me ook op dat ze weinig in de camera keek en sowieso erg onrustig leek.
Maar goed, een mediatraining heeft ze misschien ook niet gehad.
Wat kan dat mij schelen of ze wel of geen mediatraining heeft gehad. Dat levert voor ons juist de meest leuke dingen op om over te praten. Al zal het haar zeker geen goed doen. Om eerlijk te zijn heb ik liever iemand die uit haar hart praat in plaats van dat geknutseld gedoe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het viel me ook op dat ze weinig in de camera keek en sowieso erg onrustig leek.
Maar goed, een mediatraining heeft ze misschien ook niet gehad.
We zullen zien, over een half jaar. Ik denk dat je Sabia dan nog steeds in de bladen zietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef flanken het volgende:
[..]
Voordat ze met Rafael kreeg wel over half jaar kom je haar niet meer tegen in bladen. Paar weken geleden vonden de meeste hier nog vreemd dat Sabia Damian ging ophalen en niet Rafael ik heb vermoeden dat Rafael haar zo min mogelijk tegen komt.
Precies, niet via BFF's en kappers, a la Syl, maar gewoon zelf. Kom maar op!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef Noek het volgende:
Die Saab laat zich gewoon niks zeggen. Ze is van de straat en die maak je niks. Doe je dat wel, dan haalt ze uit. Die gaat niet doen alsof er niks aan de hand is," loop maar door, mensen! Niks te zien."
Beschaafd en waardig is het niet maar ze is wel echt ofzo.
Nee, dat neppe altijd in de plooi hoofd van Sylvie vind ik ook vreselijk. Wat Noek zegt, ik zou ook nooit geen team Sylvie kunnen zijn. Ik vind het ook wel lef hebben dat zij daar zelf gaat zitten en haar woordje doet. Geen advocaten, niet laf lekken aan de pers via anderen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat kan dat mij schelen of ze wel of geen mediatraining heeft gehad. Dat levert voor ons juist de meest leuke dingen op om over te praten. Al zal het haar zeker geen goed doen. Om eerlijk te zijn heb ik liever iemand die uit haar hart praat in plaats van dat geknutseld gedoe.
Godsamme kan ik dat straks ergens terugkijken, ik was weer eens te laatquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat neppe altijd in de plooi hoofd van Sylvie vind ik ook vreselijk. Wat Noek zegt, ik zou ook nooit geen team Sylvie kunnen zijn. Ik vind het ook wel lef hebben dat zij daar zelf gaat zitten en haar woordje doet. Geen advocaten, niet laf lekken aan de pers via anderen.
Al hoop ik wel dat Betty nog even met details komt in plaats van, ik heb dingen gezien toen ik bij Sabia in de straat woonde.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, niet via BFF's en kappers, a la Syl, maar gewoon zelf. Kom maar op!
Rtl boulevard, laatste 15-20 minuten, ik weet niet of het al op RTL gemist staat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Godsamme kan ik dat straks ergens terugkijken, ik was weer eens te laat
Zij is ook door het slijk gehaald door Damian's moeder. Misschien dan niet door Syl zelf (want dat doet ze niet). En ja, Syl heeft die Fransoos niet gevraagd of het te doen, maar ze had het hem ook niet hoeven vertellen. Saab heeft ook jarenlang d'r smoel gehouden over haar vreemdgaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind qua type Saab ook leuker dan Sylvie![]()
Maar toch vind ik het laag - al is het alleen maar naar die Damian toe - dat ze werkelijk alle vuile was buiten hangt. Morgen haalt ze dat kind weer glimlachend van voetbal, vandaag heeft ze zijn moeder zo ongeveer afgemaakt in de media. Mjah...
Op welk net is dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rtl boulevard, laatste 15-20 minuten, ik weet niet of het al op RTL gemist staat?
Daar ben ik het dan wel mee eens... voor dat manneke had het allemaal veel netter gekundquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik vind qua type Saab ook leuker dan Sylvie![]()
Maar toch vind ik het laag - al is het alleen maar naar die Damian toe - dat ze werkelijk alle vuile was buiten hangt. Morgen haalt ze dat kind weer glimlachend van voetbal, vandaag heeft ze zijn moeder zo ongeveer afgemaakt in de media. Mjah...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op welk net is dat?4 toch?
Oké blijf ik nog even wakkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]oh en volgens mij is de herhaling nu of bijna.
Hey, je hebt het wel over Betsie en die woont in de straat en die kan me toch dingen vertellen over wat ze in de straat gezien heeft!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Precies, niet via BFF's en kappers, a la Syl, maar gewoon zelf. Kom maar op!
Geparkeerde auto's, rijdende auto's, wandelende mensen....echt de hele dag zag ze dingenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over Betsie en die woont in de straat en die kan me toch dingen vertellen over wat ze in de straat gezien heeft!
Kan ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:34 schreef Day het volgende:
[..]
Zij is ook door het slijk gehaald door Damian's moeder. Misschien dan niet door Syl zelf (want dat doet ze niet). En ja, Syl heeft die Fransoos niet gevraagd of het te doen, maar ze had het hem ook niet hoeven vertellen. Saab heeft ook jarenlang d'r smoel gehouden over haar vreemdgaan.
Ik zie het zo, de dames hadden een BFF-pact, Syl heeft zich daar niet aan gehouden en nu neemt Saab wraak.
In Fakegate kan allesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook
Ik geloof er alleen ergens NIKS van dat Sylvie tegen Zarka heeft gezegd dat Saab heeft gezegd (volgen we het nog?) dat ze Zarka daarna zelf zou pakken. Het is een beetje té om waar te zijn, zeg maar...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Hey, je hebt het wel over Betsie en die woont in de straat en die kan me toch dingen vertellen over wat ze in de straat gezien heeft!
Dat was in 2010 toch? Toen Sabia zwanger was van de jongste en tegelijkertijd haar relatie met Khalid op de klippen liep?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al hoop ik wel dat Betty nog even met details komt in plaats van, ik heb dingen gezien toen ik bij Sabia in de straat woonde.
Betsie is gewoon dom en wordt keihard gebruikt door haar BFF. Syl weet wel wie ze voor haar karretje moet spannen. Allemaal aandachtsgeile wijven, die nu een robbertje aan het vechten zijn om maar in de belangstelling te staan (en daarbij niet door hebben hoe ongelooflijk ze voor lul staan). Ik geniet!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Truequote:
Een topic met samenvattingen zou wel handig zijn!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef APK het volgende:
Volgens mij moet er twee topics komen.
Streamverslagen met highlights voor mensen die -om wat voor reden dan ook- in staat zijn dit 24/7 te volgen en een COS om gewoon commentaar te geven.
Nood breekt wetten
Het valt me mee dat Touriya (of hoe heet dat mokkel) zich al niet uitgelaten heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef Day het volgende:
[..]
Betsie is gewoon dom en wordt keihard gebruikt door haar BFF. Syl weet wel wie ze voor haar karretje moet spannen. Allemaal aandachtsgeile wijven, die nu een robbertje aan het vechten zijn om maar in de belangstelling te staan (en daarbij niet door hebben hoe ongelooflijk ze voor lul staan). Ik geniet!
Nee, dat is volgens mij een combinatie van wishful thinking en pure wraak van Zarka.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook
Ik geloof er alleen ergens NIKS van dat Sylvie tegen Zarka heeft gezegd dat Saab heeft gezegd (volgen we het nog?) dat ze Zarka daarna zelf zou pakken. Het is een beetje té om waar te zijn, zeg maar...
Het klinkt wel iets als wat Syl die Fransoos ingefluisterd kan hebben... ik denk serieus dat zij de kwade genius is achter dat opvallend positieve tweede Zarka-interview dat compleet haaks staat op deel 1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
True
Maar kom... Sabia die tegen Sylvie zegt 'Oh en nu heb ik Raf, maar straks pak ik je Fransoos!'?
Ten eerst zie ik Sabia er niet voor aan (die is veel te blij dat ze Raf heeft, at last) en het zou echt te ongeloofwaardig zijn als Syl dat tegen die Zarka gezegd zou hebben.
Ik geloof er geen kont van.
Maar dan zal het uiteindelijk dus wel waar zijn
Ja zoiets.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat is volgens mij een combinatie van wishful thinking en pure wraak van Zarka.
Misschien heeft Sabia de liefde bedreven met een willekeurig man of orgie gehouden op de stoep van Betsie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:35 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer om de uitspraak gaat dat ze bewust Raf van Syl af heeft gepakt. En mij zou het niet verbazen als ze dat wel gezegd heeft (in haar rol als de ' zielige bedrogen ex').quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef APK het volgende:
Volgens mij moeten er twee topics komen.
Streamverslagen met highlights voor mensen die -om wat voor reden dan ook- in staat zijn dit 24/7 te volgen en een COS om gewoon commentaar te geven.
Nood breekt wetten
Ik denk dat we niet heel lang daarop hoeven te wachten!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het valt me mee dat Touriya (of hoe heet dat mokkel) zich al niet uitgelaten heeft.
Nou het zou serieus wel handig zijn, ik barst van de slaap en nu moet ik wakker blijvenquote:
Sabia denkt dat Sylvie het zo tegen Zarka gezegd heeft?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zoiets.
En daarom snap ik de reden niet helemaal van die plotselinge dirt-uitbraak van Saab.
Of met de man van Betsiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:42 schreef flanken het volgende:
[..]
Misschien heeft Sabia de liefde bedreven met een willekeurig man of orgie gehouden op de stoep van Betsie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |