Picsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wist het eerst, maar toen kwam er een winkel met als logo het dingentje waar mijn tattoo op geïnspireerd zou zijn. Dat vond ik zo kut. Nu ben ik weer terug bij af.
watquote:
Miley cyrus aan het twerkenquote:
hawtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Miley cyrus aan het twerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die dit op hun borst hebben staan mogen echt afgeschoten worden![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die dit op hun borst hebben staan mogen echt afgeschoten worden
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
echt he, die spinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die dit op hun borst hebben staan mogen echt afgeschoten worden
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nou ja, dit zijn meestal niet de lieve types en in de gevangenis maak je niet snel vrienden met zo'n tattoo, dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mensen die dit op hun borst hebben staan mogen echt afgeschoten worden
Als er ander white supremacists zitten maakt het niet zoveel uit lijkt mequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dit zijn meestal niet de lieve types en in de gevangenis maak je niet snel vrienden met zo'n tattoo, dus...
Nooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben eruit
i kill tchock op mijn borst
Als jij mijn username voor eeuwig op je lichaam wil laten zetten ben ik natuurlijk volledig voor. Ik wil zelfs wel meebetalen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben eruit
i kill tchock op mijn borst
Natuurlijk wel. Zat artists die het werkelijk een rotzorg zou zijn wat je op je lichaam zet als je maat betaalt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik denk dat geen enkele artist dat op mijn arm wil zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |