SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal niet nodig om ajax van de beurs te halen, schieten we niks mee op, ja minder transparantie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Plan Ajax Van De Beurs is natuurlijk niet van gisteren. Die miljoenenaankopen zijn niet voor niets stopgezet.
Ik mag hopen van niet, dan moet ik de Feyenoorders zo ook nog feliciteren dat ze boven ons gaan eindigen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, dan moet ik de Feyenoorders zo ook nog feliciteren dat ze boven ons gaan eindigen.
Halen we Falcao?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van der Sar is in Monaco.
Groetjes.
Of nog even doorsparen en dan elk jaar goede spelers halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens wel vreemd. In Nederland miepen we altijd dat we niet kunnen concurreren want geen geld. We hebben dus 75 miljoen staan. Daarmee kun je best aardige spelers kopen als je zou willen, dacht ik zo.
Daar word je toch sneller, wendbaarder en daadkrachtiger van? Geen verantwoordelijkheid afleggen aan aandeelhouders en al die verplichte vergaderingen met mensen die macht willen hebben. Niet meer deels bedrijf, maar meer voetbalclub. Klinkt goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Totaal niet nodig om ajax van de beurs te halen, schieten we niks mee op, ja minder transparantie.
Dan moet hij eens wat eten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef huffderobot het volgende:
[..]
De Sjon. Echte Ajacied.![]()
Heeft ervaring en is hongerig.
Doorsparen, van de beurs vertrekken, goede spelers opleiden en verkopen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of nog even doorsparen en dan elk jaar goede spelers halen.
En een keer opletten met die contracten en hoger in de boom zitten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:10 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Doorsparen, van de beurs vertrekken, goede spelers opleiden en verkopen.
Wanneer had Eriksen volgens jou wel een contractverlenging getekend? Zeg het eens.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een keer opletten met die contracten en hoger in de boom zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |