quote:Gautier fluit AZ - Atromitos FC
Antony Gautier fluit donderdag de returnwedstrijd in de play-off-ronde van de Europa League tussen AZ en Atromitos FC. De wedstrijd tussen de Alkmaarders en de Grieken begint om 19:00 uur.
De 35-jarige arbiter uit het Franse Seclin wordt langs de zijlijnen geassisteerd door Guillame Debart en Frédéric Haquette. Benoît Millot is door de UEFA aangesteld als vierde official. Gautier floot vorig seizoen onder meer de kwartfinale van de Europa League tussen Benfica en Newcastle United.
http://www.az.nl/nieuws/gautier-fluit-az-atromitos-fc/1
Heenwedstrijd werd 3-1 in het voordeel van AZ. Weet AZ de wedstrijd rustig uit te spelen en halen ze de groepsfase? We gaan het zien.quote:Van 2 dagen geleden...
Het AFAS-stadion in Alkmaar dreigt behoorlijk leeg te blijven bij de returnwedstrijd van AZ tegen Atromitos FC. Er zijn pas 8000 kaarten verkocht.
AZ hoopt dat er nog minimaal 3000 kaarten verkocht worden. De wedstrijd wordt donderdag om 19.00 uur gespeeld.
http://www.rtvnh.nl/sport(...)voor+AZ-Atromitos+FC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meezingen allemaal!
https://soundcloud.com/retteketet/hup-az-de-bal-moet-in-het-net
Die heb ik nog op 7'' vinyl
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Henriksen. Scheids gaf eerst geel, maar daarna opeens rood
Ja dat begreep ik er ook van. Volgens mij mag dat ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:02 schreef Zorro het volgende:
Maar begrijp ik het nou goed dat de scheids eerst geel gaf en zich toen bedacht dat het toch maar rood moest zijn? Kan dat zomaar?
Oh ja, toen floot die klootzak voor een achterbal, terwijl in de herhaling bleek dat die bal helemaal niet achter wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:04 schreef Zorro het volgende:
Och op het EK in 2008 kreeg ook een Rus rood tegen Nederland, en toen toch maar niet. Scheidsrechters en Nederland
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wordt Feyenoord wel op RTL7 of zo uitgezonden?
quote:
Omdat Fox Sports een grafzender is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:12 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom streamen ze dit niet op foxsports.nl
Ik denk 21 uur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer moet Feyenoord? XD XD
Ik zie nu dat het waarschijnlijk onder international valt, bullshitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Omdat Fox Sports een grafzender is.
Tering, echt he, naai een swastika op z'n mouw.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:14 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus wat een nazikop heeft die scheidsrechter.
AZ gaat ook wel winnen, maar die scheidsrechter maakt er echt een potje van en doet er alles aan om Atromitos in het zadel te helpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:20 schreef TLC het volgende:
AZ hoort gewoon te winnen, Utrecht verzaakte al tegen een Luxemburgse ploeg, Vitesse thuis tegen een Roemeense middenmoter, dat kost Nederland gewoon onnodig teveel punten
Jij komt je weddenschappen niet na.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
AZ gaat ook wel winnen, maar die scheidsrechter maakt er echt een potje van en doet er alles aan om Atromitos in het zadel te helpen.
Omdat je daar meer gezeik mee krijgt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:22 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom stapt Verbeek met zijn ploeg niet van het veld af eigenlijk?
Omdat hij door wil in Europaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:22 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom stapt Verbeek met zijn ploeg niet van het veld af eigenlijk?
2.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:24 schreef sonnyspek het volgende:
Hoeveel moet Atromitos zelf scoren?
Doe normaal gekquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als je het spelletje niet snapt aub.
Wie snapt het hier nou nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat ze happen johquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
Nou vooruit, ik geef toe dat ik ongelijk had.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
zendtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Nober het volgende:
Waarom zend RTL7 ineens niets uit vandaag?
Waarom haden ze de rechten vorige week wel en vanddag niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
zendt
Omdat ze de rechten niet hebben.
In de rust zegt ie, ja we zijn klaar, mooi geweest, Atromitos wint met 0-4quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:28 schreef Zorro het volgende:
Hoewel ik deze scheids nog iin staat zie om Atrodingens als winnaar aan te wijzen ongeacht de uitslag
Zeer goed idd.quote:
Hij weet in ieder geval hoe de fluit werkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:39 schreef Adelante het volgende:
Is dit z'n eerst wedstrijd die ie fluit???
Ik vind het meer een type voor Fantasy.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens wikipedia is die scheids een romantisch schrijver.
Of anarchistisch journalistquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het meer een type voor Fantasy.
Vind je het heel raar?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Lol die commentator neemt de wedstrijd al niet eens meer serieus.
Dat kan ik toch heul niet lezenquote:
Hier is de juiste pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Antony_Gautierquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens wikipedia is die scheids een romantisch schrijver.
Rechtermuisknop 'vertalen in het Nederlands'quote:
GEEL!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Hier is de juiste pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Antony_Gautier
Erg onervaren dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ook de scheids bij Feyenoord - Dynamo Kiev dus vorig jaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:45 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Hier is de juiste pagina: http://en.wikipedia.org/wiki/Antony_Gautier
Erg onervaren dus.
Dat heeft Henriksen gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Waarom heeft Atromitos de shirtsponsor afgeplakt?
Eerder bij Babybel denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:53 schreef JoeyC het volgende:
Franse scheidsrechters en Nederlandse clubs is nooit een gelukkige combinatie, maar deze rode kaart slaat echt alles. Die kaalkop heeft zijn scheidsrechtersdiploma waarschijnlijk bij een pakje Boursin gekregen.
Bij alle elf? In die ene minuut dat ie op het veld was?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heeft Henriksen gedaan.
Ja. Gautier tolereerde dit natuurlijk niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Bij alle elf? In die ene minuut dat ie op het veld was?
Wat?quote:
Hij dacht gewoon dat die bal achter ging manquote:
Hij keert hem in eerste instantie gewoon netjes hoor. Dat hij vervolgens zo ongelukkig weer terug het veld in komt is gewoon pech hebben.quote:
Yep.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef Maver24 het volgende:
die grieken moeten toch nog 2x scoren om door te gaan ofzo?, hopen dat AZ het kan volhouden
twitter:groteincidenten twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:19:30[20:19.24] Prio 1 (OPS: grote brand) Bouwdeel A - AFAS Voetbalstadion AZ STADIONWEG 1 ALKMAAR Brand Bijeenkomst 4135 6581 5781 Persvoorli... reageer retweet
Wat? Is het Stadion weg?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:23 schreef Frutsel het volgende:
twitter:groteincidenten twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:19:30[20:19.24] Prio 1 (OPS: grote brand) Bouwdeel A - AFAS Voetbalstadion AZ STADIONWEG 1 ALKMAAR Brand Bijeenkomst 4135 6581 5781 Persvoorli... reageer retweet
Aan de rookontwikkeling te zien is het wel redelijk groot ja, maar er is zijn geen vlammen te zien. De veldlichten vielen vijf minuten eerder uit, dus het klinkt als kortsluiting of een transformator of wat dan ook.quote:
Ik zal jou eens diskwalificeren.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
AZ gaat gediskwalificeerd worden.
Damn, wat een flammenquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:26 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit in de trein op mijn laptop, heeft iemand screencaps toevallig ?
Die zou samen met Theo Lucius gaan dacht ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef Pedroso het volgende:
Zit Kees Kist toevallig in het stadion ?
Hangt veel rook in het stadion, bovenin en in de lounges stond het al blauw. Bovendien doen de lichten het dus niet meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Li
[..]
Lijkt mee te vallen. Meer uit voorzorg evacueren ofziets?
Die Grieken ja, AZ speelt al jaren in dit stadion en niets aan de hand, komen die Grieken en is er brand!quote:
Die vond ik ook leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:29 schreef Max23 het volgende:
Verslaggever op het moment dat er een brandweerman in beeld komt: "U herkent de brandweer"
Nee, was maar een Stewart.quote:
Omdat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
AZ gaat gediskwalificeerd worden.
Wat een onzin. Morgen komt gewoon AZ/Griekse kutclub in de koker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wedstrijd kan niet worden uitgespeeld door AZ, dus AZ DSQ
We zullen zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat een onzin. Morgen komt gewoon AZ/Griekse kutclub in de koker.
Ik zie geen enkele reden om AZ te diskwalificeren, er vanuit gaande dat het om kortsluiting gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef hafcfan het volgende:
De uefa geeft niks om deze clubs en ze zullen het wel nergens kunnen plannen, dus vrees dat AZ genaaid word.
Denk dat Johannes best eens gelijk kan hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat een onzin. Morgen komt gewoon AZ/Griekse kutclub in de koker.
Hij dacht FOX, dat is Rupert Murdoch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef FredVleespet het volgende:
Wie was die man, ineens over in het engels ?
Wat een episch Europees seizoen was dat hèquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
kan me Paok - AZ nog wel herinneren. Daar stond de tribune gewoon in brand en speelden ze verder.
Desnoods speel je de wedstrijd uit op een naastgelegen (trainings)veld.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De wedstrijd kan niet worden uitgespeeld door AZ, dus AZ DSQ
Snel naar het stadion, kan je gratis naar binnen. Gewoon zeggen dat je kaartje nog binnen ligt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
als de wedstrijd gestaakt gaat worden vrees ik wel een beetje voor AZ
Mag niet, voldoet niet aan de UEFA-eisen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:34 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Desnoods speel je de wedstrijd uit op een naastgelegen (trainings)veld.
Die wordt sowieso gestaakt. In 9 minuten dit fiksen is onmogelijk, zelfs als de brand nu al uit is (wat waarschijnlijk ook niet waar is).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:33 schreef TLC het volgende:
als de wedstrijd gestaakt gaat worden vrees ik wel een beetje voor AZ
als je ziet hoeveel slangen er worden uitgerold is het meer dan een klein brandjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die wordt sowieso gestaakt. In 9 minuten dit fiksen is onmogelijk, zelfs als de brand nu al uit is (wat waarschijnlijk ook niet waar is).
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef TLC het volgende:
Misschien lost de UEFA het zo op door het ticket van Fenerbahce niet te verloten maar aan die Grieken te geven
Dan gaan er vanavond nog een paar keer de lampjes in een aantal Europese stadions uitquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef TLC het volgende:
Misschien lost de UEFA het zo op door het ticket van Fenerbahce niet te verloten maar aan die Grieken te geven
Nee, die is er niet. Geen enkele manier.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef roislecxe het volgende:
Dit lijkt me de beste plek voor deze misschien domme vraag, maar ik heb dus geen fox en weet iemand of het online te zien is?
En was dit de enige wedstrijd vandaag of komt er nog meer?
(Alleen thuis, en kijk vrijwel nooit voetbal, maar ik ben verveeld dusss..)
Zou zomaar kunnen jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:36 schreef TLC het volgende:
Niet als de UEFA dat morgen pas bekend maakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:37 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Dan gaan er vanavond nog een paar keer de lampjes in een aantal Europese stadions uit
Dan gaan TUrkije en Griekenland weer oorlog voerenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
Het ticket moet niet naar de Turken maar naar de Grieken!
Zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan gaan TUrkije en Griekenland weer oorlog voeren
Wint Turkije toch niet want de EU is veel sterker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dan gaan TUrkije en Griekenland weer oorlog voeren
Kom haten dan.quote:
Denk het niet hoor. Brand plan je niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:49 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik vrees dat Az een probleem heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |