ach mijn note2 past prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef zolderraam het volgende:
Voor deze reuze smart foons zijn toch geen normale broekzakken te vinden...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde buiten ibood...hier zie ik echt pareltje na pareltje voorbijkomen
Shit, die is mooier dan de mijne. Ibood?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er jaloers op mijn messenset?
Nee daarom die koffersetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef zolderraam het volgende:
Voor deze reuze smart foons zijn toch geen normale broekzakken te vinden...
100 euro jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef appelen het volgende:
[..]
Budgettoestel toch? of vergis ik me nu met een andere lg?
Dat is wel fijn daaraan. Ik heb net een nieuwe iphone 4, 3,5 inch scherm, ben benieuwd hoelang de batterij het houdtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
100 euro jaMaar ik hoef ook niet zo'n dure, en ik wou juist een kleintje
En deze heeft ook een mooie batterijduur, ben hem nu veel aan het gebruiken natuurlijk, want nieuw, en heb hem pas 2 keer hoeven opladen (eerst maandagavond en afgelopen nacht)
Sowieso, wie gaat er 150 euro neertellen voor 2 HDMI kabelsquote:
Ow ja, handig wel!quote:
Dit iddquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso, wie gaat er 150 euro neertellen voor 2 HDMI kabels
Daar hebben we de Action voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sowieso, wie gaat er 150 euro neertellen voor 2 HDMI kabels
10 keer zo goedkoop is nog steeds veel te duurquote:
Dit, 2 kabels voor 1,49 had ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
10 keer zo goedkoop is nog steeds veel te duur
Moet niet groter dan 5 inch zijn hoor. Die nieuwe samsung galaxy megaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:03 schreef Uccie het volgende:
Een paar jaar geleden wilde iedereen een zo klein mogelijke telefoon en nu is iedereen weer aan de koelkasten.
Ik! Linkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er jaloers op mijn messenset?
Die van mij voldoet daar ook wel aan, maar bij intensief gebruik is de batterijduur soms wat kort.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:04 schreef essnhills het volgende:
Mijn eisen aan een nieuwe telefoon waren: (naast dat het een smartphonemoest zijn)
* Klein scherm, ongeveer 3 inch (kleine handen, wil hem in 1 hand kunnen bedienen)
* Betaalbaar, 100/120 is duur zat
* Lange batterijduur
* voldoende interne opslagruimte..
En toen heeft m'n vriend deze opgezocht en ik vond hem wel mooi
Jij gaat het stereotype helemaal uitwerken he?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef marcodej het volgende:
Zwarte kousen, echt iets voor mij.
Zelfspotquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef marcodej het volgende:
Zwarte kousen, echt iets voor mij.
Speciaal voor Specularium.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat het stereotype helemaal uitwerken he?
Kutmerk, annuleer. Ik had hier onderbroeken van, 3 x niks qua kwaliteitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Bigwillem89 het volgende:
* Bigwillem89 Heeft de sokken gekocht.
Ook voor studenten die de was naar mama brengenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Bigwillem89 het volgende:
Met deze deal kun je dus 3 weken lang, 5 dagen per week met zwarte sokken naar je werk en meetings en pas dan is het tijd om je sokken weer te wassen! Dat maakt de deal niet alleen geschikt voor de echte entrepreneur en zakenman, maar ook gewoon voor de luie donder die niet graag wast maar wel zwarte sokken draagt. Meepakken die deal dus!
Mijnes doet het volgens mij ook niet onder water hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij voldoet daar ook wel aan, maar bij intensief gebruik is de batterijduur soms wat kort.
En hij doet het niet onder water, dat is ook heel belangrijk natuurlijk.
Was mijn geloof maar een gimmick.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij zal je toewijding aan deze gimmick zeker waarderen.
Inderdaad zegquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Bigwillem89 het volgende:
Die boxen komen zeker allemaal vanavond, als ik niet meer kan hunten...
Sla je slag!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ahhh, die jelly bean box was ook cool, maar ik was te laat
It's a way of life.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was mijn geloof maar een gimmick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |