ohquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zat artists die het werkelijk een rotzorg zou zijn wat je op je lichaam zet als je maat betaalt.
Jij wel, ja. En goede tattoo artists ook. Maar om mijn punt te bewijzen:quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh
nah ik zou daar wel moeite mee hebben
Wie?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
Waarom krijg ik WhatsAppjes met als tekst:
"Neuk me nu"
"Ik ben zo fucking geil :$"
"Ik ben zo nat :$"
wtf
hehehe wie is hetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
"Neuk me nu"
wtf
Wakker worden toto.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
"Neuk me nu"
wtf
Zeg me niet dat het is van wie ik denk dat het isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
"Neuk me nu"
wtf
Nee niet van een FOK!kerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg me niet dat het is van wie ik denk dat het is
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen FOK!ker, ze heet "Kaily"
[..]
Lees hierboven
[..]
Ik droom niet
Die heeft vast een weddenschap verlorenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Toto69 het volgende:
"Neuk me nu"
wtf
Nee, dat stuurt ze regelmatig, ook als ze in bed ligt of zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die heeft vast een weddenschap verloren
FR staat voor?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij wel, ja. En goede tattoo artists ook. Maar om mijn punt te bewijzen:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen doe je toch niet als je gezond verstand hebt?Als artist bedoel ik dan, die fan is overduidelijk gestoord.
stop je vuist in haar flamoesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee, dat stuurt ze regelmatig, ook als ze in bed ligt of zo
VA heeft een pic van d'rquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stop je vuist in haar flamoes
Als het van toto mag heb je een DMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |