Ik kook eigenlijk überhaupt zonder handwantenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kan jij wel koken met die linkerhandwanten...want dat compenseert.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nu ineens pas door dat je het over de hunt had en niet iets noemde wat eieren legt
hmz, ik heb hem besteld maar twijfel om hem weer te annuleren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit in het echt gezien, dus ik kan je er niet in adviseren.
Dan heb je vast nog niet zoveel ibood verhaaltjes gelezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:45 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
ik heb nog nooit zulke slechte stukjes gelezen
Wrom?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
Koelkast heeft een ban gekregen trouwens
Geen idee, die plaatjes van gisteravond misschien?quote:
ahh oké, jij al iets gekocht?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, die plaatjes van gisteravond misschien?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:51 schreef essnhills het volgende:
Koelkast heeft een ban gekregen trouwens
Zou hem op zich ook wel willen hebben, maar ik woon op kamers en onze keuken staat al helemaal volquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er jaloers op mijn messenset?
Ik wil liever zo'n Herman den Blijker set, maar die verkopen ze weer nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is er jaloers op mijn messenset?
Dan moeten we ze zelf maar zoekenquote:
Normaal zitten mijn broeken zo strak dat er sowieso niks in kan.. alleen nu heb ik 2 spijkerbroeken die te groot zijn, daar kan het wel in..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:56 schreef zolderraam het volgende:
Voor deze reuze smart foons zijn toch geen normale broekzakken te vinden...
Welke?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef essnhills het volgende:
Ik heb maandagavond juist een nieuwe gekocht, een 3 inchje![]()
![]()
Een LG Optimus L3 iiquote:
Ik bedoelde buiten ibood...hier zie ik echt pareltje na pareltje voorbijkomenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog niet zoveel ibood verhaaltjes gelezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |