Ja, dat noemen ze een luxeprobleem, geloof ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef Kerftminister het volgende:
Damn, het maakt niet uit hoeveel muziek ik heb, het blijft toch telkens weer kut als ik me realiseer hoeveel ik nog moet luisteren.
Ik vind het soms heel deprimerend. Er is zo veel muziek die je niet kent en nooit gaat horen en waarschijnlijk geweldig vindt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:19 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, dat noemen ze een luxeprobleem, geloof ik.
Waar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:17 schreef Kerftminister het volgende:
Damn, het maakt niet uit hoeveel muziek ik heb, het blijft toch telkens weer kut als ik me realiseer hoeveel ik nog moet luisteren.
Vaak kies je ook nog voor veilige muziek, muziek in genres die je toch al veel luistert.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
[..]
Waar.
Het is cru, maar als je doorgaat heb je maar een fractie geluisterd van de muziek die je eigenlijk had moeten luisteren,
Deprimerend, zelfs. Dat gaat wat ver, hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het soms heel deprimerend. Er is zo veel muziek die je niet kent en nooit gaat horen en waarschijnlijk geweldig vindt.
Ik niet.quote:
Nja, dat moet je juist anders bekijken. Je bent nooit uitgeluisterd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het soms heel deprimerend. Er is zo veel muziek die je niet kent en nooit gaat horen en waarschijnlijk geweldig vindt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Darkestrah het volgende:
Tegenwoordig nog gitaren gebruiken.Je hebt toch gewoon een computer waar alles in zit? Blijf toch lekker in de 60's met jullie dertien in een dozijn bandjes.
Wat is je statement precies?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Darkestrah het volgende:
Tegenwoordig nog gitaren gebruiken.Je hebt toch gewoon een computer waar alles in zit? Blijf toch lekker in de 60's met jullie dertien in een dozijn bandjes.
Die zijn allemaal al 30 jaar dood.quote:
Je lijkt m'n broer wel. Alles waar een gitaar in zit, vindt ie per definitie saai.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Darkestrah het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al 30 jaar dood.Iedereen is die gasten binnen 10 jaar wel weer vergeten.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:22 schreef Darkestrah het volgende:
Iemand verveelt zich. Ga anders even lekker fappen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die zijn allemaal al 30 jaar dood.Iedereen is die gasten binnen 10 jaar wel weer vergeten.
Bandjes van toen maken bandjes van nu. Wat is je puntquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij zit gewoon te trollen.quote:
Jij hebt er eigenhandig een mindere dag van gemaaktquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:21 schreef Moody het volgende:
[..]
En jij hebt een mindere dag merk ik.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:21 schreef DO2 het volgende:
Oh ja... PEC bovenaan!
[..]
Deprimerend, zelfs. Dat gaat wat ver, hoor.
Ik vind het eigenlijk wel een mooie gedachte dat ik weet dat ik nooit en te nimmer uitgeluisterd zal raken.
Dat is wel waar. En ja, PECquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:23 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nja, dat moet je juist anders bekijken. Je bent nooit uitgeluisterd.
Dit eigenlijk, ja.quote:
Eigenlijk ben je dus best normaal, maar je doet gewoon als een eikel?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit eigenlijk, ja.
En verder, Shabazz Palaces.Vanochtend toevallig nog Digable Planets geluisterd. Maar dat is geen indie verder.
Ik was even benieuwd hoe snel iedereen hier hapt op zo'n flauwe post. Viel me niet tegen eigenlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je dus best normaal, maar je doet gewoon als een eikel?
Je moet eens een beetje kritisch op Arctic Monkeys zijn, dan happen ze nog wat beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik was even benieuwd hoe snel iedereen hier hapt op zo'n flauwe post. Viel me niet tegen eigenlijk.
We zijn al moegestreden door Moody hedenavond.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik was even benieuwd hoe snel iedereen hier hapt op zo'n flauwe post. Viel me niet tegen eigenlijk.
Er komt hier van alles, van hazenlip tot Bieber fan. We don't care.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik verkondig met regelmaat dat dat een schijtband is... Doet ze helemaal niks.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet eens een beetje kritisch op Arctic Monkeys zijn, dan happen ze nog wat beter.
Zeggen dat ze beter hadden kunnen stoppen was wel vrij effectief.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik verkondig met regelmaat dat dat een schijtband is... Doet ze helemaal niks.
Jawel, ik ben het met je eens. Naja, schijtband is overdreven. Gewoon een band in de subtop van de popmuziek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Je moet ook niet hier gaan rellen, maar in het AM-topic.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:36 schreef DO2 het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook al hoor. En de laatste wedstrijden van het seizoen daarvoor ook. Tot nu toe is het alleen aan de noordzijde, de hoofdtribune aan de zuidzijde krijgt een meer permanente verbouwing:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoppa
Ben wel blij dat PEC nu tribunes heeft geplaatst voor die muren
Ja, nee... Da's mij te makkelijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Je moet ook niet hier gaan rellen, maar in het AM-topic.
En toch blijft het een afschuwelijk stadion.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook al hoor. En de laatste wedstrijden van het seizoen daarvoor ook. Tot nu toe is het alleen aan de noordzijde, de hoofdtribune aan de zuidzijde krijgt een meer permanente verbouwing: [ afbeelding ]
En voor ik gezeur krijg dat dit niet over voetbal gaat: Lees dit topic na
Beterquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was vorig seizoen ook al hoor. En de laatste wedstrijden van het seizoen daarvoor ook. Tot nu toe is het alleen aan de noordzijde, de hoofdtribune aan de zuidzijde krijgt een meer permanente verbouwing: [ afbeelding ]
En voor ik gezeur krijg dat dit niet over voetbal gaat: Lees dit topic na
Alsof Norrage god is. Tsssquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
Dit topic gaat toch wel heel snel, en dan te bedenken dat Norrage slechts 1 post heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |