misschien nog wat extra drugs gebruiken manquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
Bijna op mijn bek gegaan omdat eventjes alle gevoel uit mijn lichaam trok en het helemaal zwart voor mijn ogen werd.![]()
#headrushlife #liefdagboek
Zoveel lullige opmerkingen die ik kan maken maar ik kan niet kiezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jaloers op hoe wij zijn?Begrijp ik wel hoor.
Kusje eropquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
Bijna op mijn bek gegaan omdat eventjes alle gevoel uit mijn lichaam trok en het helemaal zwart voor mijn ogen werd.![]()
gossiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Murdera het volgende:
Ik weet precies denk ik al waar je een opmerking over wilt maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zoveel lullige opmerkingen die ik kan maken maar ik kan niet kiezen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien nog wat extra drugs gebruiken man
mijn openingszinquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
"Mag ik wat vragen"
"Waar zijn de autisten hier?"
Mooi zo dan hoef ik het niet meer te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet precies denk ik al waar je een opmerking over wilt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |