Beide niet indie-proof natuurlijk. Gewoon een jazzkroeg induiken en je klem zuipen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:06 schreef MCH het volgende:
Foals of Disclosure live gaan bekijken? Zeg het maar jongens, ze zijn beide op dezelfde dag in Keulen als ik daar een weekendje weg ben.
Bij deze heb je de titel van 'ambtenaar' verdiend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
Ik had meteen al een super lieve topic report gemaakt toen ik de TT zag vóór de FiPo maar blijkbaar moet ik strenger zijn want het duurde even. En daartussen zat jullie statement-onzin.
Creatieve vrijheid is tot daar aan toe maar niet kunnen tellen en dat verbloemen als een 'statement' gaat er bij mij niet in. En het bewijs dat ik geen ambtenaar ben is dat ik om kwart over tien op donderdagavond nog op je reageer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:14 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Bij deze heb je de titel van 'ambtenaar' verdiend.
Ga jij nou maar een HaaJeetje drinkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Beide niet indie-proof natuurlijk. Gewoon een jazzkroeg induiken en je klem zuipen!
Touché. 1-0 voor jou.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Creatieve vrijheid is tot daar aan toe maar niet kunnen tellen en dat verbloemen als een 'statement' gaat er bij mij niet in. En het bewijs dat ik geen ambtenaar ben is dat ik om kwart over tien op donderdagavond nog op je reageer.
Humor jonge. Humor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Creatieve vrijheid is tot daar aan toe maar niet kunnen tellen en dat verbloemen als een 'statement' gaat er bij mij niet in. En het bewijs dat ik geen ambtenaar ben is dat ik om kwart over tien op donderdagavond nog op je reageer.
Euh... Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
Remy Zero valt ook onder de categorie onontdekte pareltjes....heerlijke '90 pop/rock. Leuk detail: Ze zijn ontdekt door Thom Yorke!!
Het album "Villa Elaine" uit 1998 is echt een juweeltje!!!
Je kunt je beter afvragen welke mongool zo'n irritante kutkop serieus neemt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh...Ja. Dus jij neemt het oordeel van Thom Yorke in twijfel? Zal het doorgeven joh.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen welke mongool zo'n irritante kutkop serieus neemt.
Dat zeg je zonder het album te hebben beluisterdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef DO2 het volgende:
Ik vind het toch echt te onbeduidend, Moody. Het spijt me. Ik zal Thom morgen eens bellen. Dit kan echt niet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef DO2 het volgende:
Ja, nou... Ik ben het wel met je eens dat er muziek is waar je wat moeite in moet steken, maar daar hoort dit niet bij.
Ik heb inmiddels genoeg muziek gehoord in m'n leven om dat goed in te kunnen schatten.
Jouw goed recht natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef DO2 het volgende:
Ja, nou... Ik ben het wel met je eens dat er muziek is waar je wat moeite in moet steken, maar daar hoort dit niet bij.
Ik heb inmiddels genoeg muziek gehoord in m'n leven om dat goed in te kunnen schatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk er naar uit. Darkside EP was al vet, en die Daft Punk remix ook (is die al downloadbaar ergens?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Nicolas Jaar heeft paar dagen geleden de eerste 11 minuten van zijn nieuwe album op het internet gezet!![]()
Beste van dat Jaar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:41 schreef Felagund het volgende:
Ik ben benieuwd, zijn vorige album was één van de beste uit 2011 naar mijn mening .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Moody het volgende:
[..]
Beste van dat Jaar?Ik had hem idd op 1 staan in mijn jaarlijstje. Dit jaar wordt natuurlijk 2013 het beste nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Samen met goede vriend debeterebob.quote:
Dan wordt het hoog tijd voor een nieuw woordenboek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat woord bestaat niet. Geeft ook geen lingo.
Heb 'm beoordeeld met 4* zie ik. Toch kan ik 'm amper herinneren. Toch maar weer eens "uit de kast pakken"quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik had hem idd op 1 staan in mijn jaarlijstje. Dit jaar wordt natuurlijk 2013 het beste nummer.
Je zakt nu echt af naar de grappen waar Tong80 zich voor zou schamen. Zeg maar, als iets heel erg niet grappig is (het concept van een anti-climax) kan dat soms toch komisch zijn? Nou, jij zit daar echt achtendertig Vlaamse Zeemijlen onder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat woord bestaat niet. Geeft ook geen lingo.
Ah, ok. Tong! Kom er maar in!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Of een nieuwe bril
Allemachitg heeft wat werk nodig voordat het Allemachtig kan worden.
Als ik 500k posts zou hebben zou ik me ook schamen iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je zakt nu echt af naar de grappen waar Tong80 zich voor zou schamen. Zeg maar, als iets heel erg niet grappig is (het concept van een anti-climax) kan dat soms toch komisch zijn? Nou, jij zit daar echt achtendertig Vlaamse Zeemijlen onder.
Other Lives, Tom Waits, Jonathan Wilson, The War on Drugs, Feist,PJ Harvey en The Antlers stonden bij mij ook nog hoog, met vlak daarachter Wilco (niet hun beste album, maar nog steeds in de top 10).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Vooral The Waterboys en Blind Pilot voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |