quote:Gautier fluit AZ - Atromitos FC
Antony Gautier fluit donderdag de returnwedstrijd in de play-off-ronde van de Europa League tussen AZ en Atromitos FC. De wedstrijd tussen de Alkmaarders en de Grieken begint om 19:00 uur.
De 35-jarige arbiter uit het Franse Seclin wordt langs de zijlijnen geassisteerd door Guillame Debart en Frédéric Haquette. Benoît Millot is door de UEFA aangesteld als vierde official. Gautier floot vorig seizoen onder meer de kwartfinale van de Europa League tussen Benfica en Newcastle United.
http://www.az.nl/nieuws/gautier-fluit-az-atromitos-fc/1
Heenwedstrijd werd 3-1 in het voordeel van AZ. Weet AZ de wedstrijd rustig uit te spelen en halen ze de groepsfase? We gaan het zien.quote:Van 2 dagen geleden...
Het AFAS-stadion in Alkmaar dreigt behoorlijk leeg te blijven bij de returnwedstrijd van AZ tegen Atromitos FC. Er zijn pas 8000 kaarten verkocht.
AZ hoopt dat er nog minimaal 3000 kaarten verkocht worden. De wedstrijd wordt donderdag om 19.00 uur gespeeld.
http://www.rtvnh.nl/sport(...)voor+AZ-Atromitos+FC
Hoe weet je nou dat ze er niets aan kunnen doen? Zolang je niet weet wat er gebeurd is kun je niets zeggen. Voor mijn part is het aangestoken, of ligt er belabberde bedrading in dat stadion. Weten wij veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ reglementair uitsluiten wegens iets waar ze niets aan kunnen doen zou belachelijk zijn.
Dat uit spelen gaat niet lukken schat ik zo....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Heenwedstrijd werd 3-1 in het voordeel van AZ. Weet AZ de wedstrijd rustig uit te spelen en halen ze de groepsfase? We gaan het zien.
Als het aangestoken is zijn ze wel de sjaak ja, maar ze gaan er vanuit dat het kortsluiting is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze er niets aan kunnen doen? Zolang je niet weet wat er gebeurd is kun je niets zeggen. Voor mijn part is het aangestoken, of ligt er belabberde bedrading in dat stadion. Weten wij veel.
hoor net dat er definitief gestaakt is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat uit spelen gaat niet lukken schat ik zo....
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens rustig.
Je bent de hele dag al bijzonder raar bezig.
in een skybox lijkt me die kans kleinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het aangestoken is zijn ze wel de sjaak ja, maar ze gaan er vanuit dat het kortsluiting is.
twitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:49:12De UEFA heeft voorgesteld om restant van AZ-Atromitos vrijdagmorgen af te werken, vóór aanvang van de loting. #azatr #brand #uel reageer retweet
als je goede voorzorgsmaatregelen neemt is een brandje in ieder geval geblust voor het zover komtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat ze er niets aan kunnen doen? Zolang je niet weet wat er gebeurd is kun je niets zeggen. Voor mijn part is het aangestoken, of ligt er belabberde bedrading in dat stadion. Weten wij veel.
Lichtuitval en stillegging langer dan 30 minuten.quote:
middag kan niet want de loting...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef Eppie_NL het volgende:
Morgenmiddag spelen? Enige oplossing denk ik. Ze hoeven ook maar 30 min.
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:51:22UEFA-man: 'Wedstrijd moet morgen voor loting worden uitgespeeld. In dit stadion of anders op ander veld' #brand http://t.co/DAkRlxeUnz reageer retweet
twitter:
Kutgrieken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:53 schreef iBenny het volgende:
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:51:22UEFA-man: 'Wedstrijd moet morgen voor loting worden uitgespeeld. In dit stadion of anders op ander veld' #brand http://t.co/DAkRlxeUnz reageer retweet
twitter:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |