doe eens rustig doutzequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
Dit is niet mijn verhaal maar die van FL hij heeft lepra en ik ben boos.
moest lachen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
'ik ben roald en ik denk grappig te zijn na 5x dezelfde grappen'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:20 schreef Ro-ald het volgende:
'ik ben FL en ik ben voor PSV die gisteravond verloren heeft en nu ben ik chagrijnig'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
'ik ben roald en ik denk grappig te zijn na 5x dezelfde grappen'.
Jullie zijn allebei hommoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
'ik ben FL en ik ben voor PSV die gisteravond verloren heeft en nu ben ik chagrijnig'
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver.![]()
[..]
[..]
We hadden het over een lepralijer toch.
Nee gr grquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jullie zijn allebei hommo
gr gr
Plasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:24 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zei toch al dat PSV in z'n reet genomen zou worden?
HIHI PLAS IN KONTquote:
misschien nog wat extra drugs gebruiken manquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
Bijna op mijn bek gegaan omdat eventjes alle gevoel uit mijn lichaam trok en het helemaal zwart voor mijn ogen werd.![]()
#headrushlife #liefdagboek
Zoveel lullige opmerkingen die ik kan maken maar ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jaloers op hoe wij zijn?Begrijp ik wel hoor.
Kusje eropquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
Bijna op mijn bek gegaan omdat eventjes alle gevoel uit mijn lichaam trok en het helemaal zwart voor mijn ogen werd.![]()
gossiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
Ik weet precies denk ik al waar je een opmerking over wilt maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zoveel lullige opmerkingen die ik kan maken maar ik kan niet kiezen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien nog wat extra drugs gebruiken man
mijn openingszinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
"Mag ik wat vragen"
"Waar zijn de autisten hier?"
Mooi zo dan hoef ik het niet meer te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet precies denk ik al waar je een opmerking over wilt maken.
Is wel heel origineel natuurlijk als je daar een opmerking over wilt maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mooi zo dan hoef ik het niet meer te doen
Nergens gezegd dat het een originele opmerking wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is wel heel origineel natuurlijk als je daar een opmerking over wilt maken.
Maak hem dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nergens gezegd dat het een originele opmerking was
Bedankt voor de siliconen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik gooi maar weer iets met tieten in dit topic.
[ afbeelding ]
Mag je doen als je wilt, ik laat het ook niet omdat andere mensen erom gaan janken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
de tering![]()
we bedanken jou toch ook niet bij elke post voor je aids persoonlijkheid?
Oehhhhquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
de tering![]()
we bedanken jou toch ook niet bij elke post voor je aids persoonlijkheid?
Ik snap het stukje na de komma niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je doen als je wilt, ik laat het ook niet omdat andere mensen erom gaan janken.
Dat ik mijn uitspraken niet inslik omdat het iemand anders niet aanstaat. Dan lees je er lekker overheen en reageer je er niet op, die mogelijkheid heb je hier op FOK!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik snap het stukje na de komma niet.
Nestalgiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:40 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Oehhhh
Fittie, 4 uur leidseplein. Kaartjes 5 euro bij mij te koop
Weet je wat je wel mag inslikken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik mijn uitspraken niet inslik omdat het iemand anders niet aanstaat. Dan lees je er lekker overheen en reageer je er niet op, die mogelijkheid heb je hier op FOK!
Dankje voor je aidspersoonlijkheidquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag je doen als je wilt, ik laat het ook niet omdat andere mensen erom gaan janken.
Ja alles kan hakan theekan balkan zandvoort enzovoort xd lolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik mijn uitspraken niet inslik omdat het iemand anders niet aanstaat. Dan lees je er lekker overheen en reageer je er niet op, die mogelijkheid heb je hier op FOK!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dankje voor je aidspersoonlijkheid
Bedankt voor het verduidelijken van mijn rechten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het een actie is die tot 9 september loopt dus beter bestel je snel a zemmel!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
Waarom is die bank zo goedkoop, ik vertrouw het niet.
1 september.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het een actie is die tot 9 september loopt dus beter bestel je snel a zemmel!
Je hebt sowieso geen kans vriend.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Nestalgie het volgende:
Maar vas en mur hebben jullie nog iets met elkaar
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Nestalgie het volgende:
Maar vas en mur hebben jullie nog iets met elkaar
Ouchquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt sowieso geen kans vriend.
maar je bent zo sexy mur..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je hebt sowieso geen kans vriend.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dankje voor je aidspersoonlijkheid
Mur wacht nog tot het mis gaat met m'n huidige verliefdheid.quote:
Die van mij welquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
[..]
Je penis kan mij niet bevredigen.
sssstquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:47 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mur wacht nog tot het mis gaat met m'n huidige verliefdheid.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
Uns heeft het mooiste emohaar van de hele slowchat
Deze ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk deze nieuwe account?
Liever deze nee.quote:
Oh wacht ja 1-9 natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 september.
Dit weekend even checken.
Kleur is wel prima.
Heb ik al 7 maanden ofzoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk deze nieuwe account?
Misschien vanavond nog wel even zelfs.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wacht ja 1-9 natuurlijkFout gelezen. Moet dus wel echt supersnel maarja, ff met paps naar kwantum ofzo?
pfff, dan loop ik heul niet zoveel achter hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb ik al 7 maanden ofzo?
Moedersquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien vanavond nog wel even zelfs.
Liever zonder mn moeder in elk geval, die meet zichzelf elke keer een veto recht aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |