Misschien moet ik maar es de politiek in gaan of een partij oprichte naar het model Geert Wilders.Het is maar goed dat ik niet de minister president ben want dan had ik een schrikbewind ingesteld in Nederland waarin alleen ik het voor het zegge had,en alle op de stoep poepende hondjes naar het asiel gestuurdquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:37 schreef fairytalessuck het volgende:
Die hondjes kunnen er niks aan doen man, als jij naar de wc moet ga je ook gewoon ongeacht of dat bij jou thuis is of bij iemand anders en als jouw ouders je niet tegenhouden om te zeggen van neeeeneee daar moet je niet poepen, dan poep je daar gewoon en dat doen die hondjes ook snapje die laten hun behoefte gewoon gaan als ze moeten en ik geef zo groot gelijk want als ze het ophouden krijgen ze alleen maar buikpijn en dat moeten we ook niet hebben als dierenvrienden natuurlijk.
nee gewoon hondpoepjestaxquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:42 schreef Broder het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar es de politiek in gaan of een partij oprichte naar het model Geert Wilders.Het is maar goed dat ik niet de minister president ben want dan had ik een schrikbewind ingesteld in Nederland waarin alleen ik het voor het zegge had,en alle op de stoep poepende hondjes naar het asiel gestuurd
Hahaha wat een frustratie zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:42 schreef Broder het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar es de politiek in gaan of een partij oprichte naar het model Geert Wilders.Het is maar goed dat ik niet de minister president ben want dan had ik een schrikbewind ingesteld in Nederland waarin alleen ik het voor het zegge had,en alle op de stoep poepende hondjes naar het asiel gestuurd
Dan hadden er alleen maar hondjes in het asiel gezeten in plaats van bij de mensen thuis want zodra die mensen hondjes uit het asiel halen poepen ze weer op de stoep en dan moeten ze weer naar het asiel en dan worden ze er weer uit gehaald en dan poepen ze weer en dan moeten ze weer terug en dit en dat. Is dat dan wat je wil Broder, dat kan toch niet???quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:42 schreef Broder het volgende:
[..]
Hoe kreeg je het in je schoen?quote:hondekak in de schoen en ook straat
sorry toevallig heet ik ook harry maar mijn poep verwdijnd netjes in het rijool poepzakjes gebruikt mijn oma want haar stoma zit erop voor de rest met afvalheffing ik zet netjes groene container buiten elke zondag helaas word maar 1x per 2 week opgehaaltquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hahaha wat een frustratie zeg.
Voor de deur is overdreven om toe te laten inderdaad, maja als mijn hond ergens diep in de bosjes poept laat ik het ook liggen hoor.
A. ga ik er niet achteraan lopen graven waar het ligt
en B. als ik dat ook nog es moet opruimen...pfff betaal ik driedubbel!
1. Hondenbelasting
2. Poepzakjes
3. Afvalheffing
Laten ze nummer 1 eerst maar eens afschaffen. En Harry, als er mensen poepbelasting komt mag jij je territorium ook afbakenen.
Je moet ook echt het laatste woord hebben of niet. Laat het gaan ! . Gelukkig zijn de meeste drollen bevroren. Deed jij dat nou ook maar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dan hadden er alleen maar hondjes in het asiel gezeten in plaats van bij de mensen thuis want zodra die mensen hondjes uit het asiel halen poepen ze weer op de stoep en dan moeten ze weer naar het asiel en dan worden ze er weer uit gehaald en dan poepen ze weer en dan moeten ze weer terug en dit en dat. Is dat dan wat je wil Broder, dat kan toch niet???
Ik bevries nu al bijna dus komt goed. Ga maar zwemmen met je mooie bikini.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:51 schreef Broder het volgende:
[..]
Je moet ook echt het laatste woord hebben of niet. Laat het gaan ! . Gelukkig zijn de meeste drollen bevroren. Deed jij dat nou ook maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |