Dankje. Ik check hem net nog even op de Jijbuis en deze jongens hebben heul goed geluisterd naar The Charlatans, Stone Roses en andere Britse bands uit de 90's. Heerlijk!quote:
klinkt alsof ik het ook eens moet opzoeken!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dankje. Ik check hem net nog even op de Jijbuis en deze jongens hebben heul goed geluisterd naar The Charlatans, Stone Roses en andere Britse bands uit de 90's. Heerlijk!
Sterker nog. Als je voor €20,- boodschappen doet, krijg je een voucher met een code. Als je die code invult op de website van Lidl krijg je het 2e kaartje gratis.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Holenmens het volgende:
Die reclame van LidlDaar zeggen ze dat je kans maakt op kaarten voor Live38XXL
Watquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Holenmens het volgende:
Die reclame van LidlDaar zeggen ze dat je kans maakt op kaarten voor Live38XXL
Sowieso, talentenjachtenquote:
hysterisch geschreeuw wmbquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef Bronson het volgende:
Wat een schijt supercrazyturbotophit.
Behoorlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:36 schreef Bronson het volgende:
Wat een schijt supercrazyturbotophit.
Lekker Claudia luisteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen 3fm op op t werk, zit dan in mn eentje op mijn kamer namelijk.
Beter dan Sky.quote:
Morgen thuiswerken, dus de radio kan dan harder dan op kantoor (daar staat ook altijd 'mijn'stereo aan)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen 3fm op op t werk, zit dan in mn eentje op mijn kamer namelijk.
quote:
Goed topicquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een verademing, DJ-praat en uptempo nummers.
Topshow.
Had je dat topic nog niet gezien?quote:
Zovaak kijk ik niet in KLB, zag het nu in je pohi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je dat topic nog niet gezien?
Ik ga jullie de komende 3 maanden mijn grootste Sky-ergernissen naar jullie hoofd gooien.
Tis echt een zender voor Syntix of dat soort idioten. Die houdt toch van Sky.
Ik ga je topic volgenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je dat topic nog niet gezien?
Ik ga jullie de komende 3 maanden mijn grootste Sky-ergernissen naar jullie hoofd gooien.
Tis echt een zender voor Syntix of dat soort idioten. Die houdt toch van Sky.
ik moet zeggen dat ik de Coen & Sandershow veel beter te harden vind dan vroeger.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een verademing, DJ-praat en uptempo nummers.
Topshow.
Oh ik vind het vreselijk om naar te luisteren maar als ik iets doe is het prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik de Coen & Sandershow veel beter te harden vind dan vroeger.
kan ook komen door afstervende hersencellen komen
Nee, hoezo dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, Pienjow, werk je tussen de polen in de aspergehandel?
omdat je het hebt over een 'werkplaats'quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat je het hebt over een 'werkplaats'
zolang ze skynet maar niet aanzettenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht even dat iemand stiekem SkyRadio weer op had gezet...
Dé Vera?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
Als het de Vera is die nu op 3FM is heeft ze ook Habbo Hotel (gespeeld) en is/was ze fan van Tokio Hotel.
Zo'n eentje dus.
Ja dat meisje.quote:
Is dat een soort cultfiguur ofzo?quote:
Nee, gewoon een Nederlandse zin?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat een soort cultfiguur ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop