quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:46 schreef Inscriviti het volgende:
Nadeel van die dingen is wel dat als je crashed, je overlevingskans nihil is
Lijkt me een marteling.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:11 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn zusje rijd 50.000km per jaar met de Swift
Swifts ook nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:45 schreef klawie het volgende:
In een polo wil je ook niet zitten hoor als je een ongeluk maakt
Ik zou gaan voor de swift
swift met 1 liter.. is dat uberhaubt vooruit te branden?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:11 schreef Revolution-NL het volgende:
Mijn zusje heeft een Swift 1.0 uit 1996. Ze rijd gemiddeld op een tank 1:18. Wij hebben een Swift 1.3 en die rijdt gemiddeld tussen de 1:15 en 1:17 maar is wel een stukje pittiger. Mijn zusje rijd 50.000km per jaar met de Swift tegen minimale kosten.
Daarnaast kosten ze amper wat in de wegenbelasting en zijn ze erg betrouwbaar. Let wel op roest, zeker modellen van voor 1998 zijn hier gevoelig voor. De 1.3 na 1998 valt wel in een iets hogere klasse voor de wegenbelasting.
55pk bij 750kg is niet veel vermogen maar er zijn tegenwoordig B en C segmenters die het met een beroerdere PK/KG verhouding moeten doen. Tot de 110 is er goed mee te rijden, daarboven merk je dat er niet heel veel pk's onder de kap liggen. Doordat het een driecilinder is heeft het motortje al wel lekker vlot zijn koppel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:42 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
swift met 1 liter.. is dat uberhaubt vooruit te branden?
pfft doe mij dan maar een 1.9 SDI blok van VWquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:43 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
55pk bij 750kg is niet veel vermogen maar er zijn tegenwoordig B en C segmenters die het met een beroerdere PK/KG verhouding moeten doen. Tot de 110 is er goed mee te rijden, daarboven merk je dat er niet heel veel pk's onder de kap liggen. Doordat het een driecilinder is heeft het motortje al wel lekker vlot zijn koppel.
Alleen betaal je dan dik 100 euro wegenbelasting per maand ipv 10 euroquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
pfft doe mij dan maar een 1.9 SDI blok van VW![]()
lopen 1:22
met 30dkm / jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Alleen betaal je dan dik 100 euro wegenbelasting per maand ipv 10 euro
Dan is je voordeel van diesel snel weg en houd je hoge vaste kosten over ook als je niet veel meer rijd.
Idd. Wordt altijd over het hoofd gezien helaas..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:58 schreef Hyperdude het volgende:
Heb je al nagedacht over een parkeervergunning?
Of hoeft dat niet in het deel van Adam waar jij woont?
Honda Civic (station en 5-deurs zijn goedkoper dan de 3-deurs) met 1.5 VTEC-E blokkie.
Unkaputtbar. en zuunig.
Zoiets dus: http://www.autowereld.nl/(...)6400723/details.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |