abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93845107
spijt mij van vorige topic liet mij lijden door de emotie van moment van woede en ook had niet zo moeten doen spijt mij ben boos want alweer vieze gore hoop hondekak getrap in mijn straat en op de stoep in petrus hendrikszstraat bij mij haar. kwam erachter toen het al te laat was en bedwemld werdt van een ongeloofelijke smerige stank in mijn huis klodders van die stinktstront onder mijn schoen en door hele huis echt vies gadverdamme bah is al de zoveelste keer sinds ik hier woon volgende keer bel ik direct de politie vanaf nu als ik zie dat iemand zijn of ook haar beest voor mijn duer laat schijt en ik meld dit ook aan meldpunt overlast wat denken dat soort mensen wel niet? ik zeg zware straffen moeten er komen vind ik dikke vette boetes voor die lui!!ik wordt er echt shcijtziek van! nogmaals excuses voor taalgebruik
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:34:09 #2
303028 Broder
kevinsangel
pi_93845126
Als ik met mijn kameraden in het NP (Noorder Plansoen) met mooi weer zomers een biertje drink duik ik ook in de bosjes om er even flink "mijn hondje" eruit te laten wapperen tegen een boompie an..Tja wat "goes in must go outh" maar dat doe ik idd ook niet op straat of op de stoep. Wel grappig trouwens, over de politie gesproken, die politie te paard, die lui laten ook maar gewoon die paarden van hun zo midden op straat leeglopen soms complete lawines van die bruine drap achter uit die grot van dat beest.Huppatee hopsakee tralala. Ik ben met mijn scootertje al eens bijna uitgegleden over zo'n dampende drap ontbonden hooiberg, en dan geven ze mij een boete voor wildplassen als ik netjes angstig om mij heenkijkend een boompie opzoek in het NP. Op een gegeven moment stonden er een paar stadswachten in mijn straat een fiets te verwijderen,maandje geleden, en het slot door te knippen. Ik vroeg ze,wat doen jullie nou en gaat dat zo maar? En als jullie hier toch dan zo actief bezig zijn in de straat willen jullie dan ook eens wat gaan doen aan die hondenkak voor mijn deur? Hah hah,ik lag in een deuk man,net toen ie vent klaar was met die fiets en me antwoord wou geven op mijn vraag trapt die zo in dezelfde smeuige hoop hondenkak waar ik s'morgens ook al mijn vloertje thuis gezellig mee had geplamuurd Wat kan wraak toch heerlijk zoet zijn soms...

gr gr
team is eng ready for whatever als het moet
pi_93845152
...Komt hij nog es an...
Wat hebben Geraniums hiermee uit te staan? Ik heb geen tapijt,ik heb laminaat da's makkelijker schoon te houden. En ik geef niemand de schuld in de eerste instantie maar ik erger me gewoon dood aan mensen die hun hond laten kakken voor mijn deur, hoe oud zijn die dan? Een ander de schuld geven van mijn domme daden? Je doet nu net alsof ik degene ben die fout en dom bezig is en je draait de boel om,het zijn de hondenbezitters in de eerste instantie die dom bezig zijn en onvolwassen,lijkt mij. En trouwens, als je even verder had gekeken dan je neus lang is, ik heb al eerder een bericht geplaatst, zonder Caps-Lock, waarin ik toen nog het "vriendelijke doch dringende" verzoek had gedaan aan de hondenbezitters niet meer hun hondjes te laten poepen voor mijn deur in de Ph.straat..Bleek niet te helpen dus..
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_93845187
Je toetsenbord doet het weer....jammer. ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93845203
Die hondjes kunnen er niks aan doen man, als jij naar de wc moet ga je ook gewoon ongeacht of dat bij jou thuis is of bij iemand anders en als jouw ouders je niet tegenhouden om te zeggen van neeeeneee daar moet je niet poepen, dan poep je daar gewoon en dat doen die hondjes ook snapje die laten hun behoefte gewoon gaan als ze moeten en ik geef zo groot gelijk want als ze het ophouden krijgen ze alleen maar buikpijn en dat moeten we ook niet hebben als dierenvrienden natuurlijk.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:38:24 #6
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_93845234
Hondenkak is stoer
and then...
pi_93845241
Hondenbezitters in Ninove ruimen zelf de hondenpoep en urine van hun hond op. Dat is dan ook het uitgangspunt en uiteindelijke doel van de stad. Jammer genoeg houdt niet elke hondenbezitter zich aan deze regels, met alle vervelende gevolgen van dien. Hondenpoep ontsiert voetpaden en grasvelden, het stinkt en je kan het ongewenst mee naar binnen brengen als je er in trapt. Nochtans is het voor iedereen toffer als voetpaden, pleinen, speelvelden, grasveldjes, schoon en hondenpoepvrij zijn! De stad legt dan ook de verantwoordelijkheid bij de baasjes van de honden voor het hondenpoepvrij houden van de stad. Het is immers aan de eigenaar van de hond om er voor te zorgen dat zijn hond zijn boodschap op de daarvoor aangewezen plaats achterlaat, óf om de hondenpoep en/of urine te verwijderen!
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:39:22 #8
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_93845260
ik ben werkelijk echt heel boos op de mensen die hun hond laten poepen op de hoek cortinghlaan reinaustraat ben er spuugziek van wat voor mensen zijn jullie die dit doen laat je hond voor je eigen deur poepen maar niet bij een ander van af nu als ik zie dat iemand zijn hond daar laat poepen heeft hij of zei nu echt pech want ik maak er een foto van en plaats hem op buurtlink zo dat de mensen kunnen zie wie dit steeds veroorzaakt het is echt smerig dit maar meen het echt de foto komt er op te staan dus u bent gewaarschuwt
pi_93845345
De stoep van de straat waarin ik woon ligt van voor tot achter helemaal vol met hondepoep. Het paadje vanaf de stoep naar mijn voordeur ligt OOK vol hondepoep terwijl ik zelf (of mijn onderbuurvrouw) geen hond heb. Als ik boodschappen ga doen, of naar de auto loop of wat dan ook ga doen, stap ik bijna in de hondepoep je kunt er gewoon niet meer normaal lopen. Ik zie regelmatig mensen over de stoep lopen met hun hond. Ik zou niet weten wie de boosdoener is.
He bah!
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:42:40 #10
303028 Broder
kevinsangel
pi_93845348
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:37 schreef fairytalessuck het volgende:
Die hondjes kunnen er niks aan doen man, als jij naar de wc moet ga je ook gewoon ongeacht of dat bij jou thuis is of bij iemand anders en als jouw ouders je niet tegenhouden om te zeggen van neeeeneee daar moet je niet poepen, dan poep je daar gewoon en dat doen die hondjes ook snapje die laten hun behoefte gewoon gaan als ze moeten en ik geef zo groot gelijk want als ze het ophouden krijgen ze alleen maar buikpijn en dat moeten we ook niet hebben als dierenvrienden natuurlijk.
Misschien moet ik maar es de politiek in gaan of een partij oprichte naar het model Geert Wilders.Het is maar goed dat ik niet de minister president ben want dan had ik een schrikbewind ingesteld in Nederland waarin alleen ik het voor het zegge had,en alle op de stoep poepende hondjes naar het asiel gestuurd
pi_93845377
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:42 schreef Broder het volgende:

[..]

Misschien moet ik maar es de politiek in gaan of een partij oprichte naar het model Geert Wilders.Het is maar goed dat ik niet de minister president ben want dan had ik een schrikbewind ingesteld in Nederland waarin alleen ik het voor het zegge had,en alle op de stoep poepende hondjes naar het asiel gestuurd
nee gewoon hondpoepjestax
een euro per kilo
en de massa imigratie van nieuwe honten tegenhouden
pi_93845458
quote:

[..]

Hahaha wat een frustratie zeg.
Voor de deur is overdreven om toe te laten inderdaad, maja als mijn hond ergens diep in de bosjes poept laat ik het ook liggen hoor.
A. ga ik er niet achteraan lopen graven waar het ligt
en B. als ik dat ook nog es moet opruimen...pfff betaal ik driedubbel!
1. Hondenbelasting
2. Poepzakjes
3. Afvalheffing

Laten ze nummer 1 eerst maar eens afschaffen. En Harry, als er mensen poepbelasting komt mag jij je territorium ook afbakenen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_93845463
quote:

[..]

Dan hadden er alleen maar hondjes in het asiel gezeten in plaats van bij de mensen thuis want zodra die mensen hondjes uit het asiel halen poepen ze weer op de stoep en dan moeten ze weer naar het asiel en dan worden ze er weer uit gehaald en dan poepen ze weer en dan moeten ze weer terug en dit en dat. Is dat dan wat je wil Broder, dat kan toch niet???
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:48:57 #14
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_93845544
Ik las alleen de titel
quote:
hondekak in de schoen en ook straat
Hoe kreeg je het in je schoen? :')
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:49:24 #15
282507 Lysdexie
Vieze gek! Vieze gluurder!
pi_93845552
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:46 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Hahaha wat een frustratie zeg.
Voor de deur is overdreven om toe te laten inderdaad, maja als mijn hond ergens diep in de bosjes poept laat ik het ook liggen hoor.
A. ga ik er niet achteraan lopen graven waar het ligt
en B. als ik dat ook nog es moet opruimen...pfff betaal ik driedubbel!
1. Hondenbelasting
2. Poepzakjes
3. Afvalheffing

Laten ze nummer 1 eerst maar eens afschaffen. En Harry, als er mensen poepbelasting komt mag jij je territorium ook afbakenen.
sorry toevallig heet ik ook harry maar mijn poep verwdijnd netjes in het rijool poepzakjes gebruikt mijn oma want haar stoma zit erop voor de rest met afvalheffing ik zet netjes groene container buiten elke zondag helaas word maar 1x per 2 week opgehaalt

maar oke qua terartium gelijk afbakenen kloten honden kut mechelse puppys en dalmatiers
mensen graaf gewoon kuilen
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:51:14 #16
303028 Broder
kevinsangel
pi_93845609
quote:
2s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:46 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Dan hadden er alleen maar hondjes in het asiel gezeten in plaats van bij de mensen thuis want zodra die mensen hondjes uit het asiel halen poepen ze weer op de stoep en dan moeten ze weer naar het asiel en dan worden ze er weer uit gehaald en dan poepen ze weer en dan moeten ze weer terug en dit en dat. Is dat dan wat je wil Broder, dat kan toch niet???
Je moet ook echt het laatste woord hebben of niet. Laat het gaan ! . Gelukkig zijn de meeste drollen bevroren. Deed jij dat nou ook maar.
pi_93845817
zoals al gezegt ook ik betaal hondenbelasting .ik ruim wel op als het op een plaats is waar anderen er last van hebben maar meestal doet mijn hond het waar het mag.
ook ik ben als eens gebeten en mijn hond ook,mijn hond is hier bij om het leven gekomen en ik had behoorlijk veel verwondingen omdat ik mijn hond wou redden,dit is mij helaas niet gelukt.
ik ben soms wel eens een beetje bang als ik een hond los zie lopen maar probeer toch om hier over heen te komen.
wij hebben hier ook veel katten en die poepen ook overal en vooral in mijn tuin,kan niet zeggen dat ik dit leuk vindt maar ja de kat kan er ook niets aan doen .
dus ik probeer het zo netjes mogelijk te houden net als de meesten,maar uit zonderingen hou je overal...
Ga weg
  woensdag 9 maart 2011 @ 00:59:56 #18
242692 Geranium_Opa
Trappistenbier
pi_93845860
gatver ja dat is vies ja bah ik hep zelf ook een hont maar ruim het altijd netjes op ik vidt dat wel zo normaal en de hont moet ook aan de snoer blijven.

groetjes wim amblaserdam
pi_93845891
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 00:51 schreef Broder het volgende:

[..]

Je moet ook echt het laatste woord hebben of niet. Laat het gaan ! . Gelukkig zijn de meeste drollen bevroren. Deed jij dat nou ook maar.
Ik bevries nu al bijna dus komt goed. Ga maar zwemmen met je mooie bikini.
pi_93846281
TS heeft geen shift toets.
pi_93846287
Nou! Stomme hont.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')