Dat is nog het ergste. Voor hondenbezitters is het verplicht (ik ruim het ook op, wel zo netjes) maar paardenhomos mogen gewoon hun paard op straat latne schijten en verder lopen...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:44 schreef zeeppaardje het volgende:
Paarden zijn nog erger, de meest verschrikkelijke weggebruikers van de straat in Nederland
Paarden poep stinkt niet (zeggen ze) omdat ze gras eten ofzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste. Voor hondenbezitters is het verplicht (ik ruim het ook op, wel zo netjes) maar paardenhomos mogen gewoon hun paard op straat latne schijten en verder lopen...
Het is nog wel een zooi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Paarden poep stinkt niet (zeggen ze) omdat ze gras eten ofzo.
Dat dan weer wel.quote:
Overigens ben ik het niet eens met je taal gebruik, maar oke, dat is jouw ding.quote:
Hondenpoepie, hoort niet op het stoepie!quote:
Omdat mensen liever lui dan moe zijn uiteraard.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef InverHouse het volgende:
Vanmiddag lag er weer een verse bult hondenstront op straat. Gelukkig had er een persoon voor me al ingestaan![]()
Waarom ruimen de 'baasjes' de troep van hun 'trouwe' viervoeter niet op
Het begint er al mee dat ze hun hond hadden moeten leren niet op straat te kakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef InverHouse het volgende:
Vanmiddag lag er weer een verse bult hondenstront op straat. Gelukkig had er een persoon voor me al ingestaan![]()
Waarom ruimen de 'baasjes' de troep van hun 'trouwe' viervoeter niet op
Stinkt dus wel, net als paarden zelf. Blijf er daarom graag zo ver mogelijk bij uit de buurt, stinkbeesten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:48 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Paarden poep stinkt niet (zeggen ze) omdat ze gras eten ofzo.
Ben jij ook een paard?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:20 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Stinkt dus wel, net als paarden zelf. Blijf er daarom graag zo ver mogelijk bij uit de buurt, stinkbeesten.
Ja Jan, in je schoen is erger. Maar dan ben je ook wel echt achterlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:54 schreef Jan-Slagter het volgende:
Beter onder je schoen dan in je schoen.
KLB / hondekak in de schoen en ook straat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop